Citat:
Ursprungligen postat av
anomalign
Ja, det var vad jag skrev. När det kommer till att basera offentliga rekommendationer för vård och omsorg så föredrar han introspektion och intuition (kort sagt sina egna efterblivna känslor) före vetenskap och beprövad erfarenhet. Han är antivaxxer som bl.a. tror att HIV-aids-kopplingen är en bluff (bakom vilken han föreställer sig nån sorts konspiration) och han tror att opastöriserad komjölk är nyckeln till hälsa. Han är en galning. (Och hans hjärna är ju för fan bokstavligen delvis uppäten av en mask.) Ingen normalbegåvad vuxen person kan rimligen argumentera emot detta.
Alltså, en mer okunnig människa än dig får man leta länge efter. Han är för, bra kvalitets vetenskap, vilket han själv säger, inte intuition som du påstår. Han är emot skräp vetenskap, som du tydligen är för.
Här kan du själv lyssna och höra när han själv förklarar om bl.a hepatit vaccin som han är orolig för att riskprofilen är för hög, då studierna endast varade i 4 dagar! Och ändå ska man ge det till barn. Men det tycker du är topp vetenskap antar jag? Han är defenitivt inte någon antivaxxer, det är du som är kamelen i rummet, då du inte förstår vad kvalitets vetenskap är, utan du är för skräp vetenskap. Han vill ha "gold standard" på forskningen vilket du inte verkar förstå. Har du ens någonsin lyssnat på vad han säger?
https://www.youtube.com/watch?v=hXHR1B07lxY
Opastöriserad komjölk är riktigt nyttigt, den innhåller 50 nyttiga och viktiga enzymer för kroppen, vilket stärker bl.a mjälten. Så han har helt rätt i vad han säger, det är du som är kamelen i rummet återigen.
Jag vet till 100% att du inte har en susning om HIV/aids är en konspiration eller inte, du har absolut inte forskat i det, utan du är som vanligt kamelen i rummet och yttrar dig om saker du inte vet något om. Vill du veta mer om detta? Då kan du lyssna här nedanför på Dr. Robert Willner PHD, som skrivit boken "deadly deception", så kanske du faktiskt lär dig något, finns flera paralleller till corona pandemin bl.a, där man också använde sig av falska tester för att påvisa sjukdom. Historien upprepar sig?
https://poddtoppen.se/podcast/153356...robert-willner
Varför skriver du ens i tråden när du inte kan något?