Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Att du har vissa grundåsikter spelar absolut roll,
I en diskussion om min karaktär, absolut! Vilket tycks vara den enda vägen du försöker leda diskussionen till. Men det är inte det vi diskuterar om det har undgått dig?Det gör det för att du har ett behov av att kleta "nemesis" på mig och kanske framförallt för tredje part som läser detta.
Nu pratar vi om den här sakfrågan. Och här är du helt borta.
Vilket du exemplifierar här
Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
t ex en typisk manosfärsak som att tycka att en lite äldre kvinna nog inte får barn fast statistiken säger helt annorlunda, det är rätt talande från sådana människor att man bara får fejk och ljug. Så en kulturmarxist är en sådan som går på vad vetenskap och statistik säger?
Är det fake news från "MaNoSfÄReN" på 1177?
Citat:
När du blir äldre minskar förmågan att få barn. Från 35 år sjunker fertiliteten kraftigt. Efter 40–42 år blir det oftast mycket svårt att bli gravid.
-
https://www.1177.se/halland/barn--gr...ig-barnloshet/
Så i ditt
"You go girl! Live wild and free!" propagerar du din sjukdom vidare att försätta många kvinnor i en situation av frusna ägg och ofrivillig barnlöshet. Att du sedan utgår från att "gamla människor får barn, medelåldern har gått upp!" som garanterat är din bas för ditt påstående stärker mitt påstående, inte ditt.
Fruktansvärd kvinnohatare är du. Skillnaden på dig som feminist och en riktig incel är att de är iallafall ärliga med att de hatar kvinnor. Du förklär ditt hat i omtanke som det mest sjukaste manipulativaste värsta kräket.