• 1
  • 2
2006-09-03, 07:19
Medlem
Occams_Razors avatar
Hur snabbt går det egentligen? Jag har ätit Xanor 50mgx2(morgon och när jag känner att jag behöver en till) nu i snart 5 dagar. Idag när jag tog min tablett så försvinner inte ångesten. Går det verkligen så snabbt att bli van en dos av Xanor eller har min ångest helt enkelt förvärrats?

Tacksam för svar.
Citera
2006-09-03, 10:44
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Occams_Razor
Hur snabbt går det egentligen? Jag har ätit Xanor 50mgx2(morgon och när jag känner att jag behöver en till) nu i snart 5 dagar. Idag när jag tog min tablett så försvinner inte ångesten. Går det verkligen så snabbt att bli van en dos av Xanor eller har min ångest helt enkelt förvärrats?

Tacksam för svar.

50mgx2?
Citera
2006-09-03, 13:56
Medlem
Occams_Razors avatar
50mg ggr 2 (x2)
Citera
2006-09-03, 14:06
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
50mg ggr 2 (x2)

Du menar nog 0.5 mg.
Och du kan vara lugn, har du bara ätit så lite i så få dagar är det någon annan faktor än tillvänjning som gjorde att de inte tog lika bra.
Citera
2006-09-03, 14:06
Bannlyst
ja antingen ljuger du , eller har du fel på decimalerna. Den dos du beskriver skulle räcka för 10 pers.
Citera
2006-09-03, 15:07
Medlem
Himmler!s avatar
he he 50mg läs på förpackningen innan du skriver dom starkaste xanor tabletterna är på 2mg eller kanske 3 om det är depot
Citera
2006-09-03, 19:56
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
50mg ggr 2 (x2)

okej så du ligger på ca 100mg Xanor omdagen ??
Citera
2006-09-03, 19:59
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
okej så du ligger på ca 100mg Xanor omdagen ??

Ja men herrejävlar. Det är ju uppenbart att han skrev fel. Det är ju redan konstaterat.
Citera
2006-09-03, 20:30
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Ja men herrejävlar. Det är ju uppenbart att han skrev fel. Det är ju redan konstaterat.

Har han skrivit det själv?

Sen kan jag inte hjälpa att jag gillar när folk skriver fel så jag kan vara lite elak
Citera
2006-09-03, 20:39
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Har han skrivit det själv?

Sen kan jag inte hjälpa att jag gillar när folk skriver fel så jag kan vara lite elak

Nej, det har han visserligen inte. Men han verkar ju vara lite ovan vid benso rent allmänt, och just alprazolam har ju väldigt låga doser. Har han gått på antidepressiva ett tag kanske han är van vid doser kring 50 mg och läste slarvigt på sina xanortabletter.

Men alternativet är ju att han är en lögnare. Visst.

Störande också när trådstartare skiter i att svara på folks inlägg, för att reda ut ev misstag och frågor.
Citera
2006-09-03, 21:36
Medlem
Occams_Razors avatar
precis som föregående sa, jag är van att det är 50mg och inte 0.5 Så det är 0.5mg ggr 2 som jag tar varje dag.

Tack för alla svaren.

Edit: Nee jag skiter inte att svara på era inlägg, jag har bara inte tid att sitta framför datorn hela dagen och kolla flashback :P
Citera
2006-09-03, 21:39
McFrosts avatar
Citat:
precis som föregående sa, jag är van att det är 50mg och inte 0.5 Så det är 0.5mg ggr 2 som jag tar varje dag.

Tack för alla svaren.

Edit: Nee jag skiter inte att svara på era inlägg, jag har bara inte tid att sitta framför datorn hela dagen och kolla flashback :P

Här kräver vi snabba svar vettu

Som sagt, ta det lugnt, det är inte tillvänjning.
Inte än
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in