• 1
  • 2
2025-08-22, 06:58
Medlem
FlashbackBeers avatar
Låt oss ha en skvallertråd om Millie Bobby Brown, kanske mest känd från serien Stranger Things.

Första skvallret kommer från mig då:
Läste nu idag att Millie blivit mamma till en flicka genom adoption. Det fick mig att fundera på varför hon adopterat? Vill hon inte föda själv för att det förstör hennes kropp? Eller kan hon inte få barn? Eller vill hon helt enkelt hjälpa ett barn genom adoption?

https://www.expressen.se/noje/millie...forsta-gangen/
Senast redigerad av FlashbackBeer 2025-08-22 kl. 07:02.
Citera
2025-08-22, 07:11
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Förstöra hennes kropp skulle det inte behöva göra, det är i mångt och mycket upp till föderskan. Det handlar nog mer om att hålla igång karriären.
Citera
2025-08-22, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Förstöra hennes kropp skulle det inte behöva göra, det är i mångt och mycket upp till föderskan. Det handlar nog mer om att hålla igång karriären.

Hur menar du att det är upp till föderskan?
Citera
2025-08-22, 08:46
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Hur menar du att det är upp till föderskan?

Var vänlig specificera "förstörd kropp" i sagda sammanhang så ska jag förklara hur det ligger till.
Citera
2025-08-22, 09:50
Medlem
jesussugers avatar
Hon är 21 men ser redan ut som en kvinna i 30-40 år åldern
Citera
2025-08-22, 10:20
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Var vänlig specificera "förstörd kropp" i sagda sammanhang så ska jag förklara hur det ligger till.

Tja, Tuttarna förändras rejält oavsett om ungen suger på tutten eller inte.

Öppnar man magen för att lyfta ut bebis så blir det stora ärr på kroppen som kan förstöra en karriär i den branschen hon är i.

Magen i sig blir aldrig lika spänstig (lika snygg) och tajt igen efter en graviditet.

Sen har vi det där med fittan som en fitta innan och en annan fitta efter. I väldigt många fall så spricker det upp och tar lång tid att repa sig till att bli en okej fitta efter.

Det här är bara en liten början på vad man brukar prata om.

Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger

Ja jisses. Hon ser dessutom lite ut som stereotypen för en Karen också.
Citera
2025-08-22, 10:56
Medlem
FlashbackBeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Det där att hon ser äldre ut är något som brittisk kvällspress skrivit om tidigare:
https://www.moviezine.se/nyheter/mil...-ge-sig-pa-mig

Men Millie verkar inte bry sig om att folk tycker hon ser äldre ut. Hon säger också att hon använder mycket smink. Det är väl sminkningen som till största del gör att hon kan se äldre ut än vad hon är.
Citera
2025-08-22, 11:17
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Ett gammalt ex (groomare) har berättat en hel del om deras sexliv. Han var runt 20 och hon 16.
“that child knew how to suck d*ck”

“She was obsessed, in love, and wouldn’t f***ing leave his side, and sat sick on his d*ck 24/7,”

“I put a tube up her asshole and then, put hot coffee in her ass and she shat it out. It like cleans out your stomach,” Hunter Echo explained before his friend mocked Millie Bobby Brown saying, “she’s like ‘he cut her poop with me.‘”
https://poptopic.com.au/news/hunter-...e-bobby-brown/
Citera
2025-08-22, 14:40
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tja, Tuttarna förändras rejält oavsett om ungen suger på tutten eller inte.
Jo, visst gör dem det. Och tuttarna kommer alltid förändras, om det är det som det hänger på så har hon en hel arsenal med lösningar.

Citat:
Öppnar man magen för att lyfta ut bebis så blir det stora ärr på kroppen som kan förstöra en karriär i den branschen hon är

En övervägande majoritet behöver inte genomgå något kejsarsnitt.

Citat:
Magen i sig blir aldrig lika spänstig (lika snygg) och tajt igen efter en graviditet.

Lilla Bobby Brun är alltså tjugoett år och visst kommer magen kännas degig till en början, men det är väl i stort sett allt. Är man så pass ung, slank och håller sig ifrån onödigt överätande så kommer det inte märkas tids nog.

Citat:
Sen har vi det där med fittan som en fitta innan och en annan fitta efter. I väldigt många fall så spricker det upp och tar lång tid att repa sig till att bli en okej fitta efter.

I de flesta fall tar det inte alls särskilt lång tid även om det spricker. Stygnen har löst upp sig själva efter några veckor, vid uppföljning ett par månader efter födsel är de flesta återställda. En sfinkterskada är ju aningen värre, men hur många åker på det?

Prova att knulla samma tjej före och efter en graviditet vetja, skillnaden är inte särskilt påtaglig.

Citat:
Det här är bara en liten början på vad man brukar prata om.

Vet inte om jag skulle vilja kalla dina exempel för "förstörd kropp". Men ja, jag får tacka för att du inte drog upp flera grejer som "gravidkilon", "förändrad metabolism" eller någon annan allmänt accepterad lögn.

Citera
2025-08-22, 15:49
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Jo, visst gör dem det. Och tuttarna kommer alltid förändras, om det är det som det hänger på så har hon en hel arsenal med lösningar.

Finns inga lösningar som gör tuttarna bättre än barntuttar. Då tycker jag att den bästa lösningen att tjejen har kvar sina barntuttar. Men jag förstår därför en tjej som inte vill ha det eller de fulare lösningarna. Att tuttarna är intakta är naturligtvis att föredra.

Citat:
Lilla Bobby Brun är alltså tjugoett år och visst kommer magen kännas degig till en början, men det är väl i stort sett allt. Är man så pass ung, slank och håller sig ifrån onödigt överätande så kommer det inte märkas tids nog.

Ganska mycket av den där degigheten och hängiga i magen stannar i många fall kvar för alltid.

Citat:
I de flesta fall tar det inte alls särskilt lång tid även om det spricker. Stygnen har löst upp sig själva efter några veckor, vid uppföljning ett par månader efter födsel är de flesta återställda. En sfinkterskada är ju aningen värre, men hur många åker på det?

Prova att knulla samma tjej före och efter en graviditet vetja, skillnaden är inte särskilt påtaglig.

Jag har vet hur det är att knulla tjejer som inte fått barn och tjejer som har fått barn. Det är som natt och dag. Inte så att jag själv skulle lägga något värde i detta om jag skulle dejtat en tjej. Då gör det varken till eller från. Inte ens det med tuttarna spelar roll. Tjejen skulle dock ha lättare att hålla kvar mitt intresse om hon lät bli att stoppa plast i tuttarna.

Citat:
Vet inte om jag skulle vilja kalla dina exempel för "förstörd kropp". Men ja, jag får tacka för att du inte drog upp flera grejer som "gravidkilon", "förändrad metabolism" eller någon annan allmänt accepterad lögn.

Jag tror att det jag drog upp är vad tjejer normalt känner som "förstörd kropp" när det gäller barnfödande.
Citera
2025-08-23, 02:30
Medlem
Gifte sig tidigt med Jon Bon Jovis son. Hart rykten om att hon skulle fått depression efter ST.
Citera
2025-08-23, 04:07
Medlem
Tyckte hon hade ett unikt och intressant utseende. Varför måste alla se ut som typiska "babes" nuförtiden? Mer unika skådespelare önskas men antar att de flesta sorteras ut på ett tidigt stadium. Hollywood är bara skit nuförtiden. Gör aldrig något intressant och har sönder människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in