Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-16, 18:14
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Diana är verkligen en typisk skränig blatte som sitter på helspänn och letar saker att hamna i konflikt över. Hon behöver konflikt i sitt liv för att känna något slags syfte, och när hon väl hittar en tar hon såklart på sig offerkoftan direkt. Anna är också fjantig; vem fan orkar bli personligt kränkt över huruvida någon gillar Sverige eller inte? Men är man det minsta cool i det läget skakar man av sig sånt trams.

Det är Diana de behöver göra sig av med för harmonins skull, för konflikterna kommer inte upphöra bara för att de gör sig av med Anna, utan snarare förflyttas till Carin och Ann-Helene. Diana är konflikternas nav.

Men säsongens största hatobjekt för mig är ändå smilfinken Agust. En pretentiös hippie som pratar varmt om kollektivet, men som ändå är betydligt mer självcentrerad än genomsnittsmänniskan. Han skulle passa utmärkt i Moodyssons självgoda hippiekollektiv Tillsammans. Han måste skickas hem snarast.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2025-10-16 kl. 18:18.
Citera
2025-10-16, 18:19
Medlem
Ebbas häck, mums , bäst i Robinson 2025. Sen kan taxöronen fladdra i vinden bäst dom vill.
Citera
2025-10-16, 18:38
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Diana är syster med Bathina Philipsson som var med i Sveriges Dummaste! 😝

Intressant. Båda är lika outhärdliga och osympatiska.
Består hela den familjen av otrevliga människor kan man undra...
Citera
2025-10-16, 18:45
Medlem
lunarluddes avatar
Komiskt att kärringen inte tog sig upp på bryggan såg roligt ut.

Hoppas Jakob tar sig in till robinson, verkar vara en skön människa

René är en äkta Robinson deltagare, hoppas han tar sig långt.
Senast redigerad av lunarludde 2025-10-16 kl. 19:14.
Citera
2025-10-16, 18:54
Medlem
Man ser hur mycket Diana lider av att hon behöver umgås med tråkiga suedis. Synd att de feminiserade männen i laget verkar böja sig för henne.
Citera
2025-10-16, 18:58
Medlem
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/storbraket-i-robinson-hardaste-orden-klipptes-bort/

Ett storbråk skakar ”Robinson”.

– Det den där häxan försöker utmåla mig som, det stämmer inte, säger Diana Akela om Anna Wickman Aronsson – som menar att de allra hårdaste orden klippts bort av TV4.

– Fruktansvärt infekterat, säger hon.
Citera
2025-10-16, 19:10
Medlem
graFFes avatar
I vilket avsnitt hade de samtalet om familjeförhållanden etc. där Diana påstås ha snackat skit om sina svenska pojkvänner?
Citera
2025-10-16, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Ebbas häck, mums , bäst i Robinson 2025

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Diana är smartare än Zübeyde!
Tveklöst en komplimang! Diana vet var ordet agenda är t.e.x!
deras röster är väldigt lika också vilket du säkerligen reagerat på.

Yrke: Försäkrings-frisör

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Årets twist kommer i avsnitt 16 när Kevin (Liam, Tony, Keith, Clark, Inse) bestämmer sig för att komma ut ur garderåben samtidigt som Bo Johan Landin beslutat sig för att kliva in i den igen.
Vilka tjejer ska in och ut i garderoben samtidigt?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-16 kl. 20:11.
Citera
2025-10-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Diana är syster med Bathina Philipsson som var med i Sveriges Dummaste! 😝
Jag har inte sett det programmet och är osäker på vem det är men det verkar som att de kommer från Palestina. Diana är urtypen för en judehatande palestinsk motståndsaktivist när jag tänker på saken. Det är antagligen därifrån hennes svennehat och bitterhet kommer från.
Citera
2025-10-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Diana är verkligen en typisk skränig blatte som sitter på helspänn och letar saker att hamna i konflikt över. Hon behöver konflikt i sitt liv för att känna något slags syfte, och när hon väl hittar en tar hon såklart på sig offerkoftan direkt. Anna är också fjantig; vem fan orkar bli personligt kränkt över huruvida någon gillar Sverige eller inte? Men är man det minsta cool i det läget skakar man av sig sånt trams.

Det är Diana de behöver göra sig av med för harmonins skull, för konflikterna kommer inte upphöra bara för att de gör sig av med Anna, utan snarare förflyttas till Carin och Ann-Helene. Diana är konflikternas nav.

Men säsongens största hatobjekt för mig är ändå smilfinken Agust. En pretentiös hippie som pratar varmt om kollektivet, men som ändå är betydligt mer självcentrerad än genomsnittsmänniskan. Han skulle passa utmärkt i Moodyssons självgoda hippiekollektiv Tillsammans. Han måste skickas hem snarast.

För familjeunderhållnings skull hoppas jag Diana är kvar. Manipulativa blattekärringar gör bra TV, det går inte att förneka.

Vi alla minns väl Jennifer i farmen för något år sedan. Som efter farmen blev dömd för att misshandlat sina barn. Alla hatade henne men men gjorde bra TV
Citera
2025-10-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graFFe
I vilket avsnitt hade de samtalet om familjeförhållanden etc. där Diana påstås ha snackat skit om sina svenska pojkvänner?

Det har inte sänts, bara bråket omkring det. Så vi har ju alla bara andrahandsinformation.
Citera
2025-10-16, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/storbraket-i-robinson-hardaste-orden-klipptes-bort/

Ett storbråk skakar ”Robinson”.

– Det den där häxan försöker utmåla mig som, det stämmer inte, säger Diana Akela om Anna Wickman Aronsson – som menar att de allra hårdaste orden klippts bort av TV4.

– Fruktansvärt infekterat, säger hon.
Icke-svensken Kevin är den enda som har tolkat uttalandet som Dirty-Diana själv , dom svenska männen i laget väljer att stå utanför debatten som dom soppåsar dom är, dom kunde väl åtm hindrat Kevin från att yttra sig via klorofomering bakifrån?

Dom borde åtm ha flugit in Agust från andra laget för att deltaga i denna ödesfrågedebatt med sina ledaregenskaper, så får vi se vems sida han väljer, han har ju själv skaffat sig en brud från MENA nu så han kan ju tala från svenska mäns perspektiv! emot Diana tänker jag.

Agust är glad idag för att han fick bidra till att laget vann framförallt

Diana tappade mig när hon sållade sig till svenskarna och yppade bajsmacka
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-16 kl. 20:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in