Citat:
Tack för svar, förstod perfekt!
Jag har inte haft något ont i kroppen eller träningsvärks-liknande ömhet, plus att jag sov bredvid min ganska lätt väckta kompis som jag tänker mig hade märkt om jag krampade. Men detta med att jag hade så stora pupiller när jag vaknade och att min puls var så hög, tillhör det cirkulationssvikt verkligen?

Pupillerna vågar jag inte svara på men pulsen stämmer in och att du upplevde skakningar och att benen inte bar dig riktigt. Dom delar som är längst från hjärtat blir mäst uppenbart drabbat ben armar händer om man har dålig cirkulation. Det är samma sak som händer när benen somnar som man kallar det. Alkohol gör en väldigt utorkad och om man varit iv missbrukare av tjack som jag så ser man hur stor skillnad det är på blodet vid första panan och 20e panan 3 dagar senare blodet är som sirap tjockt och mörkt nästan svart. Vätskebrist ger högre puls speciellt om man är aktiv. Är mycket möjligt att du fått hemmapressade tram med andra saker i om det är fler som blivit drabbad. Pupillerna kan ha ett eget liv i bland. Träffade några bekanta på stan å stannade å pratade efter att jag festat lite för hårt med allt för mycket blandat men kände mig ok iaf men märkte att alla jag prata med så fort jag vände bort blicken nästan sprang bort från mig, tills en vän filmade mitt ansikte å visade mig pupilerna växte å krympte om vartannat i otakt så ena krymte å de andra växte🤣 höll på i flera timmar. Fixa ett pissprov så får du ett svar snabbt å enkellt