2025-09-08, 19:46
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sistaordet123
Svensk/ Chillenare
Stämmer det? Invandrare som fått medborgarskap alltså? Misstänkte det.
Citera
2025-09-08, 20:12
Avslutad
Vilka är boxbollens största kunder i världen?
Citera
2025-09-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Hur menar du du då ?
- Hej, ska vi knulla ?
- Nej jag har mens.
- Det tror jag inte på, visa snöret som hänger ut så tror jag på dig.

Många tjejer stoppar in tamponger på första dejten för att slippa knulla.
Citera
2025-09-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin

Haha vafan?!
Det räcker inte för dig att de säger nej? Du måste ner och kolla om de verkligen har tampong. Herregud.
Citera
2025-09-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
Haha vafan?!
Det räcker inte för dig att de säger nej? Du måste ner och kolla om de verkligen har tampong. Herregud.

Har du lässvårigheter månne?
Citera
2025-09-08, 23:13
Medlem
Citat:
Har du lässvårigheter månne?

Du säger detta av erfarenhet eller bara något du "vet"?
Citera
2025-09-09, 08:15
Medlem
m
Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark
När amerikansk och svensk media snappar upp om att Jacob Eriksson grundare till boxbollen våldtagit en minderårig kommer bolaget gå i konkurs. Vem vill förknippas eller köpa en våldtäkts box boll? De har försökt gömma sig bröderna nu genom att gå ur styrelsen men det kommer inte funka. Rip boxbollen

Kanske byta namn.... Men det kanske har gjorts tidigare?
Citera
2025-09-09, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
Ah missade det. Tack!
Härligt med dubblad omsättning. Inte lika härligt med fängelse i 3 år.

Hade han inte erkänt gärningen hade han säkert gått fri. Men han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.

Jo men sossarnas straffrabatt (för att det ska bli billigare fångvård, som Morgan Johansson ALLTID tjatat om) är väl fortfarande ikraft.
Citera
2025-09-09, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
jag stör mig som fan på att vi alla inte är lika inför lagen.

dumpen får göra vad fan dom vill, att folk tar livet av sig som påföljd är alltså helt okej. dumpen är extremt olagligt men rättsväsendet bryr sig inte

när ernstberger åkte dit för ekobrott blir han nu i efterhand hyllad och lyfts som en höjdare, skrivit bok osv. att lura pensionärer på pengar anses alltså helt okej ur samhällsperspektiv

våldtäktsmän ska alltid hängas ut. straffet i sig är inte tillräckligt utan man ska pajkastas publikt och förvärra det ännu mer, om målsägande skulle ha en familj skulle dessa behöva flytta till en annan ort av ren skam för vad mannen gjort. även de drabbas ju extremt hårt när det skrivs artiklar osv

jag vet ett fall där en pedofil åkt fast, som hade både 2 barn och fru. fint jobb, han var högt uppsatt. händelsen uppmärksammades på FB, han blev av med jobbet, men straffet i sig blev milt. familjen tvingades flytta långt bort och byta efternamn. då kan man ju undra om det har gått rätt till när barnen retas i skolan och behöver flytta och byta namn? jag kan tillägga att familjen höll ihop även efter domen.

man lägger inget krut på att få in kriminella i samhället. man har en prick som aldrig försvinner vilket gör ett helvete. man svartmålas ända in i döden. ta ernstberger exempelvis. om han hade våldtagit någon istället för ekobrott, så skulle han ha spenderat resten av livet på samhall (vilket hade varit kapitalförstöring då ernstberger egentligen är mycket duktig och driven) då ingen hade viljat ta i honom med tång även efter avtjänat straff. men nu är det ekobrott så då är det helt okej.

sen ska vi inte glömma att sånnahär saker händer (FB) Tinder-dejt slutade i 54 mån fängelse och nästan 1 milj. i skadestånd, utan bevis

slutligen rekommenderar jag att du ser filmen the unforgivable. finns på netflix
TIDÖPARTIERNA JOBBAR MED ATT HÖJA STRAFFEN FÖR ALLA BROTT. Då blir det väl mera rättvist för pedofilerna? ( För alla hoppas nog att Dumpen fortsätter sitt fina jobb)
Citera
2025-09-09, 09:39
Medlem
Citat:

Men HUR ska det göra skillnad ?
Om en tjej går på dejt och inte vill ligga, skulle hon kunna säga att, Nej, jag har mens.
Du menar då på att tjejer går lite extra i charaden och stoppar upp en tampong.
Betyder det då att om dejten frågar efter ligg, så flashar tjejen upp hela härligheten och säger, -Nej tyvärr, jag har mens. Titta själv så får du se, jag har en tampong uppstoppad.
Citera
2025-09-09, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Men HUR ska det göra skillnad ?
Om en tjej går på dejt och inte vill ligga, skulle hon kunna säga att, Nej, jag har mens.
Du menar då på att tjejer går lite extra i charaden och stoppar upp en tampong.
Betyder det då att om dejten frågar efter ligg, så flashar tjejen upp hela härligheten och säger, -Nej tyvärr, jag har mens. Titta själv så får du se, jag har en tampong uppstoppad.

Exakt det jag menar också.
Räcker det inte med att tjejen säger nej? Eller nej jag har mens?
Han vägrar tro på det och säger till tjejen "äää tror dig inte. Bevisa att du har tampong inne då!".

Herregud alltså.
Citera
2025-09-09, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Stämmer det? Invandrare som fått medborgarskap alltså? Misstänkte det.

Nej. Han har en förälder som är svensk och en chilenare. Han är född i Sverige och alltså inte någon "invandrare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in