• 1
  • 2
2025-09-02, 19:22
Medlem
Har sett blandad info om dom. På Reddit skriver vissa att de är väldigt sedativa och nästan starkare än Galenika, andra menar att det inte känns som klonazepam alls. På Facebook i Finland (Katuklinikka) gick det ut en varning om att förfalskade Clonotril-blister cirkulerar på gatan med varierande innehåll. Smaken verkar inte heller vara som den klassiska “godis/sockervadd”-tonen från Roche/Galenikas Rivotril, utan mer neutral/kemisk/kritig. Någon här som har egen erfarenhet och kan bekräfta hur de är?
Citera
2025-09-02, 19:28
Medlem
Ingen vettig människa kan väl bekräfta något som helst, det handlar väl om vilken batch du köper från. Innehåll varierar alltid
Citera
2025-09-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Ingen vettig människa kan väl bekräfta något som helst, det handlar väl om vilken batch du köper från. Innehåll varierar alltid

Jo visst, men just Clonotril (Remedica) som dykt upp mer nyligen verkar få blandade omdömen. De smakar inte som Galenikas Rivotril utan mer neutralt/kemiskt, vissa beskriver det nästan som en ton av mint.
Citera
2025-09-03, 12:24
Medlem
yournotlikemes avatar
Dem fungerar precis som Galenikas vanliga Rivotril 2mg.
Citera
2025-09-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Dem fungerar precis som Galenikas vanliga Rivotril 2mg.

Är bara smaken som är annorlunda
Citera
2025-09-08, 23:26
Medlem
De smakar ju otroligt annorlunda jämfört med Roche 2mg glasburk som fanns förr och även galenikas rivotril
Citera
2025-09-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Jo visst, men just Clonotril (Remedica) som dykt upp mer nyligen verkar få blandade omdömen. De smakar inte som Galenikas Rivotril utan mer neutralt/kemiskt, vissa beskriver det nästan som en ton av mint.

Klonazepam smakar lite mint så då är det legit
Citera
2025-09-14, 07:34
Medlem
Knaprade några 100 kartor på några månader och jag har glömt av vad jag gjorde dom månaderna. Om jag gick till jobbet, om jag bråkade med tjejen, om jag sov bra, om jag åt kebab till frukost? Ja jag minns ingenting så jag antar att dom fungerar som dom ska!
Citera
2025-09-14, 22:53
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Är bara smaken som är annorlunda

Precis.
Citera
2025-09-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Precis.

Asså brutal skillnad i smak
Citera
2025-09-15, 14:17
Medlem
Finns det clontril 1 mg ute på gatan nu också? Hur ser man skillad på tabletten? Jag slängde kartan
Citera
2025-10-08, 08:49
Medlem
FredrikMajsfeldts avatar
Jag har provat, tog två st. Fick ingen effekt, men somnade och vaknade heeeeelt fucked up. Slöddrade och vinglade.
Alltså jag tror jag var vaken typ två timmar och fick ingen effekt förrens jag vaknade efter att ha sovit nån timme.
(har för övrigt extremt liten tolerans för benso).

Kan ju prova nu och se vad som händer. Återkommer med svar
Senast redigerad av FredrikMajsfeldt 2025-10-08 kl. 08:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in