• 7
  • 8
2025-09-11, 13:32
Medlem
zombie-nations avatar
Om man drogar för att man inte orkar med sin hjärna så holkar drogerna ur ens personlighet så att man inte orkar med sig själv sedan.

Vad startade det? Ofta är det en slags dystymi, man kan inte uppleva världens "färger", man får ett behov att ändra den man är eller det man känner. Har full förståelse för det. Men det finns såklart andra orsaker.

Jag tror man måste "bli någon" och få sina kickar från någon annanstans. Om man känner inåt så är man oftast inte bara en konsument, man har fröet i sig att faktiskt göra något.

Samtidigt ska man ju inte underskatta sina rutiner och som sagt, jobbet är viktigt och det är inte alls patetiskt.

Jag tror också att man kan få ett starkare jag och orka mer med rätt psykiatrisk medicin. Lagom dos, inte så att man blir drogad.
Citera
2025-09-11, 21:24
Medlem
Denna tråd fylls enbart med ”lösningar” som du redan är medveten om.

Allt från gudstro,hobbys,flickvän,extra jobb etc..

Här kommer något ”utanför boxen”
Som har hjälpt miljoner andra människor samt mig själv, som jag även vet fungerar 100%

”Inner engineering” heter det och du kan göra programmet online.
Det är ett program med flera sessioner,

Varje session tar 2 timmar och är totalt 11,5 timme.

Du väljer själv när du vill starta nästa session då detta är förinspelat.

Därefter lärs en övning ut som tar 21 minuter att utföra, träningen för denna övning är 14 timmar.

Övningen behöver du göra varje dag 1-2 gånger i minst 40-48 dagar, (nästan alla fortsätter när förändringen blir ett faktum)

Likaså där, så väljer du själv när du vill fortsätta.

Så totalt är hela programmet på 25,5 timme.

Du får söka upp det själv för om jag länkar så finns risk för rapportering om annonsering.

Om du inte är redo för att ”offra” denna tid på att utföra varken programmet och övningen så är du inte heller redo för att sluta droga.

Dom började ta ut en avgift för några år sedan för programmet (gratis tidigare)
Detta är främst på grund av att när människor anmälde sig gratis utan att investera något så fanns tendensen att det blev väldigt oseriöst.

Människor måste investera något, för att bli fokuserade och ”få tillbaka valuta för pengarna”

Pengarna går till välgörenhet då det är en välgörenhetsorganisation.

Målet är att öppna så många fysiska center på på jorden som möjligt, för att hjälpa andra människor i samma eller liknande situation som dig.

Tror det finns runt 4 center än så länge.

Organisationen styrs nästan enbart av tusentals frivilligarbetare som vill dela med sig detta till andra.

Skicka gärna PM om det är något du undrar eller är nyfiken om.
Citera
2025-09-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidlost
Denna tråd fylls enbart med ”lösningar” som du redan är medveten om.

Allt från gudstro,hobbys,flickvän,extra jobb etc..

Här kommer något ”utanför boxen”
Som har hjälpt miljoner andra människor samt mig själv, som jag även vet fungerar 100%

”Inner engineering” heter det och du kan göra programmet online.
Det är ett program med flera sessioner,

Varje session tar 2 timmar och är totalt 11,5 timme.

Du väljer själv när du vill starta nästa session då detta är förinspelat.

Därefter lärs en övning ut som tar 21 minuter att utföra, träningen för denna övning är 14 timmar.

Övningen behöver du göra varje dag 1-2 gånger i minst 40-48 dagar, (nästan alla fortsätter när förändringen blir ett faktum)

Likaså där, så väljer du själv när du vill fortsätta.

Så totalt är hela programmet på 25,5 timme.

Du får söka upp det själv för om jag länkar så finns risk för rapportering om annonsering.

Om du inte är redo för att ”offra” denna tid på att utföra varken programmet och övningen så är du inte heller redo för att sluta droga.

Dom började ta ut en avgift för några år sedan för programmet (gratis tidigare)
Detta är främst på grund av att när människor anmälde sig gratis utan att investera något så fanns tendensen att det blev väldigt oseriöst.

Människor måste investera något, för att bli fokuserade och ”få tillbaka valuta för pengarna”

Pengarna går till välgörenhet då det är en välgörenhetsorganisation.

Målet är att öppna så många fysiska center på på jorden som möjligt, för att hjälpa andra människor i samma eller liknande situation som dig.

Tror det finns runt 4 center än så länge.

Organisationen styrs nästan enbart av tusentals frivilligarbetare som vill dela med sig detta till andra.

Skicka gärna PM om det är något du undrar eller är nyfiken om.

Tack för tipset, som du säger känner till merparten av alla tips som nämnts har som sagt haft par år nykter innan. Ska kolla närmre på det vad det innehåller. Är defenitivt inte en för stor ansträngning för att få till en förändring. Blev nyfiken på vad det är för något
Citera
2025-09-30, 15:56
Medlem
jewandthejewss avatar
Hur går det för dig?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto