Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Jag vet inte. Jag önska dock att jag gjorde.
Det kan vara ett stressinducerat ''tingest'', alltså en reflektion av mina innersta rädslor, eller så vet jag inte vad det är. Dock har jag märkt att det försöker att framkalla känslor hos mig. Till exempel inatt; Fick ett tryck innanför öronen, svårt att beskriva denna känsla, men det är påträngande tryck, det känns som lock för öronen. Och i samband med ''locket'' så infaller ett starkt ljud som kan likställas vid rundgång. EHS (Exploding head syndrome) - kallas visst fenomenet för inom psykiatrin. Men efter ljudet gjort sitt, så hamnar jag i en konstig tillvaro, och detta väsen försöker med att framkalla känslor hos mig, genom skrämseltaktik. Inatt så var det något som lät som ett väsande ormskratt, väldigt obehagligt. Men jag höll mig sansad och till slut släppte det greppet. Det omöjliggör en fullständigt astral-projektion.
Det kan vara ett stressinducerat ''tingest'', alltså en reflektion av mina innersta rädslor, eller så vet jag inte vad det är. Dock har jag märkt att det försöker att framkalla känslor hos mig. Till exempel inatt; Fick ett tryck innanför öronen, svårt att beskriva denna känsla, men det är påträngande tryck, det känns som lock för öronen. Och i samband med ''locket'' så infaller ett starkt ljud som kan likställas vid rundgång. EHS (Exploding head syndrome) - kallas visst fenomenet för inom psykiatrin. Men efter ljudet gjort sitt, så hamnar jag i en konstig tillvaro, och detta väsen försöker med att framkalla känslor hos mig, genom skrämseltaktik. Inatt så var det något som lät som ett väsande ormskratt, väldigt obehagligt. Men jag höll mig sansad och till slut släppte det greppet. Det omöjliggör en fullständigt astral-projektion.
Detta med att dom drar sig till känslor har jag också märkt av hade en "dröm" för ett tag sen då en sån här sak sprang emot mig, jag kände hur rädslan reste sig inombords men jag bestämde mig för att förtrycka den och gick med bestämda steg frammåt, då undvek den mig och försvann, konstigt fortsätt rapportera om händelser så gör jag samma sak så kanske vi kan komma på en teori om vad de här är för något. Har snackat och kollat runt lite, vissa menar att de är spöken och demoner dvs som insidious filmen alltså och andra säger att de har med hjärnan att göra. Lovar att konfrontera nästa gång detta händer mig, men de är svårt att göra något annat än att handla instinktivt, jag har även lust att få reda på vad fan de var som hände mig när jag fick klor o grejer