• 1
  • 2
2025-08-31, 16:37
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Sverigedemokraterna är största parti bland arbetslösa, 30 procent, och näst störst bland väljare med sjuk- eller aktivitetsersättning, 27 procent. Störst bland den gruppen är Socialdemokraterna med 28 procents stöd.

https://www.dagensarena.se/innehall/...att-det-samre/

Efter knivskarp analys får mig, så kan vi konstatera att rasism blir ett symtom på just långvarig arbetslöshet.

Här har ni det nu svart på vitt.

Att arbetslösa röstar på SD övergår mitt förstånd, då det partiet vill och gör det sämre för just arbetslösa. Men veckan har 7 dagar även som arbetslös, så fördriver man tiden med Axpixlat, Nordfront och Fria tider är det lätt att bli hjärntvättad.

Varför bedriver SD skadlig politik för sina kärnväljare?
Varför röstar du som arbetslös på SD?
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-08-31 kl. 16:46.
2025-08-31, 16:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
https://www.dagensarena.se/innehall/...att-det-samre/

Efter knivskarp analys får mig, så kan vi konstatera att rasism blir ett symtom på just långvarig arbetslöshet.

Här har ni det nu svart på vitt.

Att arbetslösa röstar på SD övergår mitt förstånd, då det partiet vill och gör det sämre för just arbetslösa. Men veckan har 7 dagar även som arbetslös, så fördriver man tiden med Axpixlat, Nordfront och Fria tider är det lätt att bli hjärntvättad.

Varför bedriver SD skadlig politik för sin kärnväljare?
Varför röstar du som arbetslös på SD?

De är ju helt enkel rätt korkade som Mattias Karlsson sa, byfånar och bonnläppar är deras väljare!
2025-08-31, 16:46
Medlem
Losers som behöver andra att skylla sina misslyckanden på.
2025-08-31, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Losers som behöver andra att skylla sina misslyckanden på.

Eller genier som sätt igenom Matrix och inte tänker bidra till att de rika globalisterna blir rikare med våra skattepengar och att vägra till att Sverige blir ett babyloniskt zoo av invandrande apor från tredje världen. Deportation nu. Ingen öppen Svenskhet. AFS röstade jag på.
2025-08-31, 16:52
Medlem
TUKs avatar
Jag är varken arbetslös eller speciellt positiv till SD, men jag ser definitivt kopplingen att arbetslösa röstar på missnöjespartier i större utsträckning.
2025-08-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeppetViking
Eller genier som sätt igenom Matrix och inte tänker bidra till att de rika globalisterna blir rikare med våra skattepengar och att vägra till att Sverige blir ett babyloniskt zoo av invandrande apor från tredje världen. Deportation nu. Ingen öppen Svenskhet. AFS röstade jag på.
Tänker du att arbetslösa och bidragstagare har större förmåga till detta än andra?
2025-08-31, 16:55
Medlem
Epimaness avatar
Om man bor mitt i ap-cirkusen utan möjlighet att flytta ifrån det, vad tror du den politiska reaktionen blir?

För övrigt så är det ganska enkelt, det finns bara så mycket pengar till välfärd och om det kommer för många som urholkar den, vem får känna på det först?
2025-08-31, 16:55
Bannlyst
Citat:
Tänker du att arbetslösa och bidragstagare har större förmåga till detta än andra?

Folk vill känna hopp för nationen. Om dom känner att andra folk invandrar till Sverige. Då går dom ner i garaget och meckar med bilen och håller sig sluten till sin familj. Sverige skall vara familj och ge hopp till varje etnisk German.

Vi måste deportera inkräktarna.
2025-08-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeppetViking
Folk vill känna hopp för nationen. Om dom känner att andra folk invandrar till Sverige. Då går dom ner i garaget och meckar med bilen och håller sig sluten till sin familj. Sverige skall vara familj och ge hopp till varje etnisk German.

Vi måste deportera inkräktarna.
Fast även framgångsrika vill känna hopp för nationen. Men gör det uppenbarligen på andra sätt.
2025-08-31, 17:00
Medlem
Citat:
Fast även framgångsrika vill känna hopp för nationen. Men gör det uppenbarligen på andra sätt.
Man bidrar med kapital eller arbete till utveckling, vissa tjänar på invandring andra förlorar.
2025-08-31, 17:01
Avstängd
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Att arbetslösa röstar på SD övergår mitt förstånd, då det partiet vill och gör det sämre för just arbetslösa.
Du är heller inte känd för att vara förståndig, det bevisar du med dina idiotiska inlägg på forumet. Arbetslösa känner kanske att de blir särbehandlade, en oduglig nigger kvoteras in för ett jobb i stället för den missnöjde svensken som då röstar på SD, ganska simpelt att räkna ut...
2025-08-31, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Om man bor mitt i ap-cirkusen utan möjlighet att flytta ifrån det, vad tror du den politiska reaktionen blir?

"Jag röstar på ett parti som klipper min a-kasseersättning! Det kommer motivera mig att söka jobb ännu hårdare!!"
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in