• 2
  • 3
2025-09-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Du kan ha råkat ut för batchen innehållandes fentanyl.
Flera som rapporterade om dom, och jag själv stötte på dom, hade ett hemskt rus och trodde jag skulle dö.
Misstänkte nitazener först, men fick positivt på fentanyl i slutändan.
Du kan läsa mer om det i den här tråden där jag skrivit och även postat bilder för att se hur man känner igenom dom, och du kommer antagligen se att dom ser likadana ut som dina.
(FB) Hjälp! Vad är detta för gift? (Tramadol "Santeria")

Kika noga på batchnummer/utgångsdatum instansat på kortsida av din karta.
Troligtvis så står det "TR00124 05/24 04/27"
Jag hade blivit överlycklig , får fentanyl för samma pris som tram kostar 😊 skämt åsido , kolla upp vad fentanyl kontra tramadol kostar. Det är bara rykten och bullshit att folk får tram med fentanyl i. Sku
Citera
2025-09-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1apotek-arne1
Det är bara rykten och bullshit att folk får tram med fentanyl i. Sku

Vad baserar du det på?
Jag har PERSONLIGEN testat skiten och har både film + bildbevis på det haha.
Tre tester för nitazener, alla negativa.
Tre tester för fentanyl, alla positiva.

Testade även piller från två olika säljare, inköpa med 5 mån mellanrum. Men då jag kände igen utseendet och dom hade exakt samma batchnummer så testade jag även dom nya jag blivit blåst på av en säljare på FS, och även dom gav positivt utslag för fentanyl.
Ingen större förvåning då det som sagt gällde samma batch.

Men att det "bara är rykten och bullshit" kan du köra upp någonstans där det ger dig njutning
Citera
2025-09-03, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R2D2CPR
Jag kan tillägga att sorten jag tog hette santeria och den hade en väldigt potentiell kemisk smak när man la dem på tungan.

Där har vi svaret.

Santeria är inget riktigt läkemedelsbolag fast man kan tro det då dom har blisterförpackning, batchnr osv. Men företaget finns inte. Utan det är ett ug labb som pressar egna. Du kan ha tur och få bra Santeria, men dom är oftast av varierande mg. Kan va högre och lägre än 200mg. Lokalpolisen på orter har varnat för att krampanfall ökat och då är det alltid Santeria.

Inte nog med det, så finns det Santeria som har allt annat än tram i sig, tex fetanyl. Så undvik Santeria!!

Skulle kunna va så att det finns en ”riktig” Santeria som gör tabletter med tram och ett annat ug labb som då pressar sina med allt möjlig skit. I den andra tråden så nämns det att de finns 3 olika tabletter men i samma bilister och att då främst en av dom är sämre.

Men min slutsats är ändå att det är dumt å chansa. Skulle du få ”bra” Santeria så varierar mg så du vet inte hur mkt du stoppar i sig. Jag fick krampanfall på jobb!! När jag tagit en liten (för mig då) på 300mg.. så undvik Santeria. Om ingen köper dom så kommer kranarna sluta köpa in det.
Citera
2025-09-17, 17:34
Medlem
Kan garanterat berätta för dig vad som hände med 99% säkerhet för det har hänt mig på santeria många gånger vid detta laget. Först och främst får jag väldigt stora pupiller av santeria ibland, inte i dagsljus men när det är lite dovare ljus. Är förmodligen någon RC tramadol skit blandat med annat i dem. Sen så fick du mest sannolikt panikångest för sekunden du såg dina pupiller blev du nojjig och då satte det igång, är väldigt lätt att få panikångest på santeria av någon anledning och det första som händer är att det känns som att hjärtat ska flyga ur bröstkorgen och att du känner att du inte ens andas eller får luft (vet inte om det hände dig men drt behöver väl inte hända heller). Ibland fick jag panik på santeria dagligen, sen inget alls och sen helt plötsligt från ingenstans igen.
Citera
2025-09-18, 12:39
Medlem
GlennGBGs avatar
Det är med 99% säkerhet inte ett krampanfall iaf, låter snarare som att du fått skittabletter.

Får du ett krampanfall så märker du inte av att något händer, förrän du vaknar upp och det är över (förhoppningsvis).
Då vaknar du till allt du ställt till med; du kommer ha ont precis överallt eftersom varenda muskel har låst sig. Det kommer finnas blod i större eller mindre mängd beroende på om du ramlat och slagit dig, bitit dig i tungan eller råkat ut för något annat.
Om någon anhörig ringt ambulansen så kommer du få vara på sjukhuset ett par timmar medan de gör tester och ser till att du är okej.
Sedan kommer du ha en spärrtid på körkortet i ett halvår ca, då du inte får köra bil.

Osv, osv, osv. Ovanstående är inget bullshit, det är självupplevt efter två gångers allvarliga anfall.
Efter första gången så görs ingen större utredning vad jag vet (hände inte mig), efter andra gången så inleds en epilepsiutredning då man får börja käka medicin mot krampanfall (som man mår illa av, fyi), samt genomgå EEG, datortomografi och lite annat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in