2025-09-04, 14:29
Medlem
För min del, om det inte är tillräckligt med förspel eller hon är för på och ivrig och vill ha max tempo direkt, då får fokusera för att hålla tillbaka orgasmen och det finns då en chans man helt tappar erektion.

Men med längre uppvärmnikg är de enklare att hålla tillbaka och håller man tillbaka den första PONR, så bruka man kunna köra på ett tag
Citera
2025-09-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jennybenny12
Nej jag var några kilo överviktig förut, efter att ha fått barn, men har nu gått ner det. Har ett BMI på 19 så är på samma nivå som innan.

Jag är jätte nöjd med sexet, absolut inte det! Snarare är jag väl orolig över att han inte är nöjd eftersom han (slaktat) vid något tillfälle och inte alltid får utlösning. Jag kommer alltid 1-3 ggr under vårt sex.
Då är du ju snarare underviktig. Varför använder du medel för viktnedgång? Jag hade inte gillat en för tunn tjej. Kanske detta han reagerar på!
Citera
2025-09-04, 14:36
Medlem
Citat:
Nej jag var några kilo överviktig förut, efter att ha fått barn, men har nu gått ner det. Har ett BMI på 19 så är på samma nivå som innan.

Jag är jätte nöjd med sexet, absolut inte det! Snarare är jag väl orolig över att han inte är nöjd eftersom han (slaktat) vid något tillfälle och inte alltid får utlösning. Jag kommer alltid 1-3 ggr under vårt sex.
Dumpa honom och hitta en riktig man utan kukproblem
Citera
2025-09-04, 14:37
Medlem
Det faktum att du skriver att du är ”normalviktig” skriker att din definition av normal är typ 20kg+.

För en snubbe finns det verkligen inget sätt att ta upp med tjejen att hon borde sluta äta en massa skräpmat och hålla sig i form. Då blir det ett ramaskri utan dess fucking like.

Du får skylla på alla skinny ozempic bitches på Instagram, de har sänkt ”normalvikten” för tjejer rejält. Socker/läsk/utemat är ett stort NONO om du ska hålla en schysst vikt numera som din kille verkligen tänder på.

Kanske låter hård här men bara KÖR. Håll inga lögner mot dig själv, var ärlig nu och bara gå ned i vikt och sen ska du se att din kille inte hinner dra ut den innan du tagit satsen upp i fiffi.
Citera
2025-09-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Det faktum att du skriver att du är ”normalviktig” skriker att din definition av normal är typ 20kg+.

För en snubbe finns det verkligen inget sätt att ta upp med tjejen att hon borde sluta äta en massa skräpmat och hålla sig i form. Då blir det ett ramaskri utan dess fucking like.

Du får skylla på alla skinny ozempic bitches på Instagram, de har sänkt ”normalvikten” för tjejer rejält. Socker/läsk/utemat är ett stort NONO om du ska hålla en schysst vikt numera som din kille verkligen tänder på.

Kanske låter hård här men bara KÖR. Håll inga lögner mot dig själv, var ärlig nu och bara gå ned i vikt och sen ska du se att din kille inte hinner dra ut den innan du tagit satsen upp i fiffi.

Jag har ett BMI på 19 inte 19 kilo övervikt. Jag är alltså ganska smal men har stora bröst och rumpa. Och de påtalar han ofta att han älskar
Citera
2025-09-04, 15:07
Medlem
Citat:
Jag har ett BMI på 19 inte 19 kilo övervikt. Jag är alltså ganska smal men har stora bröst och rumpa. Och de påtalar han ofta att han älskar

Låter ju faktiskt väldigt rimligt. Se till att gymma ett par gånger i veckan så du håller rumpan fast och fin.

Bara för att dubbelkolla, Ph balansen i fiffi är OK? Kan ju vara att nåt inte märks där. Knipövningar kan också vara en idé.

Andra grejer som kan påverka hans utlösning:

Dålig kondis. Klart han också ska öka tränandet.
För mycket porr och annat.
Har han nån fetish du kan utnyttja? Fråga på. Grabben kanske har nån sjuk dröm du kan förverkliga.
Stress.
Kan ju vara uthållighet både gällande kondition men även slitage på dicken. Märker själv att jag har lättast att komma under de första 10-minutrarna, men och det knullas i 30+ minuter så blir kuken sliten och det blir inte lika skönt längre. Om ni knullar länge, låt honom ta en 10 minuters paus så pulsen går ned, sen kör ni långsamt sex. Alternativt så stimuleras du hans kuk försiktigt innan sexakten, liksom kittla kuken, gör honom riktigt kåt och frustrerad. När du väl låter han stoppa in den, försök få honom att komma snabbt (med mjukt knullande). Inte lika roligt som 30 minuter kanske, men då ökar du oddsen att han kommer iaf.
Citera
2025-09-04, 15:20
Medlem
Också efter 30 min och hon kommit är färdig och ligger där som en blöt filt, då känner man sig nöjd att komma är inte nödvändigt de roliga är ju att se den man älska att njuta fullt.
Citera
2025-09-04, 15:30
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Okej, ja, det kanske är så. Jag får snacka med honom. Det hände i början när vi dejtade, och så har det hänt vid 2 tillfällen sista månaderna. Däremot att han inte får utlösning har hänt flertal gånger.

Han är 35. Kanske några kilo för mycket, men inte tjock utan lite kramgo.

Sexpartners behöver inte vara synonymt med att älska sin partner. T.ex har jag haft en flickvän som jag älskat som inte varit bra i sängen eller samma sexuell appeal som en annan kvinna, men jag älskade henne ändå. Dessutom är män "kodade" att sexuellt känna mer dopamin med en ny partner, och när man har samma parnter försvinner njutningen och kanske ersätts med kärlek och vilja mysa istället för att trycka dig hårt i doggy om du förstår.

Hade jag varit du hade jag försökt att ignorera det, så illa är det ju inte, men fortsätter det en längre tid kan ni ta ett snack.
Citera
2025-09-04, 15:36
Medlem
Citat:
Hej!

Jag har varit i en relation i ganska många år, (vi hade ett break på 1 år) och sedan hittade vi tillbaka till vandra efter att ha fått leva utan varandra ett tag. Tror absolut det var nyttigt!

Hur som helst, jag har varit med killar som kommit väldigt snabbt, men min kille gör inte det. Väldigt glad över det, men ibland kommer han inte alls. Ibland har han slaknat mitt i akten. Jag har frågat om det finns något vi kan göra åt det, men han vill inte göra ”en grej” av det. Vi har grymt sex och vi är väldigt öppna med varandra om sexlivet. Vi har leksaker, rollspel, vi har mycket oralsex och så vidare.

Jag undrar såklart varför det blir såhär för honom, men det kanske är ”vanligt?” Han jobbar mycket och vet inte om det är därför? Tänder han inte på mig? Ja tankarna går ju. Jag är normalviktig och han berömmer mitt sätt att se ut dagligen så jag tror han tänder på mig?

Så, jag förstår det är svårt för er att svara på, men är det normalt att de kan bli såhär? (Ibland kommer han, och både i min mun, fitta, ansikte och över bröst osv)
Man orkar inte komma alla gånger. Ibland måste man pumpa som en gasell på savannen... Fan inte alltid man känner för att ta ett maratonlopp
Citera
2025-09-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Låter ju faktiskt väldigt rimligt. Se till att gymma ett par gånger i veckan så du håller rumpan fast och fin.

Bara för att dubbelkolla, Ph balansen i fiffi är OK? Kan ju vara att nåt inte märks där. Knipövningar kan också vara en idé.

Andra grejer som kan påverka hans utlösning:

Dålig kondis. Klart han också ska öka tränandet.
För mycket porr och annat.
Har han nån fetish du kan utnyttja? Fråga på. Grabben kanske har nån sjuk dröm du kan förverkliga.
Stress.
Kan ju vara uthållighet både gällande kondition men även slitage på dicken. Märker själv att jag har lättast att komma under de första 10-minutrarna, men och det knullas i 30+ minuter så blir kuken sliten och det blir inte lika skönt längre. Om ni knullar länge, låt honom ta en 10 minuters paus så pulsen går ned, sen kör ni långsamt sex. Alternativt så stimuleras du hans kuk försiktigt innan sexakten, liksom kittla kuken, gör honom riktigt kåt och frustrerad. När du väl låter han stoppa in den, försök få honom att komma snabbt (med mjukt knullande). Inte lika roligt som 30 minuter kanske, men då ökar du oddsen att han kommer iaf.

Absolut, jag tränar 4-5 dagar i veckan. Ja, jag får göra det.. att teasa någon i en hel dag kanske gör susen också
Citera
2025-09-04, 16:31
Medlem
Kanske är han smygknarkare, opiater är ju tex ökända när det gäller att bedöva kuken och göra det svårt att komma, men detsamma gäller fler droger och t.o.m alkohol för vissa
Citera
2025-09-04, 16:37
Moderator
Tystnads avatar
Tar han mediciner ? En del sådana har denna trista biverkningen att det påverkar sexet speciellt s.k lyckopiller , men det finns troligen många flera mediciner med liknande biverkningar.

Sedan är det ju psykisk med och då är det inte alla gånger det går få till.

Tycker inte du skall oroa dig för mycket för detta , det är sådant livet är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in