• 4
  • 5
2025-08-16, 01:05
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag vet inte vad du menar med tar sig in. Ryssland är ett multietniskt och multireligiöst land sedan hundratals år. Det är ingen som tagit sig in förutom Ryssarna själva som spridit ut sig där de inte är välkomna
Är du tappad? Ryssland är etniskt vitt och kristet, Sovjet hade massa mörka Musse områden och dessa kan ff ta sig in och ut i Ryssland. Kan du ens vår svenska historia? Eller du kanske är en sandneger?!
Citera
2025-08-16, 01:41
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Är du tappad? Ryssland är etniskt vitt och kristet, Sovjet hade massa mörka Musse områden och dessa kan ff ta sig in och ut i Ryssland. Kan du ens vår svenska historia? Eller du kanske är en sandneger?!

Här har du din vite riddare som kysser koranen.
https://www.youtube.com/watch?v=cd1C--eCzbM
Citera
2025-08-16, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Det finns en tråd om detta redan. Idioten Huffman tog frivillig värvning i Ryska armén för att han trodde han skulle få ett skrivbordsjobb Han skickades till fronten i Ukraina där han stupade rätt omgående.

Fram med bevis på att han stupat. Eller håll käft.
Citera
2025-08-16, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08

Inte fölr inte som ryssarna kallas för "Sibiriska negrer".
Citera
2025-08-16, 04:53
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemep55
Inte fölr inte som ryssarna kallas för "Sibiriska negrer".

Du får krypa fram ur din farmors källare din incel! Enda gången som sibiriska negrer använts är nedvärderande om vissa små ursprungsbefolkningar i Sibirien vars hudfärg är mörkare än etniska ryssars, t.ex. Evenker, Jakuter eller Tuviner. Kan du inget ska du inte snacka!
Citera
2025-08-16, 13:11
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag ställer frågor till sådana hela tiden och alla säger samma sak, Ryska medier är ett stort skämt. Jag undrar hur många Ryssar som tar statsmedia på allvar. I stort sett gör ingen det i princip förutom kanske i vissa isolerade landsändar

Jag har inte nämnt något om media, så förstår inte riktigt varför du tar upp det, då temat var vad vardagliga människor har att säga. De jag har pratat med har inte sagt något om media alls.
Det är även roligt hur folk som läser SVT, Aftonbladet, DN, Expressen, CNN, BBC, Skynews osv anklagar t.ex. RT för att vara skit - snacka om att kasta sten i glashus.
All media vinklar och sprider propaganda, men att anklaga en sida, och förtiga den egna är ju bara skrattretande hyckleri vid det här laget - eller?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in