• 1
  • 2
2000-10-13, 23:19
Medlem
Marie på grindsgatan

Någon som vet om hon fortsätter någon annan stans?
Citera
2000-10-13, 23:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Hon lär fortsätta... var så säker...
Citera
2000-10-14, 10:27
Medlem
Marie på grindsgatan

Tala så fort som möjligt om var i så fall, att sätta på henne är ungefär som att knulla en ängel
Citera
2000-10-15, 14:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Stackars missfoster...

Så ensamma. En läcker fräsch tjej, som jag, skulle aldrig se åt ert håll. Ni är antagligen fula, mycket ensamma.
Och förutsägbara ((det här inlägget kommer följas av inlägg där det står att jag , lustigt nog, skulle vara en "ful feminist" som "Inte får knulla", så jag kan ju redan nu gardera mig: jag har en pojkvän för tillfället))
Citera
2000-10-15, 15:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Men så roligt för dig då....Man får gratulera....
Citera
2000-10-15, 16:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Ibland hittar även en blind höna ett korn...

Tror att du betalar din "pojkvän" för att ses ute med dej.
Eller så gillar han små utvecklingsstörda feminist slynor.

Citera
2000-10-15, 18:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Som sagt, jag vet att jag ser ganska bra ut, även om jag inte direkt är fotomodell (för kort för det). Men tro för den skull inte att jag är utseendefixerad - jag har faktiskt kompisar som inte ser så bra ut men som är världens mest underbara människor!

Apropå ditt inlägg:
Det lustiga var, att om du läser mitt tidigare inlägg - att jag förutspådde ungefär exakt vad du skulle skriva ,"lucifer", vilket ger mig en känsla av makt över dig. Jag vet ju t om. vad du skall skriva INNAN du skriver dina inlägg! Du är som en råtta i ett laboratorium man betraktar ovanifrån.

Antagligen saknar du bildning, och är rädd för kvinnor.
Vi skrattar åt sådana som du på universiteten (där jag studerar socialogi). Vi kallar er "kalsongmännen". De män som inte känner sig hemma i det nya postindustriella samhället, som patetiskt och klumpigt klamrar sig fast vid det sjunkande skeppet, medan andra bara skrattar åt dem...
Citera
2000-10-15, 18:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Det där "SOCIALOGI" du pluggar, är det nåt nytt ämne eller?
Själv läste jag SOCIOLOGI på åttiotalet.
Och jvlar vad vi knullade brudar på klassfesterna.
Ibland hyrde vi strippor och luder också.
Citera
2000-10-15, 19:00
Medlem
Marie på grindsgatan

Måste säga att du verkar vara en rätt utseendefixerad amatör kvasi psykolog eftersom du säger att alla som köper prostituerade är feta fula missfoster som du gärna skulle vilja se döda eller minst bespottade på...
Du verkar otroligt bitter, red först ut dina egna problem innan du försöker reda ut andras det är ett tips.
Och innan du tillämpar din "hugg dem i halsen taktik" på mig så kan jag tala om att jag inte besöker prostituerade aldrig gjort o kommer inte göra det heller.
Lycka till i ditt fortsatta liv.

Citera
2000-10-15, 21:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Om vi för resonemanget skulls förutsätter att Cecilia har rätt, "horköpare" är ensamma, fula män med sociala problem, tyder det då inte på en fruktansvärt dålig mäniskosyn att bespotta och håna dem på de sätt som du gör?

Eftersom som du säger att du läser vid någon form av universitet så borde du ha tillgång till möjligheten att göra literatursökningar. Något som jag uppmanar dig att göra. Det har gjorts en del studier främst i australien där man har försökt kartlägga den demografiska fördelningen hos folk som besöker prostituerade. Och ja, det är sant att en del av de som gör det är ensamma och med sociala problem, men det är en liten grupp ... Tyvärr så har jag inte några referenser i huvdet som du kan få ta del av.

Att du sedan väljer att dra alla över en kam är att spotta på den vetenskap som du själv säger att du studerar.

Jag tycker att det verkar som du mest är motiverad av den kristna högerns förträffliga och vidsynta moraluppfattning. (http://kd.just.nu) ...

Kanske dags att avsluta med en länk från en feminist?

http://members.aa.net/~nw-fact/femmoralism.html

Citera
2000-10-15, 23:07
Medlem
Marie på grindsgatan

Har Ollon vaknat upp från sina dvala nu?
Citera
2000-10-18, 16:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Marie på grindsgatan

Naturligtvis var det "sociologi" och ingenting annat. Men som alla förstår var det ju ett litet slarvfel, och ingen är väl så efterbliven att han skulle skriva ett inlägg utifrån att påoeka ett sådant, enbart. Eller?

Nej, ensamma och fula människor som lider av ett livslångt socialt handikapp skall man naturligtvis inte spotta på, eller döda. I alla fall inte om dessa tragiska spillror av människor kunde uppvisa lite tacksamhet, lite ödmjukhet inför det faktum att de får leva sina liv tillsammans med oss andra, vi som fungerar, i ett fungerande samhälle som de inte varit med om att bygga.
Man kan av en sådan människospillra kräva en endaste liten uns avödmjukhet inför det Sanna, det Hela och det Rena. Det som för samhället framåt med sin skönhet, sin förmåga att fortplanta sig genom sin egen attraktionskraft, eller sin sociala kompetens eller helt enkelt arbetsvillighet.
Nu är ju dessa människor oförmögna att ingå i ett större sammanhang - för evigt utestängda från den mänskliga gemenskapen.

Och ändå, trots sitt lyte, sin sjukdom, trots att omvärlden och de vackra skrattar åt sådana som dem: sä visar de ingen tacksamhet. Istället utnyttjar de barn, knullar sjuka människor, utnyttjar de fattiga och sjuka. De är människor som trots sin sjukdom knullar döden, knullar de lidande, utnyttjar deras lidande, knullar BARN...

Och som sådana missfoster är de, i de fall de saknar ödmjukhet, inte värda annat än döden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in