• 1
  • 2
2025-08-29, 14:07
Medlem
Kalldusch för Mohamsson i ny mätning: : ”Har aldrig uppmätt så lågt förtroende” så står det på Omni.

Har du förtroende för mohamsson?
Citera
2025-08-29, 14:07
Moderator
Meijis avatar
Lite citat:

Citat:
Liberalernas nya ledare Simona Mohamsson har lägre förtroendesiffror än någon annan L-ledare har haft de senaste 25 åren, enligt en ny mätning från DN/Ipsos. Bara fem procent uppger att de har förtroende för Mohamsson. ...

– Vi har aldrig mätt upp så lågt förtroende för en nybliven partiledare som samtidigt sitter i regeringen, säger Nicklas Källebring på Ipsos.

https://omni.se/fortroendet-for-moha...oende/a/1MEemM

/Moderator
Citera
2025-08-29, 14:15
Medlem
Nej!
Citera
2025-08-29, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej!

Varför inte då?
Har hon gjort något olämpligt enligt dig?
Citera
2025-08-29, 14:24
Medlem
Bilderberg78s avatar
Negressen hade 20% men fick kicken ändå. Palestinskan startar nere på 5% och vad ska judarnas sionistparti med en sådan till och vem tror de ska rösta på på dem längre då de riktar sig inte till sina forna kärnväljare eller ens till någon alls nuförtiden. Jag hörde henne yra om pärm och skärm och pennor och papper så det är samma stuk som korvnissen som satt innan henne.

https://www.dn.se/sverige/mohamsson-...rtroendeligan/
Citera
2025-08-29, 14:25
Medlem
Pecannots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifb
Kalldusch för Mohamsson i ny mätning: : ”Har aldrig uppmätt så lågt förtroende” så står det på Omni.

Har du förtroende för mohamsson?

Nej jag har inte förtroende för henne.
När man ser en partiledare, och lyssnar på, och beaktar det en partiledare säger, vilket parti det än må vara, så brukar jag tänka att "kan det bli vår nästa statsminister?"
Om jag svarar nej på den frågan, så innebär det att jag inte har förtroende för personen ifråga.
Jag har väldigt svårt att se Simona Mohamsson som Sveriges statsminister.
Citera
2025-08-29, 14:42
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2025-08-29, 14:57
Medlem
Studsbolls avatar
Det hade nog inte hjälpt om Muhammedsson varit bildskön och klok som en bok; att ta över ett parti i fritt fall och som inte kan hålla ihop internt om något som helst är dömt att misslyckas. Att hon dessutom i princip var den ende som var intresserad och från första början inkvoterad på rätt bakgrund lär inte gjort något bättre. L kommer få respass ur riksdagen, men det är definitivt inte hennes fel, hon är bara den de surrade vid rodret.
Citera
2025-08-29, 15:51
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Nej absolut inte.
Bara namnet går ju fetbort, sen är hon ju ingen skönhet direkt heller.
Citera
2025-08-29, 15:53
Medlem
Hon är extremt hal. Hon svarar inte på några frågor. Alla frågor besvaras med ett flin och ett inövat tal om hur Liberalerna ställer sig generellt i frågan utan att adressera frågan som ställdes. Hon är så klart inte ensam om beteendet, det är ganska vanligt. Men hon tar arrogansen och det nedlåtande flinet till en ny nivå.
Citera
2025-08-29, 17:29
Medlem
BernardLoutres avatar
95% av svenska folket har inte förtroende för någon som heter Muhammedson, vad konstigt!
Citera
2025-08-29, 18:06
Medlem
Kan man ha förtroende för nån ”frisinnad”?
Det är ett gäng knepiga som dras till det där partiet. Människor som inte riktigt lever i samma verklighet som andra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in