När snubben du menar håller sig borta från en klagomålstråd tar jag det som ett kvitto på att trådskaparen har en poäng, och det brukar stämma rätt bra.
Jag tar för givet att kvinnan trollar, men att hon sitter och klipper och klistrar trådar som mest på helgkvällar och nätter är illa på riktigt. Det verkar vara allt hon gör, det är hennes liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bone Collector
Exakt. Anledningen att vissa är "hobbymoderatorer" år efter år, är som du säger att de inte har tid eller ork att bli riktiga moderatorer.
Har man bra koll på regelverket och ser idioter bryta mot regler som de inte borde bryta emot, så säger man naturligtvis till dem, att de är idioter som inte kan följa enkla regler.
Nybörjare som inte vet bättre kan man vänligt upplysa om reglerna.
Klart som korvspad och jag kan för mitt liv inte begripa varför folk är emot ordning och reda. Folk som inte kan tänka längre än vad näsan räcker.
Förvånande att det tog så lång tid innan en "hobbymoderator" täppte till truten på denna trådstart. Bra gjort.
Väldigt tydligt varför det är viktigt att så många som möjligt gör sitt för att upprätthålla reglerna.
Ditt fetkladdande i varje tråd ligger absolut topp 3 av det mest störiga på forumet. Som om dina ord vore mer värda än våra vanliga dödliga.