• 2
  • 3
2025-09-02, 16:11
Medlem
acid_nations avatar
hm är man riktigt tänd på personen så kommer jag så jävla hårt så då spelar inte tekniken så jäkla stor roll knullar man nån man knappt bryr sig om börjar man mer tänka på det. Men avsugningar och 69an ska bara med i ekvationen för att de ska funka till nått tycker jag i alla fall så jäkla nice och begrava ansiktet i en våt fitta. Bedrövligt om kvinnan inte vill suga då kan hon väl lika gärna köpa en dildo och en katt så slipper man råka ut för det. Dom borde ha på sig en amulett eller nått så man kan undvika dom.
För deras skull också kan inte dom starta en egen dejting klubb ”vi som inte suger”.
så kan de kanske hitta nå konstiga män som inte vill ha avsugningar om det ens finns några sådana män troligen inte.
Så vi normala pervon kan ha nån hopp i tillvaron. Sämsta dejterna har vart med några sådana kvinnor. Helt hopplösa.
Tycks minnas att jag lämnat sexet och ba knäckt en bira klätt på mig o gått. Jag var inte alltid den mest förstående personen när jag var yngre hahaha

Sen är det nice att binda upp damer på olika sätt och knulla dom i diverse hål man känner för. Det har också sin charm att se sperman rinna ur en uppbunden anal. Men vem fan har tid med sånt numera. Så tja frågan är bred om man är bred som person. Somliga klarar sig kanske på döda fisken och missionären år efter år vad vet jag.
Senast redigerad av acid_nation 2025-09-02 kl. 16:24.
Citera
2025-09-06, 07:36
Bannlyst
Leverera inte massa klyschor nu. Som om egenskaper skulle göra sexet bättre, eller att det blir bra med tiden, eller att dåligt sex beror på att man ligger på helspänn ”man måste slappna aaaav”. Det här är bara känslomässigt dravel som kvinnor kommer med för att trösta sig själva för att de inte har blivit stimulerade någon gång. Tänk på att sex ska handla om sex, inte massa annat. ”Nej han är skitdålig i själva sexakten, men det är det andra tillsammans med honom jag tänker på…som är bra”

T.o.m trollen i tråden gör bort sig
Citera
2025-09-06, 09:30
Medlem
Det är med tjejer som lämnar ut sin kropp fullständigt och som blir som galna när man tar för sig av samtliga hål. Och när man känner varandra utan och innan. Bästa stunderna med dessa är när dom gör sig redo i någon porrig outfit och spolat röven, medan jag preppar leksaker, redskap, glid och skumpa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in