• 3
  • 4
2025-09-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Flytta. Skaffa nya grannar istället. Du kan tacka mig senare.
700 INLÄGG, Ska jag ta dig serto
2025-09-05, 22:05
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Ska vi gissa vad problemet är? Ring på och fråga om han mår OK och säg till han att dämpa sig om det inte är fara för liv. Så svårt är det inte att prata med folk...
TS har inte träffat på eller ens sett grannen. Att ringa på en främmande persons dörr som vrålar på kvällar och fråga hur den mår, skulle jag inte göra i alla fall.

Det kan resultera i stora problem som gör saken värre. Finns personer som gärna hämnas på sina grannar när de talar om att de blir störda.
2025-09-05, 22:06
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Varför skriver du hen när du säger att det är en snubbe?
2025-09-05, 22:11
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Slutade läsa efter "hen".
2025-09-05, 22:12
Medlem
Då tycker jag att du ska klaga hos fastighetsägaren. Du kan också höra dig runt bland grannar hur de ser på saken. Ju fler som klagar desto bättre. Blir det ingen bättring så fortsätt klaga.
2025-09-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxxmandolin
Tror inte på psykisk sjukdom eller droger eftersom det är just 19-22. Hade det varit droger eller psykisk sjukdom så hade han vrålat vid alla möjliga tidpunkter. Det här är en person som sover på nätterna och sköter sin sysselsättning på dagarna och har någon högljudd fritidssysselsättning på kvällarna. Om du inte vågar prata med honom, lämna en anonym lapp i brevlådan där du informerar om hur mycket han låter och stör.

+1 på den.
Låter som en tidpunkt på kvällen då fottbollsmatcher går på tv. Är man sportstokig hittar man någon match varje dag i veckan på olika kanaler. ⚽️.
Eller nån annan sport så klart.
2025-09-05, 22:24
Moderator
evilhoneys avatar
Det finns en samlingtråd om störande grannar, den här har ju dessutom väldigt lite med frågeställningen att göra och mer med diagnosticerade och trams.
Tråd låst.
//mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in