2025-08-17, 07:51
Medlem
Har du nått upp till genomsnittet?
Vad tycker kvinnor om män som bara haft sex med en kvinna? Nu menar jag singelmän. Inte män som är i ett långt förhållande med en kvinna.
Citera
2025-08-17, 08:04
Medlem
hennevilljagknullas avatar
15 låter mycket.
Snarare så att ett fåtal män legat med 100-200 medans ganska många män bara legat med 1-3.

Har varit med 0 m hade nog kunnat vara med 3 olika om jag verkligen velat.
Citera
2025-08-17, 08:06
Medlem
Statistiken ljuger:

"Det finns en liten grupp som jag brukar kalla storknullarna som haft så många sexpartners så det påverkar statistiken, säger sexualupplysaren Olle Waller."

En genomsnittlig svensk man kommer aldrig upp i 15 partners
Citera
2025-08-17, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
15 låter mycket.
Snarare så att ett fåtal män legat med 100-200 medans ganska många män bara legat med 1-3.

Har varit med 0 m hade nog kunnat vara med 3 olika om jag verkligen velat.

Jag lär aldrig nå upp till det antalet. Jag skulle nog ha haft fler ligg om jag träffat de kvinnorna som ville träffa mig. Men jag ville inte träffa dom. Sen så är det minst 2 som jag vet ville, men jag vågade inte ta första steget. Tror det var ett par till. Sen så var det alla kvinnorna jag ville ha, som jag stötte på, men de ville inte.
Hade jag fått till det med de flesta så hade jag passerat 15 för längesen.
Citera
2025-08-17, 08:13
Moderator
Nospheratus avatar
Men, hur då "nått upp"? Som om det skulle vara en bedrift. Vem som helst kan väl dra hem ett kvart-i-tre ragg från närmsta sunkhak varje fredag om man nu av någon konstig anledning vill "nå upp" till något slags antal. Eller ja, det finns väl ufon till snubbar som inte ens kan få sig ett ligg på en bordell. Men det är ju knappast svårt för en vanlig normal man att dra hem en småfull ragata om man nu bara vill ha ett samlag för att lägga till på någon skitnödig lista.

Snittet är som redan påpekats förmodligen lägre än femton av just den anledningen. Att vilja sätta på hundratals olika brudar bara för att, känns ju något som en kåt sextonåring skulle fantisera om.
Citera
2025-08-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Men, hur då "nått upp"? Som om det skulle vara en bedrift. Vem som helst kan väl dra hem ett kvart-i-tre ragg från närmsta sunkhak varje fredag om man nu av någon konstig anledning vill "nå upp" till något slags antal. Eller ja, det finns väl ufon till snubbar som inte ens kan få sig ett ligg på en bordell. Men det är ju knappast svårt för en vanlig normal man att dra hem en småfull ragata om man nu bara vill ha ett samlag för att lägga till på någon skitnödig lista.

Snittet är som redan påpekats förmodligen lägre än femton av just den anledningen. Att vilja sätta på hundratals olika brudar bara för att, känns ju något som en kåt sextonåring skulle fantisera om.

Jag är mycket äldre än 16 och för mig skulle det kännas bättre om jag hade legat med fler kvinnor än bara en. Jag skulle känna mig manligare och mer normal då.
Jag vet att många kvinnor också tycker att en man ska ha knullat fler kvinnor än bara en.
När jag var oskuld så fick jag veta av kvinnor att det också var fel.

Antal sexpartners, 15 st, är tydligen genomsnittet. I Sverige ska man vara som genomsnittet. Då är det bra. Och folk sover tryggt om natten.
Det är som med åldersskillnad. De flesta par skiljer det bara 2 år i ålderskillnad. Har man nån som är mer än 2 år äldre eller yngre så gör man fel.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-08-17 kl. 08:20.
Citera
2025-08-17, 08:22
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag är mycket äldre än 16 och för mig skulle det kännas mycket bättre om jag hade legat med fler kvinnor än bara en. Jag skulle känna mig manligare och mer normal då.
Jag vet att många kvinnor också tycker att en man ska ha knullat fler kvinnor än bara en.
Varför skulle det kännas bättre? Och varför knallar du inte då in på första bästa sunkhak en fredag och bjuder valfri fyllebrud på några glas vin? En i veckan så är du ju uppe i vad det nu är för målsättning du har på nolltid. Kör både fredag och lördag så är det väl klappat och klart efter några veckor.

För det andra undrar jag vad du fått att kvinnor tycker man ska ha legat med många från? De skiter väl i hur många du legat med. Det brukar mest vara män som är skitnödiga över hur många killar som tjejen legat med. Jag kan möjligen tänka mig att en kvinna kan tycka att det låter lite märkligt om en vuxen man inte legat med någon alls. Men att de vill att du ska ha legat med fler än en tror jag inte på.
Citera
2025-08-17, 08:24
Medlem
hakanthebs avatar
Citat:

Alltså jag låg med min första när jag var 16. Innan fyllda 17 kan jag namnge fler än 16st.
Alltså i den åldern vill alla ligga så har ni missat det så beror det nog mer på att ni har suttit inne och spelat istället för att vara ute och festa.
Citera
2025-08-17, 08:27
Medlem
Med tanke på mängden som ligger med max 1-2 stycken så tycker jag det låter rimligt.
Senast redigerad av brasnyggman 2025-08-17 kl. 08:30.
Citera
2025-08-17, 08:31
Medlem
Citat:
Varför skulle det kännas bättre? Och varför knallar du inte då in på första bästa sunkhak en fredag och bjuder valfri fyllebrud på några glas vin? En i veckan så är du ju uppe i vad det nu är för målsättning du har på nolltid. Kör både fredag och lördag så är det väl klappat och klart efter några veckor.

För det andra undrar jag vad du fått att kvinnor tycker man ska ha legat med många från? De skiter väl i hur många du legat med. Det brukar mest vara män som är skitnödiga över hur många killar som tjejen legat med. Jag kan möjligen tänka mig att en kvinna kan tycka att det låter lite märkligt om en vuxen man inte legat med någon alls. Men att de vill att du ska ha legat med fler än en tror jag inte på.

Jag skrev det tidigare, jag skulle känna mig manligare och mer normal då. Normen är att man ska ha legat med 15 st.
Jag blev av med oskulden vid 35 så jag känner mig långt ifrån normal. Och manlig.
Krogen är avslutat för min del, sen över 20 år tillbaks.

Var jag fått det ifrån? Kvinnor sa det till mig. Flera kvinnor jag pratat med berättade om alla män som försöker få dom, att många är intresserade. Jag var på dejter där kvinnor sa det till mig t o m.
Jag visste redan att kvinnor kan ligga med många om de vill. De flesta män vet det.

För några år sen så var det en kvinna som skrev till mig på en dejtsida. Hon sa att jag var den enda hon velat skriva till. Det var ju smickrande. Vi skrev ett tag och hon ville träffas. Hon hade varit gift, haft flera förhållanden, många sexpartners och träffade en hälften så gammal kk. Jag har aldrig haft ett förhållande och bara legat med en. Så jag kände mig otillräcklig när jag jämförde mig med henne.
Till slut tröttnade hon när jag inte vågade ses.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-08-17 kl. 08:41.
Citera
2025-08-17, 08:34
Medlem
Och när mäter man detta snitt? Vid 25, 35, 45 eller vid döden?
Citera
2025-08-17, 08:39
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakantheb
Alltså jag låg med min första när jag var 16. Innan fyllda 17 kan jag namnge fler än 16st.
Alltså i den åldern vill alla ligga så har ni missat det så beror det nog mer på att ni har suttit inne och spelat istället för att vara ute och festa.
Ja alla tonårskillar vill ligga som kaniner. Och i den åldern är det häftigt att kunna säga att man legat med många. Men det var häftigt att kunna säga att man minsann kunde dricka flera öl på raken också. Om däremot en vuxen man säger "Jag drack sju öl i fredags. På raken. Sju. Coolt va?" skulle det ju låta jävligt märkligt. Det kan väl alla vuxna män göra om de vill och tycker det låter häftigt.

Lite samma sak med antal ligg. En vuxen man som nojjar över att han inte legat med minst femton brudar, liksom. Vafan, jamen gå ut och ligg då om det nu är något antal som hägrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in