2025-11-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Jo det stämmer, men det är främst sexualbrottslingar, våldtäktsmän och pedofiler.

Och tyvärr är dessa platser ofta fulla av drägg som förgripit sig på barn och kvinnor.

Dessa pojkar kommer hamna på någon medel klassad anstalt och där blir det jobbigt med alla små blattar som är överrepresenterade.

Du snackar skit din jävla tönt. Du har noll och ingen erfarenhet av livet på insidan så håll käften istället. Sitter och skriver vad du hoppas på som en sanning haha, Ingenting kommer hända dessa grabbar.
Inte ens dom värsta kvinnomördarna åker på stryk där inne.
Citera
2025-11-05, 17:58
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Du snackar skit din jävla tönt. Du har noll och ingen erfarenhet av livet på insidan så håll käften istället. Sitter och skriver vad du hoppas på som en sanning haha, Ingenting kommer hända dessa grabbar.
Inte ens dom värsta kvinnomördarna åker på stryk där inne.

Jag har gjort 3 år på Hall på 90 talet.
1 år på Tidaholm

men vet inte vilka kaffevoltor och sexbrotts anstalter du suttit på din piss luffare, men jag vet att det knallas iväg en hel del sönderslagna luffare från vissa avdelningar.

Men du vet väl inte ens vad knall innebär!
Och vi får väl se hur det går för dom på kåken, som jag skrev innan:

Emil Hagberg var som ett litet lamm under sin volta, fick inte stryk men han visste bättre än att jiddra på kåken i vilket fall.
Citera
2025-11-05, 17:58
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Varenda jävel som inte är vänsterextrem eller hatar vita ser väl hur media skiljer på "white-on-black-crime" och motsatsen. Är du blind?

Det var ett aggressivt svar, jag kan ju undra varför. Nej jag är varken vänsterextrem eller hatar vita .
Men det var inte min fråga. Jag undrade vad för media du läser? Varifrån du får dina nyheter?
Citera
2025-11-05, 18:03
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag har gjort 3 år på Hall på 90 talet.
1 år på Tidaholm

men vet inte vilka kaffevoltor och sexbrotts anstalter du suttit på din piss luffare, men jag vet att det knallas iväg en hel del sönderslagna luffare från vissa avdelningar.

Men du vet väl inte ens vad knall innebär!
Och vi får väl se hur det går för dom på kåken, som jag skrev innan:

Emil Hagberg var som ett litet lamm under sin volta, fick inte stryk men han visste bättre än att jiddra på kåken i vilket fall.

Klaes Lund gjorde väl också tid på kåken och så vitt jag vet är det ingen som rört honom där ingen som rört Jackie Arklöv heller... det är inte så det fungerar där inne.
Citera
2025-11-05, 20:30
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Klaes Lund gjorde väl också tid på kåken och så vitt jag vet är det ingen som rört honom där ingen som rört Jackie Arklöv heller... det är inte så det fungerar där inne.

Är det barn på Flashback😄
Jackie var bankrånare och polismördare snarare tvärtom status.

Ni som påstår att det inte smäller på låkarna har noll koll på hur det funkar på avdelningarna.

Många kvinnoboxare, pedofiler och liknande pack som fått mycket stryk. Det finns de som mördat sina fruar och det händer inget med dom, så länge man sköter sitt och håller låg profil så är det lungt.

Men grabbar som misshandlar människor enbart av utseende och hudfärg kommer inte tas emot positivt, grabbarna kommer bli testade, och det är deras första volta så de har ingen aning.

Nu kommer dom vara runt grovt yrkeskriminella invandrare som har mycket aggressivitet som de gärna tar ut på människor som dom.

Ni får se själva sen😎
Citera
2025-11-06, 13:45
Medlem
David_Ss avatar
Jag förstår att man som vanlig ”svensson” kan tycka det här är hemskt, men det sker våld dagligen oprovocerat.

Skillnaden är att detta är högljudda små snorungar som är tuffa i grupp, jag tror att de kommer placeras på någon liten anstalt med typ ekobrottslingar och missbrukare.
Detta är väl deras första volta.

Jag kan lova till 100% att dessa små pojkar inte kommer lyfta ett finger eller höja rösten till någon på kåken, då kommer det smälla fort, det gäller alla som spelar Allan!

Finns betydligt tuffare/ hårdare människor än några gapiga små nazister som knappt blivit torra bakom öronen.

Alla som sitter måste visa upp sina papper och detta är inget sexualbrott och då kommer inget ske, men finns säkert dom som skulle njuta av att slå sönder och skrämma skiten av dom.

Tro det eller ej, men finns många på Sveriges anstalter som fortfarande lever efter koden att man inte skadar oskyldiga!
Citera
2025-11-06, 23:32
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Är det barn på Flashback😄
Jackie var bankrånare och polismördare snarare tvärtom status.

Ni som påstår att det inte smäller på låkarna har noll koll på hur det funkar på avdelningarna.

Många kvinnoboxare, pedofiler och liknande pack som fått mycket stryk. Det finns de som mördat sina fruar och det händer inget med dom, så länge man sköter sitt och håller låg profil så är det lungt.

Men grabbar som misshandlar människor enbart av utseende och hudfärg kommer inte tas emot positivt, grabbarna kommer bli testade, och det är deras första volta så de har ingen aning.

Nu kommer dom vara runt grovt yrkeskriminella invandrare som har mycket aggressivitet som de gärna tar ut på människor som dom.

Ni får se själva sen😎

Haha säger han som skryter om att han suttit på kåken 🤣😂🤣😂 lasermannen är ett annat bra exempel ingen som ens tittat snett på honom men du får väl drömma vidare 🤣😂🤣😂 haha grova yrkeskrimenella är oftast jävligt fogliga inne på kåken då de inte har någon som helst våldskapital inne på kåken då de saknar tillgång till vapen men gulligt hur du försöker leka tuff bakom en skärm.
Citera
2025-11-06, 23:33
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag förstår att man som vanlig ”svensson” kan tycka det här är hemskt, men det sker våld dagligen oprovocerat.

Skillnaden är att detta är högljudda små snorungar som är tuffa i grupp, jag tror att de kommer placeras på någon liten anstalt med typ ekobrottslingar och missbrukare.
Detta är väl deras första volta.

Jag kan lova till 100% att dessa små pojkar inte kommer lyfta ett finger eller höja rösten till någon på kåken, då kommer det smälla fort, det gäller alla som spelar Allan!

Finns betydligt tuffare/ hårdare människor än några gapiga små nazister som knappt blivit torra bakom öronen.

Alla som sitter måste visa upp sina papper och detta är inget sexualbrott och då kommer inget ske, men finns säkert dom som skulle njuta av att slå sönder och skrämma skiten av dom.

Tro det eller ej, men finns många på Sveriges anstalter som fortfarande lever efter koden att man inte skadar oskyldiga!

Det är endast losers som dessa 4 som sitter på kåken dvs fittor som inte törs göra ett skit så länge de inte har sina polare som backar upp dem.

Dessa fjantar hade inte vågat slå någon på käften 1 mot 1 liksom övrigt kriminellt drägg...
Citera
2025-11-06, 23:35
Medlem
Mad monks avatar
Man undrar vad de försökte uppnå på bilderna ser de lite bakom ut helt ärligt. Kanske de vara påtända med.
Citera
2025-11-06, 23:38
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Think-If-You-Can
Förvirrade kommentarer hjälper ingen.

De här 4 är uppenbart Low life.

Att attackera och misshandla helt oskyldiga på stan.
Vilken jävla skam.

Med BankID och nyare id kan man snart se vem som ligger bakom kommentarerna och man kan vara säker på att det är troll, även svenska kvinnomördare och pedofiler som sitter. Ingen annan skulle ha den här tiden eller den här låga nivån. Low life.

Som en användare skrev nyligen:

”Tror du verkligen att Flashback är representativt för den genomsnittlige svensken?
Här frodas det av missanpassade från Balkan, Iran, Ryssland och en och annan felknullad svensk.”

Ja det är intrycket jag får med bara drägg ute efter bråk.
Citera
2025-11-07, 13:11
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Haha säger han som skryter om att han suttit på kåken 🤣😂🤣😂 lasermannen är ett annat bra exempel ingen som ens tittat snett på honom men du får väl drömma vidare 🤣😂🤣😂 haha grova yrkeskrimenella är oftast jävligt fogliga inne på kåken då de inte har någon som helst våldskapital inne på kåken då de saknar tillgång till vapen men gulligt hur du försöker leka tuff bakom en skärm.

Leka tuff,??!

jag vet 100% mer än dig hur den världen fungerar du kommer få se själv din horunge!
Citera
2025-11-07, 17:01
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Det är endast losers som dessa 4 som sitter på kåken dvs fittor som inte törs göra ett skit så länge de inte har sina polare som backar upp dem.

Dessa fjantar hade inte vågat slå någon på käften 1 mot 1 liksom övrigt kriminellt drägg...

Håller med dig till 100%.
Det är därför roligt när man får tag i den typen av individer när dom är själva, då är dom som små flickor som bönar och ber som de råttor som dom är.

Har haft nöjet att göra detta några gånger i andra sammanhang, fast med människor med väst, samma sak där.

Tuffa i grupp men 1 mot 1 livrädda när det hettar till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in