2025-09-01, 19:32
Medlem
Min man och jag har fantastiskt sex. Variation , han är dominant, han har en perfekt kuk, vi båda ger mycket och fokuserar bara här och nu, intensivt, djuriskt, kärleksfullt,
Citera
2025-09-01, 20:11
Medlem
OneTaps avatar
bästa ja upplevt va med en svin snygg emo tjej som hade nån hjärn skada typ borderline eller bipolär skulle ja tro. riktigt kinky o saknade helt gränser i säng kammaren :P nack delen va dock att hon va manipulvativ o toxisk o svart sjuk så till slut va ja tvungen o klippa bandet även fast dasen ville annat :P
Citera
2025-09-01, 20:14
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Eftersom att majoriteten av oss är anonyma tar jag tillfället i akt och ställer denna, enligt mig, mycket intressanta fråga. Vad är bra sex enligt er? Skriv gärna om ni är män eller kvinnor.

Snubben har inte mycket erfarenhet gällande " sex " det märks, Förmodligen problematik med att få till det rent generellt... Tragiskt!
Citera
2025-09-02, 01:40
Medlem
När hon kommer samtidigt
Citera
2025-09-02, 08:06
Medlem

Åh, så vackert det låter, rena rama drömförhållandet, som dessutom bara blir bättre och bättre ju längre tiden går. Hur länge har ni varit ett par då för övrigt?
Citera
2025-09-02, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Åh, så vackert det låter, rena rama drömförhållandet, som dessutom bara blir bättre och bättre ju längre tiden går. Hur länge har ni varit ett par då för övrigt?

träffar ingen men de brukar bli så me tiden, men du kanske har en annan uppfattning?
Citera
2025-09-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
träffar ingen men de brukar bli så me tiden, men du kanske har en annan uppfattning?

Jo, jag har ju det, och det är att det inte är helt ovanligt att man vill ha nytt kött efter några år.
Citera
2025-09-02, 09:09
Bannlyst
Citat:
Jo, jag har ju det, och det är att det inte är helt ovanligt att man vill ha nytt kött efter några år.

du menar de e bra sex om man byter ut tjejerna på rutin?
Citera
2025-09-02, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
du menar de e bra sex om man byter ut tjejerna på rutin?

Jo, att göka någon som man var nykär i tyckte i alla fall jag var överlägset, man ville ju göka så ofta man kunde.

Men att som du däremot tycker att sexet bara blir bättre och bättre ju längre man är ihop är väl egentligen det bästa. Tyvärr funkade inte jag så.

Har man däremot skaffat ungar så kanske man inte ska tänka på sitt sexliv först och främst, utan ro den skutan i land först. Men kan man ha ett bra sexliv med ungar så är det bara att gratulera.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-02 kl. 09:38.
Citera
2025-09-02, 09:39
Bannlyst
Citat:
Jo, att göka någon som man var nykär i tyckte i alla fall jag var överlägset.

Men att som du däremot tycker att sexet bara blir bättre och bättre ju längre man är ihop är väl egentligen det bästa. Tyvärr funkade inte jag så.

Har man däremot skaffat ungar så kanske man inte ska tänka på sitt sexliv först och främst, utan ro den skutan i land först. Men kan man ha ett bra sexliv med ungar så är det bara att gratulera.

ja tkr de e värre i början, är rätt spänd av mig då. sen e de såklart pirrigt på ett bra sätt med.
kanske skillnaden mellan kvinnor o män där?

när ja växte upp fick vi syskon mkt glasspengar under sommar och semester. tyvärr fick ja reda på anledningen om vf i vuxen ålder haha
Citera
2025-09-02, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Eftersom att majoriteten av oss är anonyma tar jag tillfället i akt och ställer denna, enligt mig, mycket intressanta fråga. Vad är bra sex enligt er? Skriv gärna om ni är män eller kvinnor.
Är en man. Skulle säga att det ska vara en kombination av att vara kärleksfullt men även lite rått och ordentligt. Hittar du denna nivå. Är det 👌
Citera
2025-09-02, 11:40
Medlem
Personligen behöver jag entusiasm och lite mer än bara vanilj för att kalla det bra. Hade fram till nyligen en helt fantastisk partner som gillade allt jag gjorde med henne. Jag kunde pulla henne i timmar, hon gjorde allt jag bad om och var alltid så himla glad att "bli använd". Det är för mig otroligt rent sexuellt. Att få henne att njuta och vilja ha mer av en själv är väl ändå höjden av sex? Orgasmer är nice, jo, men att faktiskt tillfredsställa en kvinna är bra mycket mer belönande och leder därmed till att hon gladeligen gör detsamma.

Utan ngn entusiasm är det väldigt tråkigt skulle jag säga.

Kan tycka att hennes sätt att vara utanföär sängen, hennes intellekt och hennes moral också har en liten influens på sexet men det spelar mer roll vid återkommande fall eller i en relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in