• 1
  • 2
2025-09-01, 09:19
Medlem
Undersnusks avatar
Tror ni att deras kreativitet håller även denna gång?
Citera
2025-09-01, 10:41
Medlem
Riksreptilens avatar
S k storytrailer som främst visar karaktärerna verkar inte så lovande att jag köper någon av de tre fysiska utgåvor de verkar erbjuda dag 1.

https://youtu.be/onY6y4NZ-t4?si=xYhbxrDeL1asd3-G

Grafiken ser allmänt ut bättre än haveriet till film de envisades med att släppa.
Så kan bli köp av skiva till PS5 när det blir rea och de patchat ev feta buggar.
Citera
2025-09-01, 12:51
Medlem
litenbokstavs avatar
ja det tror jag

undra om folk kommer streama på twitch för det vill jag gärna se
Citera
2025-09-05, 22:02
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
S k storytrailer som främst visar karaktärerna verkar inte så lovande att jag köper någon av de tre fysiska utgåvor de verkar erbjuda dag 1.

https://youtu.be/onY6y4NZ-t4?si=xYhbxrDeL1asd3-G

Grafiken ser allmänt ut bättre än haveriet till film de envisades med att släppa.
Så kan bli köp av skiva till PS5 när det blir rea och de patchat ev feta buggar.
Graviatar ser kul ut att lira. De har ju - enligt traditionen - med siren som spelbar karaktär. De övriga med tunga/melee-vapen är inte riktigt min stil.
https://borderlands.2k.com/borderlan...#vault-hunters
Citera
2025-09-13, 10:48
Medlem
fidelios avatar
Köpte BL4 och har aldrig spelat BL tidigare.

Ska det vara så jäkla svårt i början eller gör jag något fel?
Ställde in på Easy och jag har säkert dött 50ggr efter blott någon timma. Enstaka skott från motståndare ger mycket stryk och måste säkert träffa varje motståndare 10-20 skott för att dom dör
Citera
2025-09-13, 14:31
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelio

Ställde in på Easy och jag har säkert dött 50ggr efter blott någon timma. Enstaka skott från motståndare ger mycket stryk och måste säkert träffa varje motståndare 10-20 skott för att dom dör
Har inte spelat 4 men i 2 handlade det alltid om att kombinera saker för att maximera hur mycket skada man gör allt från vart man träffar till med vad man skjuter med och vilka egenskaper man väljer för sin karaktärer speler roll för att maximera skada. Och väldigt få karaktärer tål särskilt mycket stryk så det gäller att försöka undvika att bli träffad genom att röra sig mycket.
Citera
2025-09-19, 12:35
Medlem
Borderlands släppte 11e september, och peakade 14e september med över 300 000 spelare online, men nu är det nere på 90 000. Naturligtvis spelar det roll vilken tid på dagen man tittar på statistiken, men Gearbox VD Randy Pitchford tycker att ni ska betala fullt pris och sluta klaga på performance issues eller åtminstone sluta vara fattiga och skaffa en bättre dator.

Kritiker på J-tube är inte helt överlyckliga med spelet.
Citera
2025-09-22, 07:37
Moderator
^Eazs avatar
Uppdaterade trådens titel från 'Borderlands 4 släpps i september 2025' till 'Borderlands 4 2025-09-12'
/Mod
Citera
2025-09-25, 17:47
Medlem
Undersnusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelio

Jag vet inte på vilken nivå du spelar men det låter trist om spelet är för svårt!
Citera
2025-09-26, 09:14
Medlem
Embas avatar
Är det bara att springa runt och skjuta eller finns det RPG-inslag i spelet också?
Citera
2025-09-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Är det bara att springa runt och skjuta eller finns det RPG-inslag i spelet också?

Mestadels shoot and loot. Finns lite RPG-inslag i form av tre skill trees per karaktär som ger buffs åt olika saker men du har inga dialog-val i cutscenes som påverkar storyn osv som renodlade rpg's har.

"Tyvärr" är BL4 open world till skillnad mot föregående spelen som hade olika maps som man fick åka till. När jag spelar open world måste jag 100% ett område innan jag går vidare till nästa, vilket gör att jag efter 40 timmar speltid fortfarande är kvar i det området man startar i och har blivit level 35 (cappen innan DLC's kommer är 50) så jag kommer nå max level långt innan jag är klar med storyn.
Citera
2025-09-26, 09:35
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Mestadels shoot and loot. Finns lite RPG-inslag i form av tre skill trees per karaktär som ger buffs åt olika saker men du har inga dialog-val i cutscenes som påverkar storyn osv som renodlade rpg's har.

"Tyvärr" är BL4 open world till skillnad mot föregående spelen som hade olika maps som man fick åka till. När jag spelar open world måste jag 100% ett område innan jag går vidare till nästa, vilket gör att jag efter 40 timmar speltid fortfarande är kvar i det området man startar i och har blivit level 35 (cappen innan DLC's kommer är 50) så jag kommer nå max level långt innan jag är klar med storyn.

Fattar. Tack för bra info.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in