• 6
  • 7
2025-08-21, 18:29
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Jag vet inte om kretinen jag svarade är SD-gubbe, men folk överlag - "vårt folk" - är egentligen inte så mycket att bry sig om. Jag träffar väldigt många personer med ursprung från avlägsna folkstammar som ärt jättetrevliga att umgås med och är inte längre engagerad i nationalism.

Eftersom nationella, inte ens NMR, har för avsikt att utvisa t ex adopterade så kan de heller inte ha några negativa synpunkter på mitt umgänge, med folk som alltså enligt deras politik kommer att få stanna i landet.

Att "väcka" folk är sådant som endast existerar i nationalisters sinnen och fantasier. "Vi har förstått ras- och judefrågan!! Nu ska vi göra geopolitiska analyser och väcka folk!! ZOG faller!!"
När man läser sådana där inlägg så går jag alltid in och kollar deras gamla inlägg för att se om de trollar eller inte, men de är liksom alltid seriösa. Jag lever mycket hellre i ett mångkulturellt samhälle än i ett samhälle som ser ut så som SD-gubbarna vill att Sverige ska se ut. Ber som vanligt om ursäkt om jag är dum i huvudet. Alla mina inlägg är alltid skrivna i ett onyktert tillstånd. Orkar inte med SD-boomersarna när jag är nykter. SD-boomersarna får dig att vilja dö!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in