• 1
  • 2
2025-08-27, 23:39
Medlem
midvintermorkers avatar
Som alla vet har skjutningarna i Sverige nått rekordnivåer de senaste decennierna.

Kriminella gäng som skjuter varandra på öppen gata är ett importerat problem där den demografiska fördelningen inom gängen domineras av personer med invandrarbakgrund - en överväldigande majoritet är muslimer.

SÄPO gick för ett tag sedan ut med information om att gänget Foxtrot hade direkta kopplingar till den iranska regimen.

https://www.sakerhetspolisen.se/ovri...i-sverige.html

För att mota Olle i grind är mitt förslag att samhället slår tillbaka mot dessa avarter till människor där det gör som mest ont!

De älskar sin Allah, de älskar sin koran och de älskar sin förbannade pedofil Mohammed.

Vore det inte bra om laglydiga människor, i ett protestupprop mot dessa kriminella islamister och deras respektlöshet mot Sverige och det svenska samhället, bränner koranen på offentlig plats?

Vi pratar inte om någon Paludanbränning, där man gör en medial ploj av det och riskerar att få 10000 mullor efter sig, utan mer på slentrian. Kraften i detta ligger i att människor sluter upp tillsammans och agerar anonymt.

Exempelvis:

- Att man tänder eld på koranen och kastar ut den på en valfri parkeringsplats.

- Att man kastar tio koraner i en hög på en fotbollsplan och tänder eld på skiten.

(Pluspoäng om man använder svensk ekologisk bacon som bokmärke innan "man tänder grillen")

Tänk er nyhetssidorna efter näst skjutning: "En person skjuten till döds i Norrköping. Detta är 7:e skjutningen denna månad - Koraner brinner på flera ställen i landet".

Pissar de på oss, pissar vi på dem
Senast redigerad av midvintermorker 2025-08-28 kl. 00:28.
Citera
2025-08-27, 23:44
Medlem
Jag pissar gärna på folk som vill pissa på demokratin typ TS.
HMF och koppla det till skjutningar, TS kan inte vara frisk.
Citera
2025-08-28, 00:19
Medlem
HipToBeSquares avatar
Vad har kriminalitet med islam att göra?

Den kriminalitet du ser är artificiell och pådriven av globalister/marxister. Det är en standardmetod som de använt flera gånger tidigare.
Citera
2025-08-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vad har kriminalitet med islam att göra?

Den kriminalitet du ser är artificiell och pådriven av globalister/marxister. Det är en standardmetod som de använt flera gånger tidigare.

Skämtar du? Kriminalitet i allmänhet har ju så klart inget med islam eller muslimer att göra, men kollar man på de som misstänks eller grips för brott som skjutningar, stölder, misshandel, rån etc så är det nog mestadels muslimer.

Du kan om du vill motbevisa mig genom fakta som säger annorlunda, men det är nog inte värt tid tid för du kommer bara slösa bort den.
Citera
2025-08-28, 00:28
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag pissar gärna på folk som vill pissa på demokratin typ TS.
HMF och koppla det till skjutningar, TS kan inte vara frisk.
Och jag pissar på såna som dig som försvarar muslimerna!
Citera
2025-08-28, 00:31
Medlem
pn222jws avatar
Om både Koranen och Bibeln är heliga - men med olika tonvikter och olika prioriteringar - så löser det ingenting att inte lämna den förstnämnda ifred. Psykologi är bättre.
Citera
2025-08-28, 00:33
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Skämtar du? Kriminalitet i allmänhet har ju så klart inget med islam eller muslimer att göra, men kollar man på de som misstänks eller grips för brott som skjutningar, stölder, misshandel, rån etc så är det nog mestadels muslimer.

Du kan om du vill motbevisa mig genom fakta som säger annorlunda, men det är nog inte värt tid tid för du kommer bara slösa bort den.

Du har rätt men dessa är män i 20 års åldern och mellanösterns bottenskrap. Har du någonsin funderat på varför det nästan bara importeras in män i 20 års åldern?

Dessutom har de tömt deras fängelser i deras hemländer för att skickats hit. Som sagt detta är redan beprövade metoder som används tidigare.
Citera
2025-08-28, 00:36
Medlem
Onanikrems avatar
Tror inte jag sponsrar mullorna med att köpa tio koraner, sponsrar dem inte ens med att köpa produkter från Arla numera. Jupp, Arla är halal certifierade numera, så inget Arla i mitt hem tack!

My point of view.
Citera
2025-08-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund

Har deras brott någon koppling till att de är just muslimer menar du? Står det i koranen att man skall begå brott som att skjuta, spränga , råna, bedriva droghandel etc? Är dessa unga män djupt troende muslimer som drivs av sin religion när de begår brott?

Är dessutom rätt säker på att det finns en hel del kristna gängmedlemmar med mena-ursprung.

HipToBeSquare har i stort rätt i sin analys för övrigt.
Senast redigerad av alanlissa87 2025-08-28 kl. 01:05.
Citera
2025-08-28, 00:44
Medlem
glockenreins avatar
Tycker man ska bränna all världens koraner eftersom islam är en skitreligion som inte har nåt i vårt land att göra men muslimer fattar inte att deras religion suger så om vi bränner upp alla deras koraner som svar på deras brott här lär de starta inbördeskrig. Bättre att rösta på ett parti som ser till att de utvisas och aldrig mer får sätta sina fötter här.
Citera
2025-08-28, 00:51
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Jag skulle bli förvånad som de kristna Syrianerna inte stod för en tredjedel av alla skjutningar, hur ska vi göra med dom? Tända eld på deras ortodoxa kyrkor eller misshandla en av deras fula skäggiga präster?
Citera
2025-08-28, 02:00
Medlem
kalkryggars avatar
Om man ska bränna en koran efter varje skjutning så kommer jag allvarligt fundera på att bli återförsäljare av koranen för då lär det finnas mycket kosing att tjäna. Det skjuts ju som om det vore vilda västen i Sverige nu för fan.

Men det är en farlig bransch. Ni minns väl hur muslimerna avrättade Momika eller va han hette.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in