Igår, 20:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Har en bekant som arbetar på en av de anläggningar en av gärningsmännen sitter på. Ber konstant om skydd och ringer för hjälp, haha. Inte så tuffa när man väl sitter bland de man anser som samhällets avgrund. Fick höra att en av de fick stryk av någon gigantisk serb. Alltså sin "egen" ras.

HAHA

Jojo myttare bevis tack
Citera
Igår, 20:21
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Fantasilös…
Realist...
Citera
Igår, 20:24
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jojo myttare bevis tack
han säger det är plitarna som misshandlar dem samtidigt säger han de flaggar på för hjälp.

De kallar alltsså på hjälp ifrån dem som misshandlar dem.

Det låter trovärdigt det köper jag.
Citera
Igår, 20:26
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
han säger det är pltarna som misshandlar dem samtidigt säger han de flaggar på för hjälp.

De kallar alltsså på hjälp ifrån dem som misshandlar dem.

Det låter trovärdigt det köper jag.

Plitarna knappast 🤣😂🤣 känner 3 plitar på saltvik och ingen av dem skulle acceptera att andra plitar misshandlar intagna... nu sitter dessa säkert inte på saltvik men kan tänka mig att det är likadant runtom i landet...

En av plitarna en 2m lång palestinier också 🤣😂🤣 så är väl iof inte så många som vågar tjafsa på med honom! Även om han är som en jävla teddybjörn! Hur snäll som helst!

Fast hur som tycker jag ändå idioterna förtjänar stryk... när man ger sig på vanliga Svenssons invandrare... det är lika äckligt som åt andra hållet...
Senast redigerad av nousernameneeded Igår kl. 20:30.
Citera
Igår, 20:34
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Plitarna knappast 🤣😂🤣 känner 3 plitar på saltvik och ingen av dem skulle acceptera att andra plitar misshandlar intagna... nu sitter dessa säkert inte på saltvik men kan tänka mig att det är likadant runtom i landet...

En av plitarna en 2m lång palestinier också 🤣😂🤣 så är väl iof inte så många som vågar tjafsa på med honom! Även om han är som en jävla teddybjörn! Hur snäll som helst!
Jag har jobbat inom KVV med, därför frågade jag vart sitter dem då? fick inget svar, men jag vet med säkerhet inte målskamrater sitter ihop, speciellt inte om de har restriktioner och de gissar jag de har tills efter hovrätten är vad jag tror iaf.

Jag sa det lär ju bli mer åtal då om det blivit hotade och misshandlade av andra intagna på häktet då nästan allt är kamera övervakat där.

Då ändrade han sig och helt plötsligt var det plitar som hade misshandlat dem
Citera
Igår, 20:37
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag har jobbat inom KVV med, därför frågade jag vart sitter dem då? fick inget svar, men jag vet med säkerhet inte målskamrater sitter ihop, speciellt inte om de har restriktioner och de gissar jag de har tills efter hovrätten är vad jag tror iaf.

Jag sa det lär ju bli mer åtal då om det blivit hotade och misshandlade av andra intagna på häktet då nästan allt är kamera övervakat där.

Då ändrade han sig och helt plötsligt var det plitar som hade misshandlat dem

Ja folk har kollat på för mkt hollywood filmer Det händer väldigt sällan saker i svenska fängelser det jag kan komma ihåg i närtid var väl någon vänlig själ som nästan gjorde samhället en tjänst och slog ihjäl Anders Eklund.
Citera
Igår, 20:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja folk har kollat på för mkt hollywood filmer Det händer väldigt sällan saker i svenska fängelser det jag kan komma ihåg i närtid var väl någon vänlig själ som nästan gjorde samhället en tjänst och slog ihjäl Anders Eklund.
Intagna ryker ihop ibland då blir det isol och förflyttning och polisanmälan direkt.

Men det är ju inte som i oz eller prision break direkt när det är bögar och våldtäker ock korrupta plitar överallt.
Citera
Igår, 20:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Intagna ryker ihop ibland då blir det isol och förflyttning och polisanmälan direkt.

Men det är ju inte som i oz eller prision break direkt när det är bögar och våldtäker ock korrupta plitar överallt.

Aha ja det stämmer säkert men då är det ju på en sådan låg nivå att det inte ens är värt att rapportera om! Men den bilden jag fick förklarad av mig från dessa 3 är att det oftast är jäkligt lungt där de har jobbat där bra många år och aldrig haft en incident.
Citera
Igår, 20:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Aha ja det stämmer säkert men då är det ju på en sådan låg nivå att det inte ens är värt att rapportera om! Men den bilden jag fick förklarad av mig från dessa 3 är att det oftast är jäkligt lungt där de har jobbat där bra många år och aldrig haft en incident.
ju högre säkerhetsklass desto lugnare brukar det vara, för långtidare vill ha det lugnt och alla vet blir det bråk där blir det rejält bråk och det vill egentligen ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in