Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-05, 20:22
Medlem
Kort om mig: jag är en lesbisk kvinna i 20-års åldern. Jag har en mer alternativ stil vilket inte ibland drar till sig män som är intresserade av att bli dominerade av mig.
Till situationen, jag har länge haft en slav på distans, vår relation ser ut på så sätt att jag äger hans orgasmer, vi FaceTimear regelbundet mot att han betalar mig pengar, och jag förnedrar honom och bestämmer när han kommer osv. Jag är rätt van vid att dominera och förnedra män på distans, vi har alltså aldrig träffats.
Nu har en man kontaktat mig som bor i samma stad som mig, han vill gärna bli min slav (fotslav specifikt) och jag kan tänka mig det. Däremot har jag aldrig träffat en slav tidigare, och han är framförallt intresserad av att träffas. Inte sex eller liknande, utan han skulle göra mina sysslor samt dyrka mina fötter. Jag sa att jag alltid börjar online, för att veta att slaven är seriös och för att inte utsätta mig för några risker. Han kan tänka sig att börja så men vill sen främst tjäna mig i verkligheten.
Har någon erfarenhet av att träffa sin slav? Hur beter man sig och hur ska jag förnedra honom? Tackkk på förhand mvh nervös
Citera
2025-09-05, 20:27
Citat:
Ursprungligen postat av satindoll
Kort om mig: jag är en lesbisk kvinna i 20-års åldern. Jag har en mer alternativ stil vilket inte ibland drar till sig män som är intresserade av att bli dominerade av mig.
Till situationen, jag har länge haft en slav på distans, vår relation ser ut på så sätt att jag äger hans orgasmer, vi FaceTimear regelbundet mot att han betalar mig pengar, och jag förnedrar honom och bestämmer när han kommer osv. Jag är rätt van vid att dominera och förnedra män på distans, vi har alltså aldrig träffats.
Nu har en man kontaktat mig som bor i samma stad som mig, han vill gärna bli min slav (fotslav specifikt) och jag kan tänka mig det. Däremot har jag aldrig träffat en slav tidigare, och han är framförallt intresserad av att träffas. Inte sex eller liknande, utan han skulle göra mina sysslor samt dyrka mina fötter. Jag sa att jag alltid börjar online, för att veta att slaven är seriös och för att inte utsätta mig för några risker. Han kan tänka sig att börja så men vill sen främst tjäna mig i verkligheten.
Har någon erfarenhet av att träffa sin slav? Hur beter man sig och hur ska jag förnedra honom? Tackkk på förhand mvh nervös

Du är inte lesbisk du är bisexuell på sin höjd och tydligen beror det helt på hur mycket du får betalt, vilket är olagligt och straffbart. Du har inte heller en "slav" du pratar med en internetrunkare som inte tänker på dig eller är villig att lyda om han inte är kåt.

Ska du starta en trolltråd som teoretiskt sett är straffbart enligt svensk lag kan du väl ändå lägga lite mer engagemang och energi på att göra det troligt?
Senast redigerad av FoodForThought 2025-09-05 kl. 20:34.
Citera
2025-09-05, 20:32
Medlem
Mnjaa, är noll intresserad av män sexuellt eller romantiskt. Snarare kul att utöva makt. Just min lesbiskhet är relevant i sammanhanget då jag ägt en slav med min extjej.

Citat:
Ursprungligen postat av FoodForThought
Du är inte lesbisk du är bisexuell på sin höjd och tydligen helt beroende på hur mycket du får betalt, vilket är olagligt.

Ska du starta en trolltråd kan du väl ändå lägga lite mer engagemang och energi på att göra det troligt?
Citera
2025-09-11, 16:53
Citat:
Ursprungligen postat av FoodForThought
Du är inte lesbisk du är bisexuell på sin höjd och tydligen beror det helt på hur mycket du får betalt, vilket är olagligt och straffbart. Du har inte heller en "slav" du pratar med en internetrunkare som inte tänker på dig eller är villig att lyda om han inte är kåt.

Ska du starta en trolltråd som teoretiskt sett är straffbart enligt svensk lag kan du väl ändå lägga lite mer engagemang och energi på att göra det troligt?

Vadå det är väl inte olagligt att sälja utan att köpa så det är ju slaven i detta fall som åker dit på det. Det är ju inte nån form av utredning det handlar om utan slaven betalar sin gudinna för sexuell dominans i vilken money slavery "eller vad det heter" ingår ju. Så det är ju isf den undergivne slaven som köper tjänsten eller tjänsterna av gudinnan eller dominatrix som begår brottet, köper sexuella handlingar.
Citera
2025-09-19, 11:59
Medlem
Gingers avatar
Vad är det som hindrar dig ?
Citera
2025-09-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Vad är det som hindrar dig ?

Ingenting, bortsett från brist på erfarenhet. Det är därför jag vill veta hur man ska bete sig mot en slav så jag kan lära mig
Citera
2025-09-25, 21:56
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ingenting, bortsett från brist på erfarenhet. Det är därför jag vill veta hur man ska bete sig mot en slav så jag kan lära mig

Du ska ta för dig och visa att du bestämmer. Kom ihåg att han ska vara jävligt glad över ens att få vara i din skugga
Citera
2025-09-29, 11:15
Medlem
Citat:
Jag sa att jag alltid börjar online, för att veta att slaven är seriös och för att inte utsätta mig för några risker. Han kan tänka sig att börja så men vill sen främst tjäna mig i verkligheten.
Att börja online är inte särskilt säkert. Som ”slav” skulle jag akta mig. Stor risk att utsätta sig för bedrägeri/utpressning. En träff irl är det bästa sättet att starta. Välj ett ställe med mycket folk i närheten, så kan du känna dig trygg.
Citera
2025-10-09, 14:31
Medlem
Uppdatering: vi har träffats och det inleddes med att han fick ha ögonbindel och krypa in i min lägenhet. Jag gav honom en del örfilar och spott i ansiktet, samt mycket verbal förnedring. Han fick även agera askkopp, samt slicka mina fötter. Han får inte röra mig bortsett från mina fötter när jag godkänner, och jag använde klämmor på hans bröstvårtor och han fick använda diverse instrument för att orsaka smärta på hans kuk.
Skulle säga att det gick bra, och han vill träffa mig igen. Vad kan man planera in för aktiviteter då? Tänker kanske att han kan få pyssla om mina fötter och måla mina tånaglar
Citera
2025-10-11, 10:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Uppdatering: vi har träffats och det inleddes med att han fick ha ögonbindel och krypa in i min lägenhet. Jag gav honom en del örfilar och spott i ansiktet, samt mycket verbal förnedring. Han fick även agera askkopp, samt slicka mina fötter. Han får inte röra mig bortsett från mina fötter när jag godkänner, och jag använde klämmor på hans bröstvårtor och han fick använda diverse instrument för att orsaka smärta på hans kuk.
Skulle säga att det gick bra, och han vill träffa mig igen. Vad kan man planera in för aktiviteter då? Tänker kanske att han kan få pyssla om mina fötter och måla mina tånaglar

Tja, varför inte.

Men antingen är du bisexuell, eller så är du prostituerad. Troligen det senare, eftersom du inte verkar gå igång på maktförskjutningen
Citera
2025-11-12, 13:26
Medlem
Trakessons avatar
”Träffa sin slav”?
Jag har haft flera BDSM-förhållanden och självklart har jag träffat mina slavinnor.
De flesta av dem, dock inte samtliga, har flyttat in hos mig.
Att ha slavar på nätet låter som rollspel eller lek i mina öron. Visserligen har jag fått kontakt med mina på nätet men ingen maktförskjutning har börjat förrän vi setts öga mot öga.

Så, ja, jag har erfarenhet av att träffa mina slavar, och du får gärna fråga mig vad du vill.
Sedan vet jag inte om jag är rätt person att fråga eftersom vi verkar leva i olika världar, men det är upp till dig att avgöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in