Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Man behöver inte ha makt över folk för att de skall lyssna på en. Det enda man behöver är raffinerade argument och ett bra sätt att föra fram dem på.
Du kan enkelt verifiera detta genom att astrala till venus. Allt du behöver göra är att GÖRA det. Därefter kommer du veta helt säkert huruvida budbäraren ljuger för dig eller ej.
Dock har du ju inte kollat upp det själv än. GÖR det istället för att köra personangrepp på personangrepp.
Det tar dig 30 minuter max att kolla om det jag säger är sant. Just DO it.
Dock kan alla som kollat i ett teleskop se att venus är långt ifrån grönt. Den är mer vit än grön faktiskt, och orsaken till det är för att atmosfären består av mestadels svavelsyra och där är 200 grader varmt.
Lyckligtvis är en planets atmosfär obetydlig för huruvida man kan existera astralt där eller ej.
Det astrala interagerar inte mer med det fysiska än att man kan SE det förutsatt att man försätter sitt medvetande i rätt frekvens först. Däremot kan du inte RÖRA astrala saker från det fysiska planet och vice versa.
Åk nu dit, och argumentera inte nå mer förrän du verifierat allt detta SJÄLV!
Att enbart lita blint på text i forum och filmer på youtube i något så simpelt som astralresande är sorglig lättja och helt oförsvarbart.
Du kan enkelt verifiera detta genom att astrala till venus. Allt du behöver göra är att GÖRA det. Därefter kommer du veta helt säkert huruvida budbäraren ljuger för dig eller ej.
Dock har du ju inte kollat upp det själv än. GÖR det istället för att köra personangrepp på personangrepp.
Det tar dig 30 minuter max att kolla om det jag säger är sant. Just DO it.
Dock kan alla som kollat i ett teleskop se att venus är långt ifrån grönt. Den är mer vit än grön faktiskt, och orsaken till det är för att atmosfären består av mestadels svavelsyra och där är 200 grader varmt.
Lyckligtvis är en planets atmosfär obetydlig för huruvida man kan existera astralt där eller ej.
Det astrala interagerar inte mer med det fysiska än att man kan SE det förutsatt att man försätter sitt medvetande i rätt frekvens först. Däremot kan du inte RÖRA astrala saker från det fysiska planet och vice versa.
Åk nu dit, och argumentera inte nå mer förrän du verifierat allt detta SJÄLV!
Att enbart lita blint på text i forum och filmer på youtube i något så simpelt som astralresande är sorglig lättja och helt oförsvarbart.
Klart det kan bli svårt att framföra att jag är sån hemsk människa utifrån inlägg på ett forum..
Utan att du själv framstår som en totAL idiot, ja menar dom vet väl att vi har problem på Jorden och om nån som mig använder tuff kärlek på ett forum bör nog inte ses som ett problem i deras ögon.
Men gnällspikar som tar illa upp över ord skulle jag förstå att dom inte vill lyssna på.
Du bekräftar ju att budbäraren har rätt i att det finns liv där, dom kanske bara låtit dig se en liten del av Venus för att du fortfarande tar ord på ett forum på för stort allvar..
MEn varför pratar du om teleskop nu för?
Som jag förstår det så har vi nånting runt Jorden som gör att vi inte kan se saker i den 4e dimensionen.. Nånting som avlägsnas nu sakta med sääkert.
Jag ska astralresa nu men 30 minuter va väl lite hastigt, men det handlar väl bara om hur man tänker antar jag?
Har du hittat din tvillingsjäl på Venus än?
Eller lyssnar du ens på det?
Personangrepp hahahahahaa det är så fjantigt så jag nästan spyr..
Kan vi mötas på Venus sen eller?
Jag trodde faktist det fanns svenskar som hade "astralpartyn" där man möts upp i 4e dimensionen för att dra på äventyr, men det kanske bara är i mina drömmar sånnt händr..
Eller är det möjligt?
KRam