Citat:
Ursprungligen postat av
satindoll
Kort om mig: jag är en lesbisk kvinna i 20-års åldern. Jag har en mer alternativ stil vilket inte ibland drar till sig män som är intresserade av att bli dominerade av mig.
Till situationen, jag har länge haft en slav på distans, vår relation ser ut på så sätt att jag äger hans orgasmer, vi FaceTimear regelbundet mot att han betalar mig pengar, och jag förnedrar honom och bestämmer när han kommer osv. Jag är rätt van vid att dominera och förnedra män på distans, vi har alltså aldrig träffats.
Nu har en man kontaktat mig som bor i samma stad som mig, han vill gärna bli min slav (fotslav specifikt) och jag kan tänka mig det. Däremot har jag aldrig träffat en slav tidigare, och han är framförallt intresserad av att träffas. Inte sex eller liknande, utan han skulle göra mina sysslor samt dyrka mina fötter. Jag sa att jag alltid börjar online, för att veta att slaven är seriös och för att inte utsätta mig för några risker. Han kan tänka sig att börja så men vill sen främst tjäna mig i verkligheten.
Har någon erfarenhet av att träffa sin slav? Hur beter man sig och hur ska jag förnedra honom? Tackkk på förhand mvh nervös
Du är inte lesbisk du är bisexuell på sin höjd och tydligen beror det helt på hur mycket du får betalt, vilket är olagligt och straffbart. Du har inte heller en "slav" du pratar med en internetrunkare som inte tänker på dig eller är villig att lyda om han inte är kåt.
Ska du starta en trolltråd som teoretiskt sett är straffbart enligt svensk lag kan du väl ändå lägga lite mer engagemang och energi på att göra det troligt?