Citat:
Ursprungligen postat av
Lt.Aldo.Raine
Hon verkar vara en schysst tjej men hon kör samma ”one-liners” som alla bartjejer som hänger med typ en vecka. Det känns inte fräscht. ”Last night, wake up two hour, couldn’t sleep, think of you, miss you, sleep good next to you”.
Jag får hålla med dig, jag tyckte hon verkade vara en rar och snäll liten sak där jag började tänka att fan, ALLA kanske inte är sådär att de lämnar falangen utfattig och var glad för den där rallykillens skull, men efter det där kom fram att hon hållit att hon har en tioårig son helt hemlig för han och han inte vill ha några ungar, pratat med ungen varje dag under hela förhållandet utan att nämna någonting tillsammans med att hon verkar galet kåt på att bli kändis så får nog mina fördomar ta fart igen.
Det där snacket du nämner från barflickorna är bara spiken i kistan för min del, hon kommer utnyttja honom för det goda livet så mycket det bara går, hur ska man kunna lita på henne efter vad hon hemlighöll? Kan man hålla på den hemlisen vad mer håller hon på? Bedrar dig på alla plan utan att blinka.
Råkade ramla in på deras live igår av en händelse och där satt hon och scrollade på telefonen med en uppgiven sur min som att hon satt och tänkte att the gig is up ungefär när hon läste kommentarerna, och nu ska hon tydligen tillbaka hem igen för att Sverige tajtat till att man inte kan bjuda in varenda luder från tredje världen till Sverige för livets glada dagar? Nåja, man lär sig att hålla garden uppe. Första varningen borde varit att hon jobbat på en stripklubb och samtidigt presenterar sig som någon slags oskyldig liten go-lucky tjej, det lär inte ha varit annat än mörker.
Det går nog ingen nöd på henne oavsett, kunde hon prata med sin unge varje dag och han inte märkte något så har hon säkert fem andra torskar hon träffat i baren som hon hållit igång med "i only sleep good next to you" och liknande horsnack. Fly medan du kan, bilen lär nog behövas för att göra det snabbt nog.
Hon fick den där ungen när hon var 18 så med andra ord är hon 28, det är ingen duvunge hon har haft lång tid på sig att bemästra "yrket" i de där krokarna hur man manipulerar västerländska män på pengar och fribiljett till ett bättre liv, hon lär tamigfan ha doktorerat i ämnet.