Citat:
Ursprungligen postat av
Klas-Vegas
Du jämställer balett med dragqueens och könsdysfori?
Balett har aldrig ansetts vara en psykisk sjukdom. Dragqueen och könsdysfori anses dock vara en stark indikation på en utvecklings-störning som heter autism inom psykiatrin idag.
30% av alla som har högfungerande autism fantiserar om sex med barn enligt gillbergs-centrum.
Om 30% av alla med högfungerande autism fantiserar om sex med barn tror du då att det inom subgruppen dragqueens är fler är färre som fantiserar om barnsex?
Du tror säkert att du är en god människa med dina åsikter. I själva verket är du sinnesbilden av ondska. Du skiter i barns basala behov av skydd för att kunna signalera hur djävla god du är.
I själva verket är du ett vidrigt svin.
Först och främst, jag är en av de som är kritiska mot fenomenet Dragqueens, särskilt om det involverar barn - men att du försöker kladda "Dragqueens" på oss som fått autistisk stämpel, oavsett grad - så tycker jag helt enkelt att du förlorar hela din poäng - nu anser jag visserligen att autism delas ut till höger och vänster idag, så vi är många som slogs i skolan och tilldelades det - utan att vi nödvändigtvis skulle ha det..
Men att som du påstår att alla med "Autism" eller dylik diagnos skulle vara intresserade av barn är så enormt jävla fel, så jag har varit besatt av kvinnor i latex för att jag är intresserad av barn enligt dig?
Inse att det finns ingen koppling mellan autism och attraktion till barn, och finns det en koppling så är den individuell och gäller inte alla - och det finns absolut ingen koppling mellan autister och dragqueens - jag är ju en av dem som alltid sett dragqueens som någonting "onormalt".