• 6
  • 7
2025-09-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Den versionen låter som att han gick på krogen, raggade upp/blev uppraggad av en hora som han sedan blåste 45 lax på och nu har massiv ågren och är rädd att frugan ska få reda på vart pengarna egentligen gick...

Han gick på strippklubb eller liknande och blev helt väck och de tog för mycket betalt för diverse tjänster av honom.
Citera
2025-09-05, 01:29
Medlem
Känner en som åkte på nästan samma sak. Träffade en tjej på krogen. Tjejen drog med honom till flera olika barer och söp ned honom. På sista baren försvann tjejen. Sen när notan kom var den på 30-40k. En stor gorilla jobbade som vakt och såg till att han betalade.
Citera
2025-09-05, 11:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Aldrig att banken skall ersätta detta. Annars kan ju vilken tjomme som helst komma med en liknande historia efter semestern. ”Öh, jag blev drogad och de drog 70000 kr på mitt kort. Ersätt mig, tack.” Tycker han seriöst att detta låter rimligt? En polisanmälan betyder heller ingenting. Steget är inte långt från att knata in på närmsta polisstation för en skenanmälan, om nu detta skulle behövas för att kunna bli ersatt. Människor har blivit så otroligt korkade i dag.

/AI

Hade bankerna haft bättre säkerhet så hade dom aldrig behövt betala ut speciellt mycket. Han borde få tillbaka varenda krona det är ju självklart nån har tagit ut pengar då han varit i en situation utöver hans kontroll.
Citera
2025-09-05, 13:12
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hade bankerna haft bättre säkerhet så hade dom aldrig behövt betala ut speciellt mycket. Han borde få tillbaka varenda krona det är ju självklart nån har tagit ut pengar då han varit i en situation utöver hans kontroll.

Fast det vet ju varken vi eller banken. Hur skulle banken ha haft bättre kontroll, menar du? Skall en banktjänsteman sitta med vid varje transaktion? Om banken skulle tvingas betala tillbaka detta, skulle vem som helst kunna komma och bedyra samma sak. TS kunde dessutom lika gärna kunna ha haft allt detta i kontanter. Vems är ansvaret då? Vad hände med det egna ansvaret? Nej, banken har inget ansvar i detta. Alls.

/AI
Citera
2025-09-05, 14:16
Medlem
Idioten har säkert gått in på en porrklubb, supit skallen av sig och vips e han pank.
I Polen finns numera inkastare till sådana i alla stadscentrum. Gäller att vara försiktig
Citera
2025-09-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Han gick på strippklubb eller liknande och blev helt väck och de tog för mycket betalt för diverse tjänster av honom.

Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Idioten har säkert gått in på en porrklubb, supit skallen av sig och vips e han pank.
I Polen finns numera inkastare till sådana i alla stadscentrum. Gäller att vara försiktig

Givetvis gjorde han det, det finns ingen tvivel överhuvudtaget om att han var på horjakt och blev blåst, att blåsa fulla turister på jakt efter knull är en polsk paradgren!
Citera
2025-09-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Fast det vet ju varken vi eller banken. Hur skulle banken ha haft bättre kontroll, menar du? Skall en banktjänsteman sitta med vid varje transaktion? Om banken skulle tvingas betala tillbaka detta, skulle vem som helst kunna komma och bedyra samma sak. TS kunde dessutom lika gärna kunna ha haft allt detta i kontanter. Vems är ansvaret då? Vad hände med det egna ansvaret? Nej, banken har inget ansvar i detta. Alls.

/AI

Ja, hoppas verkligen inte det är samma personer som klagat på banken här som i andra trådar klagar över swishgränser och liknande bankerna gör för att begränsa.
Citera
2025-09-05, 17:27
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Ja, hoppas verkligen inte det är samma personer som klagat på banken här som i andra trådar klagar över swishgränser och liknande bankerna gör för att begränsa.

Brukar dock vara så. Dessa personer är aldrig nöjda och är alltid, alltså alltid, ett offer för omständigheterna. Dessutom är det alltid någon annan som skall stå till svars, och inte denne själv.

/AI
Citera
2025-09-05, 23:32
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2

På kvällen/natten brukar man se 5-6 snygga tjejer sexigt klädda med rosa paraplyer som har strippklubbens logo och som lockar män till att besöka deras strippklubb.
Citera
2025-09-10, 14:45
Medlem
godboys avatar
Vad är det för idiotgubbe? På semester med familjen, och han lämnar dem gör att gå ut o supa, en sån sopa. Skulle aldrig lämna min fru på semestern.

Jag slår vad om att han var ute efter ett luder.

Hur som haver så har jag varit massvis med gånger i Polen och flera andra forna öststater, och det är betydligt lurigare i Ukraina, Ryssland, Moldavien men även i Slovenien än var det är i Polen. Jag har aldrig blivit lurad, undviker dock typiska ställen där sånt är förekommande.

Givetvis har man varit med om att kvinnor hängt på en, men det är bara stt avvisa.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in