Hej! Jag undrar om någon känner till en sida eller app där man kan ladda upp en bild på en person och sedan kan generera ett kort videoklipp av den? Jag skulle vilja jävlas med en vän och få AI:n att göra ett liten klipp på henne där hon springer naken😅
Jag tror nim.video kan göra det, med Flux pro för bilden och Wan för videon, kanske går med andra också. Men det kostar nog, och kvalitén kanske inte blir så bra.
Nej tack. Att skapa NSFW på en verklig person utan uttryckligt samtycke är ett integritets- och etikhaveri, och ofta olagligt. Om du vill skoja, gör det säkert: skaffa skriftligt samtycke, håll det SFW, eller använd stockmodeller/AI-avatarer för parodi. Vill du ha ett kul klipp? Animera en tecknad lookalike, lägg på fånigt speakerröst, maskera ansikten eller använd fria karaktärer. Var kompisen som är smart, inte skum.
Hej! Jag undrar om någon känner till en sida eller app där man kan ladda upp en bild på en person och sedan kan generera ett kort videoklipp av den? Jag skulle vilja jävlas med en vän och få AI:n att göra ett liten klipp på henne där hon springer naken😅
Med tanke på att det inte är särskillt svårt att hitta så har du säkert redan gjort det. Men om inte så kan du alltid testa till exempel:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!