• 6
  • 7
2025-09-19, 19:17
Medlem
Jävlar vad muppig han ser ut när han filmar sig själv och gråter.
Citera
2025-09-19, 19:56
Medlem
Kul förut när han svarade på frågor om Thailand från följare och någon frågade om någon nackdel med Thailand och Tim svarade prostitution, han fattar inte själv att han köper prostituerade.
Citera
2025-09-22, 20:45
Medlem
laughingducks avatar
Tims mekaniker verkar ju inte vara vassaste knivarna i lådan .
Vinklat för ” bra tv ” ?
Citera
2025-09-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Kul förut när han svarade på frågor om Thailand från följare och någon frågade om någon nackdel med Thailand och Tim svarade prostitution, han fattar inte själv att han köper prostituerade.
Hur mycket betalar han då?
Citera
2025-09-23, 12:17
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu ska bartjejen åka hem då hon inte fick mer än 3 månaders visa.
Hon kan inte haft nån rolig tid här då hon varit sidekick åt de giriga cola försäljaren
Jag följer henne sedan en tid tillbaka på instagram och hon hann knappt landa i Bangkok innan ny flygbiljett var bokad till partyön Koh Samui. Hon bokade den samma dag som hon landade. Bild fanns på insta. Man skulle ju kunna tänka sig att hon ville träffa sin son igen efter att ha varit i Sverige i tre månader, men nej... Igår började klippen komma på drinkar, hög musik och ett tjejgäng omgivet av asiatiska män. Idag en semesterbild på en klarblå lagun, kanske tagen på bakfyllan. Samtidigt är Tim kvar i Sverige och tjänar pengar så att han ska kunna åka ner till henne igen i vinter.

Jag har helt ändrat uppfattning om Mod.
Citera
2025-09-23, 13:04
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Jag följer henne sedan en tid tillbaka på instagram och hon hann knappt landa i Bangkok innan ny flygbiljett var bokad till partyön Koh Samui. Hon bokade den samma dag som hon landade. Bild fanns på insta. Man skulle ju kunna tänka sig att hon ville träffa sin son igen efter att ha varit i Sverige i tre månader, men nej... Igår började klippen komma på drinkar, hög musik och ett tjejgäng omgivet av asiatiska män. Idag en semesterbild på en klarblå lagun, kanske tagen på bakfyllan. Samtidigt är Tim kvar i Sverige och tjänar pengar så att han ska kunna åka ner till henne igen i vinter.

Vad heter hon på Instagram?
Citera
2025-09-23, 13:07
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Vad heter hon på Instagram?
modnattamon
Citera
2025-09-23, 13:10
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
modnattamon

Tack 🙏
Citera
2025-09-23, 16:59
Medlem
Citat:

Sådär är alla barbrudar i Thailand, ända dom tänker på är pengar, kukar och fest. Kul om hon lyckats suga någon annans kuk redan första natten.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in