Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-13, 22:26
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison1
Jo men det säger inte så mycket huruvida om personen är stark nog i armar.
Nej jag förstår de vill fylla lagen me den blandad komplott, men de här pensionärerna har ju ingen chans komma någonstanns och det är ju bara mobbing mot dem i samtliga lag inklusive gränslandet.
Citera
2025-10-13, 22:27
Medlem
Samma här har inga problem med honom. Inte heller med ”råbögen” som vissa efterblivna kallar honom. Han kan gå långt, verkar listig.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Håller med. Gillar honom inte vanligtvis men här tycker jag han är bra.
Citera
2025-10-13, 22:28
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Är det jag som börjar bli gammal eller är den unga nya tjejer Lea inte lite skrikig? Hon skriker när hon pratar likt ungtuppen Aron från förra säsongen. Tycker jag har stött på detta innan om vet inte om det är för att de faktiskt gör det eller för att jag är gammal...

Sussie är en riktig kämpe! Hon kanske trodde att hon skulle ha gått ned i vikt tillräckligt innan det var dags för plattformen. Förstår inte det taktiska med att spara det sämsta till sist. Hade hon varit först hade det räckt med att hon tömt krafterna och de andra besparat sig.
Alla unga sitter ju med högtalaren på telefonen igång och skriker i den, helt sjukt beteende och man ser det överallt.
Senast redigerad av Inspirit81 2025-10-13 kl. 22:56.
Citera
2025-10-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Är det jag som börjar bli gammal eller är den unga nya tjejer Lea inte lite skrikig? Hon skriker när hon pratar likt ungtuppen Aron från förra säsongen. Tycker jag har stött på detta innan om vet inte om det är för att de faktiskt gör det eller för att jag är gammal...
Hon pratar högt, men framför allt är hon väldigt överenergiskt och pratar fort. Ungdom och halvdamp.

Lagledaren (fd) Emmmilou är också en screamer. I alla hennes synkar hör man att hon PRATAR SPÄNT OCH HÖGT OM SAKER. Förmodligen väldigt jobbig att vara nära någon längre tid (särskilt när hon är i pakt med ghetto-bitchen). Men hennes röv förlåter en hel del.

Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Nej men man kan väl kolla foto vikt längd ålder yrke osv
Man ska såklart kryssa i stjärtstorlek också. Två alternativ: "lagom" eller "för stor"...
Citera
2025-10-13, 23:26
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Hon pratar högt, men framför allt är hon väldigt överenergiskt och pratar fort. Ungdom och halvdamp.

Lagledaren (fd) Emmmilou är också en screamer. I alla hennes synkar hör man att hon PRATAR SPÄNT OCH HÖGT OM SAKER. Förmodligen väldigt jobbig att vara nära någon längre tid (särskilt när hon är i pakt med ghetto-bitchen). Men hennes röv förlåter en hel del.

Man ska såklart kryssa i stjärtstorlek också. Två alternativ: "lagom" eller "för stor"...

Om du verkligen tror det var enda problemet här så visst.
Citera
2025-10-13, 23:32
Medlem
Citat:
Dagens pristävling:

Sjukt när han sa att "laget vill ha en ledare" och syftade på sig själv. Rene är redan etablerad.
Citera
2025-10-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil99
Instämmer! Diana är en hemsk person med stort ego

Håller också med. Diana verkar både elak och långsint.
Citera
2025-10-13, 23:54
Medlem
figegs avatar
Shit vad Akink ser bra ut jag har sagt det tidigare men tåls att säga igen, jag hoppas verkligen på att hon får komma in i lag nord igen och bara äga sönder alla. Vilken jävla röv hon har alltså.
Citera
2025-10-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figeg
Shit vad Akink ser bra ut jag har sagt det tidigare men tåls att säga igen, jag hoppas verkligen på att hon får komma in i lag nord igen och bara äga sönder alla. Vilken jävla röv hon har alltså.
Tittar vi på samma? Tantkropp och tantröv delux har hon. Hon har bara gått förbi gymmet påväg till shoppingen. Helt klart ett otränat modelejon
Citera
2025-10-14, 00:35
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:

Vem???++
Citera
2025-10-14, 00:36
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det var plågsamt att se flodhästen i vattnet under tävlingen.
Slutscenen var brutal!

BILD
Citera
2025-10-14, 00:36
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padarocket
Sjukt när han sa att "laget vill ha en ledare" och syftade på sig själv. Rene är redan etablerad.
Det var väl så snacket gick i gränslandet när hon akink skulle röstas ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in