Citat:
Ursprungligen postat av
Jennybenny12
Jag har ett BMI på 19 inte 19 kilo övervikt. Jag är alltså ganska smal men har stora bröst och rumpa. Och de påtalar han ofta att han älskar
Låter ju faktiskt väldigt rimligt. Se till att gymma ett par gånger i veckan så du håller rumpan fast och fin.
Bara för att dubbelkolla, Ph balansen i fiffi är OK? Kan ju vara att nåt inte märks där. Knipövningar kan också vara en idé.
Andra grejer som kan påverka hans utlösning:
Dålig kondis. Klart han också ska öka tränandet.
För mycket porr och annat.
Har han nån fetish du kan utnyttja? Fråga på. Grabben kanske har nån sjuk dröm du kan förverkliga.
Stress.
Kan ju vara uthållighet både gällande kondition men även slitage på dicken. Märker själv att jag har lättast att komma under de första 10-minutrarna, men och det knullas i 30+ minuter så blir kuken sliten och det blir inte lika skönt längre. Om ni knullar länge, låt honom ta en 10 minuters paus så pulsen går ned, sen kör ni långsamt sex. Alternativt så stimuleras du hans kuk försiktigt innan sexakten, liksom kittla kuken, gör honom riktigt kåt och frustrerad. När du väl låter han stoppa in den, försök få honom att komma snabbt (med mjukt knullande). Inte lika roligt som 30 minuter kanske, men då ökar du oddsen att han kommer iaf.