• 3
  • 4
2025-09-05, 00:32
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Först blev mångmiljonären Barrie Drewitt-Barlow kär i sin dotters ex-pojkvän.

Sedan betalade han hundratusentals kronor för att försöka undvika att deras barn skulle bli ”fult”, skriver Mirror.

– Vad vill du att jag ska säga, att vi behöver fula barn också? Förlåt, jag kan bara inte ljuga, säger Drewitt-Barlow.

Sedan betalade han en kvinnlig modell i Miami 675 000 kronor för att vara äggdonator så paret skulle kunna skaffa barn.

Tillfrågad om varför paret valde modellen som äggdonator svarade Drewitt-Barlow:

– Det var utseendet, helt och hållet.

https://www.expressen.se/nyheter/var...-fa-fult-barn/

Jag tycker det är uppfriskande med ärliga människor. Många som gör likadant skulle inte våga erkänna det. Vad tycker ni?

”Många som gör likadant”? Det är nog inte så många
Citera
2025-09-05, 00:36
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Snygga människor lyckas mycket bättre än fula och har det mycket lättare i livet, det är fakta.
Att vilja att ens barn skall lyckas och må bra är väl en förälders önskan och då är det fan så mycket bättre för barnet att vara snygg än att vara ful.

Man skulle ju kunna välja en donator från MENSA istället. Modellen kan ju va sopslut i skallen för allt vad vi vet.
Citera
2025-09-05, 01:32
Medlem
Citat:
Först blev mångmiljonären Barrie Drewitt-Barlow kär i sin dotters ex-pojkvän.

Sedan betalade han hundratusentals kronor för att försöka undvika att deras barn skulle bli ”fult”, skriver Mirror.

– Vad vill du att jag ska säga, att vi behöver fula barn också? Förlåt, jag kan bara inte ljuga, säger Drewitt-Barlow.

Sedan betalade han en kvinnlig modell i Miami 675 000 kronor för att vara äggdonator så paret skulle kunna skaffa barn.

Tillfrågad om varför paret valde modellen som äggdonator svarade Drewitt-Barlow:

– Det var utseendet, helt och hållet.

https://www.expressen.se/nyheter/var...-fa-fult-barn/

Jag tycker det är uppfriskande med ärliga människor. Många som gör likadant skulle inte våga erkänna det. Vad tycker ni?

Tja, vissa har dåliga gener.
Citera
2025-09-05, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Självklart vill man ha ett vackert barn om man inseminerar. Det handlar såklart om att förbättra ens egna gener, inte att man tror att man har det bästa. Har själv till exempel överbett och starkare anlag för bettfel. Sedan så eftersom jag är extremt blek så har jag dejtat män som varit mörkare än mig pga cancerrisk. Nu fäster iofs inte solen på mig tillräckligt mycket för att kunna ge cancer. Antagligen gener från min pappa som slog igenom hårdare än min mammas anlag men ja, klart som tusan att man tittar på den potentiella pappans utseende om man inte älskar karln. Kan inte se varför rika män inte skulle göra detsamma.

Det handlar inte om att vara fåfäng utan att livet är lättare för människor med pretty privilige än de som är fula. Självklart skulle man älska en "ful" unge, men omvärlden skulle behandla den mycket sämre och om det då samtidigt saknas en barnafader... varför skulle jag vilja att mina barn satt hemma och grät för att de kände sig avvisade, utstötta och sämre bemöta än andra pga det yttre?

Ni som säger att jag har fel är ändå de som också behandlar andra illa om de inte ser bra ut eller om de ser bättre ut än er själva osv. Problemet ligger hos er, jag går inte runt och är snällare mot människor baserat på om de är söta/fula/vackra/smala/tjocka/unga/äldre/blonda/mörkhyade och så vidare.

Mitt ena barn ärvde mitt överbett och det fixade tandläkaren med bettskena när hon var tio år. Extrema bettfel opereras.
Citera
2025-09-05, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det är väl inget kontroversiellt egentiigen. Vilkens ägg skulle du helst vilja befrukta?
Beyonce Knowles ägg eller Kristina Lugns?

Dom flesta hade nog betalat lite extra för att få befrukta Beyonces ägg.

Kristina Lugn var väl ändå snygg som ung? Du kan väl inte jämföra Beyonce med en risig, död kärring?
Citera
2025-09-05, 11:46
Avstängd
Med hans gener är det liksom hopplöst hur snygg modell han än väljer.
Citera
2025-09-05, 12:50
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mitt ena barn ärvde mitt överbett och det fixade tandläkaren med bettskena när hon var tio år. Extrema bettfel opereras.
Ja jag hade tandställning och fick några tänder utdragna. Har syskon som däremot inte fick något överhuvudtaget och som man ser bettfelen på.

Det är sällan människor är helt perfekta genetiskt. Utgår ifrån att den amdre användaren ansåg mig falla bort genom naturligt urval men jag har knappast valts bort pga att min mun inte är den absolut vackraste. Perfekt är man inte men "det naturliga urvalet" har tydligt prefererat både mig och andra anhöriga. Liksom resten av mänskligheten då ingen hade varit här om vi inte lyckats anpassas efter miljön och överleva länge nog för att få barn.

Men det är struntsamma, människor som inte själva är något fullständigt älskar att utmåla andra som underlägsna dem själva oavsett om det handlar om att sitta bakom en skärm och döma ut folk med bettfel eller om det handlar om att lyssna till människors livshistorier. Bilden de ser i huvudet överensstämmer sällan med verkligheten.
Citera
2025-09-06, 17:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vad tycker ni?
Ju snyggare man är desto sämre hjärna verkar man ha. De får en vacker retard med andra ord.
Citera
Maviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Maviel 2025-09-06, 23:00
Moderator
Så då håller vi oss till topic! Topic är inte hur man själv ser ut, heller inte meningslöst tjafs om vem som har rätt eller fel. Från och med detta inlägg räcker det. Övertramp medför varning obönörligen.

/Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in