2025-09-05, 19:34
Medlem
Är han ens intresserad av Mod mer än en bricka i spelet.
Gayradarn ger starkt utslag
Citera
2025-09-07, 22:42
Medlem
Hahaha. Ja bruden var bartjej alltså med barn 😂 snygg brud dock. Hon kunde nog ta betalt bra summor
Citera
2025-09-08, 00:35
Medlem
Alla har inte koll på vem Tim är, inte ens om dom går rakt in i hans fan-träffar och vill bli intervjuade. Som den här tioåriga tjejen som har huvudet på skaft och helt äger intervjun och klarar av den med bravur 😃

https://vm.tiktok.com/ZNdq7M5VR/
Citera
2025-09-08, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Alla har inte koll på vem Tim är, inte ens om dom går rakt in i hans fan-träffar och vill bli intervjuade. Som den här tioåriga tjejen som har huvudet på skaft och helt äger intervjun och klarar av den med bravur 😃

https://vm.tiktok.com/ZNdq7M5VR/

Hon var i butiken för att träffa Ronny och Ragge som var där samma dag , de var ute på turné för att sälja sina chips ...
Citera
2025-09-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juligenochigen
Hon var i butiken för att träffa Ronny och Ragge som var där samma dag , de var ute på turné för att sälja sina chips ...
Ok, det förklarar varför hon sa att Tims chips var goda. Jag trodde hon skojade med reportern och hittade på det där med chipsen.
Citera
2025-09-09, 20:06
Medlem
Hon verkar vara en schysst tjej men hon kör samma ”one-liners” som alla bartjejer som hänger med typ en vecka. Det känns inte fräscht. ”Last night, wake up two hour, couldn’t sleep, think of you, miss you, sleep good next to you”.
Citera
2025-09-10, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Aldo.Raine
Hon verkar vara en schysst tjej men hon kör samma ”one-liners” som alla bartjejer som hänger med typ en vecka. Det känns inte fräscht. ”Last night, wake up two hour, couldn’t sleep, think of you, miss you, sleep good next to you”.

Jag får hålla med dig, jag tyckte hon verkade vara en rar och snäll liten sak där jag började tänka att fan, ALLA kanske inte är sådär att de lämnar falangen utfattig och var glad för den där rallykillens skull, men efter det där kom fram att hon hållit att hon har en tioårig son helt hemlig för han och han inte vill ha några ungar, pratat med ungen varje dag under hela förhållandet utan att nämna någonting tillsammans med att hon verkar galet kåt på att bli kändis så får nog mina fördomar ta fart igen.

Det där snacket du nämner från barflickorna är bara spiken i kistan för min del, hon kommer utnyttja honom för det goda livet så mycket det bara går, hur ska man kunna lita på henne efter vad hon hemlighöll? Kan man hålla på den hemlisen vad mer håller hon på? Bedrar dig på alla plan utan att blinka.

Råkade ramla in på deras live igår av en händelse och där satt hon och scrollade på telefonen med en uppgiven sur min som att hon satt och tänkte att the gig is up ungefär när hon läste kommentarerna, och nu ska hon tydligen tillbaka hem igen för att Sverige tajtat till att man inte kan bjuda in varenda luder från tredje världen till Sverige för livets glada dagar? Nåja, man lär sig att hålla garden uppe. Första varningen borde varit att hon jobbat på en stripklubb och samtidigt presenterar sig som någon slags oskyldig liten go-lucky tjej, det lär inte ha varit annat än mörker.

Det går nog ingen nöd på henne oavsett, kunde hon prata med sin unge varje dag och han inte märkte något så har hon säkert fem andra torskar hon träffat i baren som hon hållit igång med "i only sleep good next to you" och liknande horsnack. Fly medan du kan, bilen lär nog behövas för att göra det snabbt nog.

Hon fick den där ungen när hon var 18 så med andra ord är hon 28, det är ingen duvunge hon har haft lång tid på sig att bemästra "yrket" i de där krokarna hur man manipulerar västerländska män på pengar och fribiljett till ett bättre liv, hon lär tamigfan ha doktorerat i ämnet.
Senast redigerad av Kayana 2025-09-10 kl. 03:18.
Citera
2025-09-10, 15:08
Förvånad över hur folk skriver här! Tim och mod är ju sjukt roliga och trevliga jag hittade på YouTube för något år sen när mod fick testa svensk mat! Jag är själv totalt ointresserad av rally! Men han har ju sagt att han måste göra hela sociala medier grejen för att ha råd med att köra rally! Trist att folk ska hata
Citera
2025-09-10, 15:24
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Jag får hålla med dig, jag tyckte hon verkade vara en rar och snäll liten sak där jag började tänka att fan, ALLA kanske inte är sådär att de lämnar falangen utfattig och var glad för den där rallykillens skull, men efter det där kom fram att hon hållit att hon har en tioårig son helt hemlig för han och han inte vill ha några ungar, pratat med ungen varje dag under hela förhållandet utan att nämna någonting tillsammans med att hon verkar galet kåt på att bli kändis så får nog mina fördomar ta fart igen.

Det där snacket du nämner från barflickorna är bara spiken i kistan för min del, hon kommer utnyttja honom för det goda livet så mycket det bara går, hur ska man kunna lita på henne efter vad hon hemlighöll? Kan man hålla på den hemlisen vad mer håller hon på? Bedrar dig på alla plan utan att blinka.

Råkade ramla in på deras live igår av en händelse och där satt hon och scrollade på telefonen med en uppgiven sur min som att hon satt och tänkte att the gig is up ungefär när hon läste kommentarerna, och nu ska hon tydligen tillbaka hem igen för att Sverige tajtat till att man inte kan bjuda in varenda luder från tredje världen till Sverige för livets glada dagar? Nåja, man lär sig att hålla garden uppe. Första varningen borde varit att hon jobbat på en stripklubb och samtidigt presenterar sig som någon slags oskyldig liten go-lucky tjej, det lär inte ha varit annat än mörker.

Det går nog ingen nöd på henne oavsett, kunde hon prata med sin unge varje dag och han inte märkte något så har hon säkert fem andra torskar hon träffat i baren som hon hållit igång med "i only sleep good next to you" och liknande horsnack. Fly medan du kan, bilen lär nog behövas för att göra det snabbt nog.

Hon fick den där ungen när hon var 18 så med andra ord är hon 28, det är ingen duvunge hon har haft lång tid på sig att bemästra "yrket" i de där krokarna hur man manipulerar västerländska män på pengar och fribiljett till ett bättre liv, hon lär tamigfan ha doktorerat i ämnet.
Jag håller med om vad du skriver. Även jag föll i fällan av att "nu ska vi inte vara fördomsfulla här, ge tjejen en chans". Men det var innan den plötsligt uppdykande ungen.

Så hon ska alltså tillbaka till Thailand igen nu? Fick hon inte sex månader den här gången eller har det här med barnet och folks reaktioner fått Tim att börja fundera? Eller kanske människor runt honom som han lyssnar till och som kanske pratat med honom?

Man ska aldrig stensäkert säga att "hade detta var jag så hade jag..." förrän man själv är i situationen men jag vågar nog hävda att jag hade dragit öronen åt mig gällande barnet. Tim är absolut inte en loser. Han ser bra ut och är social och ute på vift alltid, han kan tveklöst hitta ett vettigt fruntimmer som inte har en massa bagage och lömska baktankar. Jag hade avslutat den här relationen innan hon börjar föda idéer om äktenskap eller råkar bli på smällen, för då är det klippt. Då blir han aldrig av med henne och rätt som det är står hela thaisläkten i farstun och vill ha Tim-peng.
Citera
2025-09-18, 13:53
Medlem
Nu ska bartjejen åka hem då hon inte fick mer än 3 månaders visa.
Hon kan inte haft nån rolig tid här då hon varit sidekick åt de giriga cola försäljaren
Citera
2025-09-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Är han ens intresserad av Mod mer än en bricka i spelet.
Gayradarn ger starkt utslag

Rykten har ju tidigare gått att han varit/är Gay
Citera
2025-09-18, 21:07
Medlem
Tim är en grym rallyförare, rå talang och enormt driftig. Sen om han förtjänar att vara på SVT för skattebetalarnas pengar är en annan fråga, men roligt för honom och kanske kan han finansiera sin karriär ytterliggare. Rally är en dyr "hobby". Har dock ej kollat på SVT-serien, endast några klipp från hans youtube när han är i Thailand och några tävlingar i Sverige. När det kommer till hans thaibrud som verkar vara från NORRA Thailand så bör man nog sova med ett öga öppet. Många naiva män i tråden som inte vet hur dessa brudar fungerar, sen är det väldigt skillnad på Thaibrudar och Thaibrudar. Tim förtjänar en fin tjej, det finns inget ont i den grabben. Mod kanske är en bra tjej trots bagaget men i min värld så är det blinkande varningslampor - LAS VEGAS. Asiatiska kvinnor är otroligt duktiga på att charma vita män och det gäller att sätta ner foten direkt. Man ser allt för många svenska män blir uppätna av dessa Thai brudar från norra Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in