Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-09-01, 16:51
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Eftersom att majoriteten av oss är anonyma tar jag tillfället i akt och ställer denna, enligt mig, mycket intressanta fråga. Vad är bra sex enligt er? Skriv gärna om ni är män eller kvinnor.
Citera
2025-09-01, 16:55
Medlem
VAadär det för jävla fråga? Vad tycker du själv? Om du nu haft sex, för annars ställer man inte den här typen av frågor.
Citera
2025-09-01, 17:08
Medlem
supremanics avatar
Bra sex är när man ligger alldeles svettig och skakig i benen efteråt och det hänger en tung doft av bajs, latex och glidmedel i rummet.
Citera
2025-09-01, 17:10
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
VAadär det för jävla fråga? Vad tycker du själv? Om du nu haft sex, för annars ställer man inte den här typen av frågor.

Jag tycker det är en intressant fråga. Jag är inte oskuld.
Citera
2025-09-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Jag tycker det är en intressant fråga. Jag är inte oskuld.
Men vad tycker du själv?
Citera
2025-09-01, 17:12
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du kan börja så följer vi!

Ok, jag tycker sex är bra när killen är väldigt manlig och dominant men ändå fin och inkännande. Samt när han vet var både g-punkten och klitoris sitter för många män vet inte det.
Citera
2025-09-01, 17:18
Medlem
halaltarzans avatar
Bra sex är när jag kommer.

Är farbror.
Citera
2025-09-01, 17:34
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Samt när han vet var både g-punkten och klitoris sitter för många män vet inte det.
Alla fittor är inte formade likadant. Vissa kvinnor är lättare att stimulera än andra. Jag vet en del brudar som inte gillar att bli knullade doggy style, det är just via den ställningen som det blir enklast att komma åt g-punkten på ett luder.
Enligt min erfarenhet så får de flesta luder enklast orgasm via klittan när dom rider på mig, kanske är det formen på min kuk och kroppsbyggnad?
Senast redigerad av ReklamApaNeger 2025-09-01 kl. 17:50.
Citera
2025-09-01, 17:38
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Alla fittor är inte formade likadant. Vissa kvinnor är lättare att stimulera än andra. Jag vet en del brudar som inte gillar att bli knullade doggy style, det är just via den ställningen som det blir enklast att komma åt g-punkten på ett luder.
Enligt min erfarenhet så får de flesta luder enklast orgasm via klittan när dom rider på mig, kanske är det min formen på min kuk och kroppsbyggnad?

Jaha, jag trodde de var utformade ungefär likadant. Bakifrån gör jätteont tycker jag! För övrigt tycker jag inte du ska kalla tjejer för luder.
Citera
2025-09-01, 17:49
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
För övrigt tycker jag inte du ska kalla tjejer för luder.
Jag tänkte att det var passande i sammanhanget, det finns en som gillar när jag smiskar henne hårt över röven när jag tar henne bakifrån och kallar henne för en smutsig slyna alternativt luder.
Citera
2025-09-01, 17:56
Medlem
Bra sex är levande. När man möter en hel person. Jag ser det såhär. Ju mer man tycker om någon desto snabbare kommer man.

Jag tycker att sex blir bara bättre och bättre i en relation med tid. Man lär känna varandra på ett djupare plan och förstår varandras tidpunkter och kroppar bättre. Är man och har slutat använda ordet dominant och undergiven.

Det viktiga är att man ser sin kropp som naturlig, levande, kärleksfull och givande. När båda vill ge den andra bästa upplevelsen då är det top notch.
Citera
2025-09-01, 19:18
Bannlyst
Citat:
Eftersom att majoriteten av oss är anonyma tar jag tillfället i akt och ställer denna, enligt mig, mycket intressanta fråga. Vad är bra sex enligt er? Skriv gärna om ni är män eller kvinnor.

Dynamik, samspel, nyfikenhet, lugnet och stormen, spänning, attraktion, samspel, gehör, kemi, ömsesidig respekt, ta ut svängarna, mysigt, hett, spontanitet, tillit, lektion, ge oc få osv….
viktigast e om man får til bra hångel brukar ja säga, så löser sig oftast resten me tiden
Och att de e naturligt sex,

Sex blir bätre längre in i relationen man kommer,
Och tkr osså de blir bättre me folk som e bekväma i sina kroppar, oavsett hur dom ser ut.
Slut tänk o njut i stunden ist.
Ibland går saker inte som tänkt då e de nice med folk som kan se humorn i de så man kan skratta ihop åt spektaklet. Eller så provar man bara igen, vid et senare tillfälle.

Värst e dom som ser sex som ett prestationslopp. Kan verkligen inte slappna av med sånna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in