2006-09-03, 12:51
Medlem
nojas avatar
Okej, har snurrat runt bland lite apotek här på internet nu och börjar funderar på att kasta in en beställning... Men frågan är ju självklart vad som är mest värt att beställa... Nu kanske de är olika ifrån person till person men vill jättegärna höra era åsikter. Skriv gärna hur mkt du rekomenderar som första dos på detta läkemedel också.

Det enda jag har käkat själv är xanor ett par ggr... Visst man blev skön men minnet va ju en annan 5a
Citera
2006-09-03, 12:59
Medlem
sparkfots avatar
De som säljer bra benso är ofta väldigt dyra på opiater.

Men min förslag är tramadol eller koden, 300mg är en bra förstados för båda läkemedelna.

Dock så blir opiaterna väldigt mycket trevligare ihop med benso.
Citera
2006-09-03, 13:00
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
De som säljer bra benso är ofta väldigt dyra på opiater.

Men min förslag är tramadol eller koden, 300mg är en bra förstados för båda läkemedelna.

Dock så blir opiaterna väldigt mycket trevligare ihop med benso.

Just opiater har jag var sugen på, men är mest rädd för att bli torsk på dom.. Men men, man lever bara 1 gång =)

Tramal 50mg, <-- är de nån höjdare att börja med kanske ?
Citera
2006-09-03, 13:30
Medlem
SinCitys avatar
Jag skulle ha kört på lite Kratom...Lagligt, relativt harmlöst, men ändå potent och bra. Dricker hellre en kopp Kratom-té än att jag slänger i mig 500mg kodein. Dock så kan det bero på att jag nog aldrig fått effekt av kodein och troligen tillhör den skara som inte kan omvandla kodein till morfin. Fast å andra sidan så tar jag hellre Kratom än Dexofen i välmåendesyfte, mot smärta är dock Kratom inte speciellt effektivt, så när jag har ont blir det opiater/opioider.

För vissa, såsom mig själv, funkar Kratom bättre än lättare opiater/opioider såsom kodein och Tramadol. Sen är det inte lika beroendeframkallande heller och omöjligt att OD:a på(har jag läst) eftersom man spyr innan man fått i sig de doserna som krävs. Dock så är det dyrt och toleransutvecklingen skrämmande hög, men kör man max 1-2ggr/v som är rekomenderat så kan man hålla sig till samma dos länge.

Ett lagligt och bra alternativ skulle jag vilja påstå...

Vissa sidor säljer dock relativt billig bens, typ Valium 10mg för 5-6:-/st vid köp av 200st vilket nog kan anses vara ganska prisvärt i alla fall. Dock så skulle jag bett dem dela upp en sådan beställning på flera små så man undgår narkotikabrott ifall det fastnar i tullen. Oftast är det apotek neråt Asien som har sådant. (Inga PM tack, infon finns lättillgänglig ute på drugbuyers eller google)
Citera
2006-09-03, 15:24
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Jag skulle ha kört på lite Kratom...Lagligt, relativt harmlöst, men ändå potent och bra. Dricker hellre en kopp Kratom-té än att jag slänger i mig 500mg kodein. Dock så kan det bero på att jag nog aldrig fått effekt av kodein och troligen tillhör den skara som inte kan omvandla kodein till morfin. Fast å andra sidan så tar jag hellre Kratom än Dexofen i välmåendesyfte, mot smärta är dock Kratom inte speciellt effektivt, så när jag har ont blir det opiater/opioider.

För vissa, såsom mig själv, funkar Kratom bättre än lättare opiater/opioider såsom kodein och Tramadol. Sen är det inte lika beroendeframkallande heller och omöjligt att OD:a på(har jag läst) eftersom man spyr innan man fått i sig de doserna som krävs. Dock så är det dyrt och toleransutvecklingen skrämmande hög, men kör man max 1-2ggr/v som är rekomenderat så kan man hålla sig till samma dos länge.

Ett lagligt och bra alternativ skulle jag vilja påstå...

Vissa sidor säljer dock relativt billig bens, typ Valium 10mg för 5-6:-/st vid köp av 200st vilket nog kan anses vara ganska prisvärt i alla fall. Dock så skulle jag bett dem dela upp en sådan beställning på flera små så man undgår narkotikabrott ifall det fastnar i tullen. Oftast är det apotek neråt Asien som har sådant. (Inga PM tack, infon finns lättillgänglig ute på drugbuyers eller google)

Vaddå, har jag fattat detta rätt nu ? Måste det vara en viss mängd för att det ska ses som narkotikabrott, eller struntar dom helt enkelt i det när de är en mindre mängd ?
Citera
2006-09-03, 16:27
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Vaddå, har jag fattat detta rätt nu ? Måste det vara en viss mängd för att det ska ses som narkotikabrott, eller struntar dom helt enkelt i det när de är en mindre mängd ?

Nej men om det är en mindre mängd piller så blir det ringa istället för vanlig narkotikabrott. Samt att det ena paketet kan fastna i tullen medans det andra kommer fram.
Citera
2006-09-03, 16:44
Bannlyst
Kodein!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här