• 1
  • 2
2025-08-17, 21:43
Avstängd
Offerviljas avatar
Här på Flashback Forum stöter man hela tiden på dumma SD-boomergubbar som skriver de här klassiska sakerna som att de i Nordiska motståndsrörelsen är ointelligenta, missbrukar droger och annat. Allt det där är ju falskt. De är i den där organisationen alla hur fina och skötsamma som helst. Det vet jag eftersom jag har lyssnat på tusentals av deras podcastavsnitt och typ läst alla artiklar som skrivits på deras hemsidor. Boomergubbarna köper liksom medias bild av de mycket intelligenta hjältarna i Nordiska motståndsrörelsen.

Hur många procent av svenskarna tror ni har förstått vad Nordiska motståndsrörelsen egentligen står för? Min gissning är 3%. Alla andra tycker bara det som lögnmedia skriver om dem. Vad är er bild av Nordiska motståndsrörelsen? Hur skulle ni beskriva deras organisation?
Senast redigerad av Offervilja 2025-08-17 kl. 21:48.
Citera
2025-08-17, 21:47
Medlem
franges avatar
Framförallt är det väl det faktum att ingen bryr sig om vad de står för. Ingen bryr sig.
Citera
2025-08-17, 22:03
Medlem
Sqrbankens avatar
Vet inte vad som skrivs och sägs om NMR i exempelvis MSM då jag inte läser skräpet sedan flera år men har däremot själv läst om vad de tycker om saker och ting på deras hemsida och jag långt ifrån imponerad.
Citera
2025-08-17, 22:20
Medlem
kalkryggars avatar
Den bild jag har tagit av dem kommer från det som de själva har sagt. Radioavsnitt, videos, debatter etc. Där kan man enkelt se att de intelligensmässigt sätt är på en väldigt låg nivå.

Andra saker tar man från media som att någon är dömd för något brott etc.

De är klappträn helt enkelt hur du än vrider och vänder på det. Om du nu gillar dem så mycket så kanske det är så att du också är ett klappträ helt enkelt?
Citera
2025-08-17, 22:31
Medlem
triptykens avatar
NMR är det dom som högg av sig lillfingret för att dom inte kunde sluta runka?

Typiskt höger - ensamma, sorgsna och överlag misslyckade. Tänk om dom lärt sig nån färdighet istället.

Sorgligt.
Citera
2025-08-17, 22:41
Medlem
En öppet nazistisk organisation som aldrig kommer att få något inflytande någonsin, om det ljugs eller inte om dom är väl oväsentligt eller?
Citera
2025-08-17, 22:55
Medlem
kibokos avatar
Ju mer man läser in sig på NMR desto mindre imponerad blir man.

TS skrev ju själv om deras korkade ""Svenskar först – judar sist" aktion som verkar just vara sådär totalkorkad som bar nassar fixar att vara. Snacka om att missa vad det är som är det stora hotet mot riket....
(FB) NMR höll aktion i Växjö med budskapet "Svenskar först – judar sist" (2025-08-16)
Citera
2025-08-17, 22:55
Medlem
Allergisk mot alla rörelser som klär sig i uniform. Dessutom är högerextrema (inkl NMR) kraftigt överrepresenterade i brottsregistret. Bara fakta, inga spekulationer.
Citera
2025-08-18, 00:07
Medlem
HRTs avatar
Noll intresse av vad dessa kriminella skitar står för o vill, de är inte ett dugg bättre än fortsblattarna
Citera
2025-08-18, 01:20
Medlem
Det är väl ca 99,9% av Svenskarna som insett det, för det är väl ca 0.1% korkade WT som stödjer partiet....
Citera
2025-08-18, 03:06
Medlem
Old-Crows avatar
Ogillar starkt all sorts extremism! De är ett hot mot vår fria och fredliga existens i vårt älskade Sverige! Vore det inte på tiden att alla vi i mittenfåran, som är i urstark majoritet, slår oss ihop, tar till vapen och avlägsnar extremisterna på ytterkanterna en gång för alla? Kort sagt: vi gör processen kort med våldsverkarna/terroristerna! Vi skulle i och med detta göra vår egen och framför allt våra framtida generationer den största tjänsten man kan utföra! Därefter kan vi återgå till fredagsmys framför tv’n, julfirande med Carl-Bertil Jonsson, supa midsommarstången under bordet och bara må gött i några hundra år framöver!

För Sverige i tiden! 🇸🇪✊🏼
Plikten framför allt! 🇸🇪✊🏼
Citera
2025-08-18, 03:18
Medlem
StigAllans avatar
Läste nyss på Nordfronts hemsida och såg inga felaktigheter.
Någon som är så kunnig att den kan upplysa mig om vad som inte stämmer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in