2025-09-04, 13:02
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Det framgår i tråden att TS är ett fläskberg och en hora så ja, troligen kommer tankar om detta upp mitt i akten och då tappar karlstackarn lusten.
Citera
2025-09-04, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Av egen erfarenhet kan jag påstå att det handlar om att han troligtvis inte tänder på dig av olika orsak så han slaknar. Det kan vara att han tänker på att andra har varit med dig mitt i sexakten (som hänt mig och kände bara bläää och slaknade) eller att han helt enkelt haft bättre sex under året ni var separerade, tänker på det sexet och känner inte att du är lika sexig längre. Det är min personliga erfarenhet av en liknande situation.

Ur medicinsk synvinkel kanske är han i en ålder där testosteronnivån sjunker och det kan påverka ens erektion sexlust mm.

Med handen på hjärtat, är det här av egen erfarenhet dessvärre sant.

Antigen tänder han inte på dig mer, eller så tänder han mer på någon annan.

Tro mig, vi som vet, vet.

Någon enstaka gång kan det givevis ske, men det är ytterst sällan och jag har nog bara varit med om det en två gånger på 20 år.
Citera
2025-09-04, 13:12
Medlem
Ålder?
Kolla upp blodtrycket, är det förhöjt så kan små event i vardagen som alkohol, stress, kaffe etc påverka erektions förmågan och även hälsan överlag för den delen.
Citera
2025-09-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerose
Med handen på hjärtat, är det här av egen erfarenhet dessvärre sant.

Antigen tänder han inte på dig mer, eller så tänder han mer på någon annan.

Tro mig, vi som vet, vet.

Någon enstaka gång kan det givevis ske, men det är ytterst sällan och jag har nog bara varit med om det en två gånger på 20 år.

Okej, ja, det kanske är så. Jag får snacka med honom. Det hände i början när vi dejtade, och så har det hänt vid 2 tillfällen sista månaderna. Däremot att han inte får utlösning har hänt flertal gånger.

Han är 35. Kanske några kilo för mycket, men inte tjock utan lite kramgo.
Citera
2025-09-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jennybenny12
Okej, va ”bra” eller vad man ska säga! 😅 Då kan jag lägga mig och mysa mot han när det händer och bekräfta han på de viset istället? Eller vad tror du?
Sätt dig på hans ansikte när det händer och hetsgnugga handflatan mot ollonet tills det ekar skällsord ur ditt anus.
Citera
2025-09-04, 13:32
Medlem
NyaHenriksss avatar
1 Han har antingen en snyggare älskarinna.
2 Han är smygbögare och håller fasaden upp med att leva heterosexuellt.
Citera
2025-09-04, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
1 Han har antingen en snyggare älskarinna.
2 Han är smygbögare och håller fasaden upp med att leva heterosexuellt.

Ja han kanske har tappat gnistan till mig helt enkelt. 😅
Citera
2025-09-04, 14:00
Medlem
Citat:
Hej!

Jag har varit i en relation i ganska många år, (vi hade ett break på 1 år) och sedan hittade vi tillbaka till vandra efter att ha fått leva utan varandra ett tag. Tror absolut det var nyttigt!

Hur som helst, jag har varit med killar som kommit väldigt snabbt, men min kille gör inte det. Väldigt glad över det, men ibland kommer han inte alls. Ibland har han slaknat mitt i akten. Jag har frågat om det finns något vi kan göra åt det, men han vill inte göra ”en grej” av det. Vi har grymt sex och vi är väldigt öppna med varandra om sexlivet. Vi har leksaker, rollspel, vi har mycket oralsex och så vidare.

Jag undrar såklart varför det blir såhär för honom, men det kanske är ”vanligt?” Han jobbar mycket och vet inte om det är därför? Tänder han inte på mig? Ja tankarna går ju. Jag är normalviktig och han berömmer mitt sätt att se ut dagligen så jag tror han tänder på mig?

Så, jag förstår det är svårt för er att svara på, men är det normalt att de kan bli såhär? (Ibland kommer han, och både i min mun, fitta, ansikte och över bröst osv)

Inget konstigt, jag är en sån, kommer kanske varann gång vi har sex, max. Kan också hända att man slaknar mitt i. Man kan vara trött, ibland är tankarna på annat håll osv.

Inget att grubbla på
Citera
2025-09-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Han kanske har samma problem som jag. Jag har väldigt svårt för att ha sex med samma kvinna i över ett år. Vill känna variation, ibland vill jag ha ett thailuder, ibland en blondin, ibland en negress, ibland någon med en aning fetare röv än det normala, ibland någon med enorma pattar etc etc
Kanske man är porrskadad, jag vet inte riktigt vad det beror på.
Låter mer som att du lever helt i en porrvärld, och aldrig har sex IRL ... . Flera inlägg här som tyder på väldigt liten erfarenhet av sex på riktigt.
Citera
2025-09-04, 14:03
Medlem
Citat:
Nej jag var några kilo överviktig förut, efter att ha fått barn, men har nu gått ner det. Har ett BMI på 19 så är på samma nivå som innan.

Jag är jätte nöjd med sexet, absolut inte det! Snarare är jag väl orolig över att han inte är nöjd eftersom han (slaktat) vid något tillfälle och inte alltid får utlösning. Jag kommer alltid 1-3 ggr under vårt sex.

Vi är många män som njuter väldigt mycket av att vår kvinna får orgasm, det kan ju också vara något som gör att han blir ganska nöjd "längs vägen" innan han får orgasm.
Citera
2025-09-04, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Vi är många män som njuter väldigt mycket av att vår kvinna får orgasm, det kan ju också vara något som gör att han blir ganska nöjd "längs vägen" innan han får orgasm.

Ja det har du rätt i! Han säger att han tänder sjukt mycket på att jag njuter, det märks också
Citera
2025-09-04, 14:12
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Låter mer som att du lever helt i en porrvärld, och aldrig har sex IRL ... . Flera inlägg här som tyder på väldigt liten erfarenhet av sex på riktigt.
Haha! Din psykoanalytiska förmåga håller lika bra som en genomsnittlig produkt från Kina. Mvh Härads betäckare af Mälardalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in