• 1
  • 2
2025-09-04, 13:12
Medlem
Först blev mångmiljonären Barrie Drewitt-Barlow kär i sin dotters ex-pojkvän.

Sedan betalade han hundratusentals kronor för att försöka undvika att deras barn skulle bli ”fult”, skriver Mirror.

– Vad vill du att jag ska säga, att vi behöver fula barn också? Förlåt, jag kan bara inte ljuga, säger Drewitt-Barlow.

Sedan betalade han en kvinnlig modell i Miami 675 000 kronor för att vara äggdonator så paret skulle kunna skaffa barn.

Tillfrågad om varför paret valde modellen som äggdonator svarade Drewitt-Barlow:

– Det var utseendet, helt och hållet.

https://www.expressen.se/nyheter/var...-fa-fult-barn/

Jag tycker det är uppfriskande med ärliga människor. Många som gör likadant skulle inte våga erkänna det. Vad tycker ni?
Citera
2025-09-04, 13:16
Medlem
Det hjälper ju inte - att han själv är rysligt ful. Extremt ful. Snyggt överbett.
Citera
2025-09-04, 13:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
Det kvittar nog om mamman är snygg när bögaren ser ut så där.
Pengarna i sjön säger jag.
Citera
2025-09-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Det kvittar nog om mamman är snygg när bögaren ser ut så där.
Pengarna i sjön säger jag.

Vet vi att den fula bögen är pappan? Kanske 31-åringen som både haft ihop det med dotter och fader.
Citera
2025-09-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Först blev mångmiljonären Barrie Drewitt-Barlow kär i sin dotters ex-pojkvän.

Sedan betalade han hundratusentals kronor för att försöka undvika att deras barn skulle bli ”fult”, skriver Mirror.

– Vad vill du att jag ska säga, att vi behöver fula barn också? Förlåt, jag kan bara inte ljuga, säger Drewitt-Barlow.

Sedan betalade han en kvinnlig modell i Miami 675 000 kronor för att vara äggdonator så paret skulle kunna skaffa barn.

Tillfrågad om varför paret valde modellen som äggdonator svarade Drewitt-Barlow:

– Det var utseendet, helt och hållet.

https://www.expressen.se/nyheter/var...-fa-fult-barn/

Jag tycker det är uppfriskande med ärliga människor. Många som gör likadant skulle inte våga erkänna det. Vad tycker ni?

Han skulle bett sin kille att föda en "butt baby". De är säkert ansedda vackra i homofilbranschen.
Citera
2025-09-04, 13:56
Medlem
Avalionns avatar
Om man tog bort all det där smink som hans dotter gömmer sig bakom så ser hon ut lika illa som han gör.
Citera
2025-09-04, 14:09
Medlem
triptykens avatar
Vidrigt med rika svin som han.
Dom vill alltid ha allt dom kan för att bevisa sig, dom rika asen.

Miljonärsgrisen ser ju inte mycket ut för världen så får hoppas att det är modellens gener och inte det där överklassdräpet som fick spela in. Och precis som miljardärer i övrigt pratar han som en femåring också... fy fan.

Typiskt rika alltid likadana och dekadenta.
Citera
2025-09-04, 14:18
Avstängd
Matadhamsters avatar
Självklart vill man ha ett vackert barn om man inseminerar. Det handlar såklart om att förbättra ens egna gener, inte att man tror att man har det bästa. Har själv till exempel överbett och starkare anlag för bettfel. Sedan så eftersom jag är extremt blek så har jag dejtat män som varit mörkare än mig pga cancerrisk. Nu fäster iofs inte solen på mig tillräckligt mycket för att kunna ge cancer. Antagligen gener från min pappa som slog igenom hårdare än min mammas anlag men ja, klart som tusan att man tittar på den potentiella pappans utseende om man inte älskar karln. Kan inte se varför rika män inte skulle göra detsamma.

Det handlar inte om att vara fåfäng utan att livet är lättare för människor med pretty privilige än de som är fula. Självklart skulle man älska en "ful" unge, men omvärlden skulle behandla den mycket sämre och om det då samtidigt saknas en barnafader... varför skulle jag vilja att mina barn satt hemma och grät för att de kände sig avvisade, utstötta och sämre bemöta än andra pga det yttre?

Ni som säger att jag har fel är ändå de som också behandlar andra illa om de inte ser bra ut eller om de ser bättre ut än er själva osv. Problemet ligger hos er, jag går inte runt och är snällare mot människor baserat på om de är söta/fula/vackra/smala/tjocka/unga/äldre/blonda/mörkhyade och så vidare.
Citera
2025-09-04, 14:48
Medlem
kalkryggars avatar
Låter väldigt ytligt och man tycker synd om honom, barnen och alla andra i hans närhet.
Citera
2025-09-04, 14:50
Medlem
https://www.dailyrecord.co.uk/news/r...-fell-34090990

'I broke up with my husband and fell for my daughter's 'ex' - but we all live together'
Multi-millionaire Barrie Drewitt-Barlow, and his boyfriend Scott have been dating for two years - but the story of how they first got together is very complicated
Citera
2025-09-04, 15:35
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Låter väldigt ytligt och man tycker synd om honom, barnen och alla andra i hans närhet.
Snygga människor lyckas mycket bättre än fula och har det mycket lättare i livet, det är fakta.
Att vilja att ens barn skall lyckas och må bra är väl en förälders önskan och då är det fan så mycket bättre för barnet att vara snygg än att vara ful.
Citera
2025-09-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det hjälper ju inte - att han själv är rysligt ful. Extremt ful. Snyggt överbett.
Tycker inte överbettet är så farligt. Då är det värre med det där gris/piggyutseendet, plufsigt. Ganska vanligt bland svenska män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in