• 4
  • 5
2025-08-17, 21:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dintintin
Haha, jaha? Spännande! Vi antar, för skojs skull - att det stämmer till hundra procent!

Du har inte bemött mina påståenden och det enda du lutar dig tillbaka mot är "du har (kanske) kontroversiella åsikter" Det är ditt argument för att jag har fel. Är jag inte manosfär incel så är jag nazist.

Det är inte för att jag har fel i vad jag säger utan för att du inte vill att jag ska ha rätt. Detta för det är en så stark del av din identitet. Jag måste vara en nemesis till dig(läs. ditt undermedvetna) just för att vad jag skriver är rätt. Så för att slippa bemöta vad jag säger så måste du börja prata om något helt annat och skapa dig hjärnspöken som är helt irrelevanta för sakpåståendet!

Och vill du veta vad det allra allra värsta med allt det här är? Du är beredd att leda andra kvinnor i fördärvet av samma marxistiska skräp som gjorde dig mentalt labil i ditt egna bekräftelsebehov. Det är fan tragiskt.

Du använder manosfärtermer och du använder termen kulturmarxism. Du kanske inte tror att judehat ingår som primär komponent i tron på kulturmarxism? Om inte, vad tror du det betyder?
Citera
2025-08-17, 21:23
Medlem
Nej, det har de inte
Citera
2025-08-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du använder manosfärtermer och du använder termen kulturmarxism. Du kanske inte tror att judehat ingår som primär komponent i tron på kulturmarxism? Om inte, vad tror du det betyder?

Återigen, gång på gång på gång så faller du in på vilka ordval jag använder eller vad du antar att jag är - helt oförmögen att hålla dig till diskussionens kärna. Du försöker "dekonstruera" diskussionen till att handla om något annat än vad den handlar om - om det är att jag är incel, nazist eller inte köpte en majblomma i fjol är helt irrelevant för diskussionen.

Din avsaknad av moral och intellektuell ärlighet i den här konversationen är väldigt typiskt Frankfurt marxismen eller just det - kulturmarxister.
Citera
2025-08-17, 23:46
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Återigen, gång på gång på gång så faller du in på vilka ordval jag använder eller vad du antar att jag är - helt oförmögen att hålla dig till diskussionens kärna. Du försöker "dekonstruera" diskussionen till att handla om något annat än vad den handlar om - om det är att jag är incel, nazist eller inte köpte en majblomma i fjol är helt irrelevant för diskussionen.

Din avsaknad av moral och intellektuell ärlighet i den här konversationen är väldigt typiskt Frankfurt marxismen eller just det - kulturmarxister.

Att du har vissa grundåsikter spelar absolut roll, t ex en typisk manosfärsak som att tycka att en lite äldre kvinna nog inte får barn fast statistiken säger helt annorlunda, det är rätt talande från sådana människor att man bara får fejk och ljug. Så en kulturmarxist är en sådan som går på vad vetenskap och statistik säger?
Citera
2025-08-18, 20:05
Medlem
Citat:
Att du har vissa grundåsikter spelar absolut roll,

I en diskussion om min karaktär, absolut! Vilket tycks vara den enda vägen du försöker leda diskussionen till. Men det är inte det vi diskuterar om det har undgått dig?Det gör det för att du har ett behov av att kleta "nemesis" på mig och kanske framförallt för tredje part som läser detta.

Nu pratar vi om den här sakfrågan. Och här är du helt borta. Vilket du exemplifierar här

Citat:
t ex en typisk manosfärsak som att tycka att en lite äldre kvinna nog inte får barn fast statistiken säger helt annorlunda, det är rätt talande från sådana människor att man bara får fejk och ljug. Så en kulturmarxist är en sådan som går på vad vetenskap och statistik säger?

Är det fake news från "MaNoSfÄReN" på 1177?

Citat:
När du blir äldre minskar förmågan att få barn. Från 35 år sjunker fertiliteten kraftigt. Efter 40–42 år blir det oftast mycket svårt att bli gravid.

- https://www.1177.se/halland/barn--gr...ig-barnloshet/

Så i ditt "You go girl! Live wild and free!" propagerar du din sjukdom vidare att försätta många kvinnor i en situation av frusna ägg och ofrivillig barnlöshet. Att du sedan utgår från att "gamla människor får barn, medelåldern har gått upp!" som garanterat är din bas för ditt påstående stärker mitt påstående, inte ditt.

Fruktansvärd kvinnohatare är du. Skillnaden på dig som feminist och en riktig incel är att de är iallafall ärliga med att de hatar kvinnor. Du förklär ditt hat i omtanke som det mest sjukaste manipulativaste värsta kräket.
Citera
2025-08-18, 20:43
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Fruktansvärd kvinnohatare är du. Skillnaden på dig som feminist och en riktig incel är att de är iallafall ärliga med att de hatar kvinnor. Du förklär ditt hat i omtanke som det mest sjukaste manipulativaste värsta kräket.

Tack, det var nog bland det roligaste jag hört på länge. Det kanske är sant också.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in