2025-08-15, 19:07
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logics
Jag säger bara:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Terror...ocus_City_Hall

https://yandex.ru/video/preview/3366541398040061164
Gick ju rätt bra för negrerna, i Sverige får dom städade rum, tv-spel och bättre käk än ungarna i skolan
Citera
2025-08-15, 19:09
Medlem
logicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Gick ju rätt bra för negrerna, i Sverige får dom städade rum, tv-spel och bättre käk än ungarna i skolan
Här gick det inte så bra, 38 "nyanlända" dödar en ryss.

https://yandex.ru/video/preview/18366173490313642448
Citera
2025-08-15, 19:10
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Läs hela artikeln din analfabet
Det har jag naturligtvis gjort för länge sen.

Jag pratar inte om deras undersökning, utan om en annan undersökning som också omnämns i artikeln.

Det är hänvisningarna till den undersökningen som jag har citerat, eftersom jag finner den undersökningen extra intressant.

Du ska nog ansöka om medlemskap i Trögfattarföreningen.

Men visst, om du vill stirra dig blind på undersökningen som artikelförfattarna gjort själva, så kan vi göra det.
Den placerar fortfarande ryska kvinnor i top-12 av de mest otrogna i världen.

Visst, några västländer är på samma nivå, t.o.m. något värre, men man kan knappast påstå att ryssarna har "högre kristen moral" än vad vi i väst har.

Majoriteten av västvärldens länder är ju inte ens med på den där top-16-listan.

Om någon flyttar till ryssland för att de förväntar sig ryska kristna kärnfamiljer, som är betydligt bättre än i väst, så lär de bli djupt besvikna
Citera
2025-08-15, 19:15
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Det har jag naturligtvis gjort för länge sen.

Jag pratar inte om deras undersökning, utan om en annan undersökning som också omnämns i artikeln.

Det är hänvisningarna till den undersökningen som jag har citerat, eftersom jag finner den undersökningen extra intressant.

Du ska nog ansöka om medlemskap i Trögfattarföreningen.

Men visst, om du vill stirra dig blind på undersökningen som artikelförfattarna gjort själva, så kan vi göra det.
Den placerar fortfarande ryska kvinnor i top-12 av de mest otrogna i världen.

Visst, några västländer är på samma nivå, t.o.m. något värre, men man kan knappast påstå att ryssarna har "högre kristen moral" än vad vi i väst har.

Majoriteten av västvärldens länder är ju inte ens med på den där top-16-listan.

Om någon flyttar till ryssland för att de förväntar sig ryska kristna kärnfamiljer, som är betydligt bättre än i väst, så lär de bli djupt besvikna

Dom super mer så visst kan det vara skilsmässor men att dom är otrogna i större utsträckning tror jag inte, feminister i väst påhejar varandra att vara otrogna. Sen är det väl ingen svensk som ska gifta sig med ryskor? Man gifter sig med sina egna
Citera
2025-08-15, 19:18
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Här gick det inte så bra, 38 "nyanlända" dödar en ryss.

https://yandex.ru/video/preview/18366173490313642448
Åh Fyfan! Jävla apor.
Citera
2025-08-15, 19:18
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag vill inte bli våldtagen och mördad som kommunistsopan Russel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Bentley
Haha, samma öde som många av kirunasvenskarna som emigrerade på 30talet. Ryssarna ser det väl så orimligt att någon från väst frivilligt flyttar till deras u-land att denna bara måste vara spion.
Senast redigerad av kiboko 2025-08-15 kl. 19:27.
Citera
2025-08-15, 19:35
Medlem
logicss avatar
Citat:
Åh Fyfan! Jävla apor.
Det jag vill säga med dessa filmer att all snack om att det ska vara ofarligt i ryssland och fritt från diverse konflikter mellan sandfolk och ryssar är en absolut myt.
Det finns ENORMA spänningar mellan olika folkgrupper i ryssland. Ryssar hatar och föraktar folk från asiatiska republiker som finns i ryssland i miljontals som billigt arbetskraf, och i sin tur så är ryssarna hatade av tchechenier, armenier, tadzhiker och uzbeker. Spänningarna är stora och förr eller senare kommer det att leda till en enorm konflikt.
Citera
2025-08-15, 19:36
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Det jag vill säga med dessa filmer att all snack om att det ska vara ofarligt i ryssland och fritt från diverse konflikter mellan sandfolk och ryssar är en absolut myt.
Det finns ENORMA spänningar mellan olika folkgrupper i ryssland. Ryssar hatar och föraktar folk från asiatiska republiker som finns i ryssland i miljontals som billigt arbetskraf, och i sin tur så är ryssarna hatade av tchechenier, armenier, tadzhiker och uzbeker. Spänningarna är stora och förr eller senare kommer det att leda till en enorm konflikt.

Jag trodde faktiskt inte dom hade sånna gäng där, men antar att dessa skadedjur tar in sig överallt
Citera
2025-08-15, 22:16
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
De "människor" som tycker det känns som en bra idé att flytta till ryzzland för att slippa västerländsk "woke" tycker jag ABSOLUT borde flytta till ryzzland så fort det bara går!

Winwin - vi i väst slipper skräpmänniskorna, och de rårasistiska ryzzarna blir lite glada när det kommer nya utlänningar som de kan våldta och mörda.
Citera
2025-08-15, 23:20
Medlem
Chics avatar
Finns en del svenskar i Moskva, och i andra städer. Pratar man med dessa och nämner hatet mot Ryssland och påståendena som Västerländsk media och "experter" häver ur sig så skrattar de bara och suckar på huvudet, kallar sina landsmän för hjärntvättade.
Finns också flera expat-grupper som träffas regelbundet, med västerlänningar från olika länder, inte bara svenskar.

Rekommenderar att ställa frågor till en sådan, istället för att lyssna på någon "Oksanen", vars levebröd är att ljuga för att tjäna pengar, eller valfri tangentbordskrigare, som vantrivs med sin vardag, och måste ta ut det på någon. Jag ser inte vad svenskar i Ryssland har att tjäna på att ljuga, då de kan flytta tillbaka till Swerabia närsomhelst, men gör i regel inte det.

Och ja, man blir inte tvungen att åka till fronten som man, om man flyttar via detta, eller skaffar TUT/PUT på annat sätt.
Män måste dock registrera sig hos militärkontoret, om de får medborgarskap. Men det innebär inte att man skickas till fronten, utan de kollar ens hälsa och dylikt.
Senast redigerad av Chic 2025-08-15 kl. 23:27.
Citera
2025-08-15, 23:43
Medlem
Citat:
Jag trodde faktiskt inte dom hade sånna gäng där, men antar att dessa skadedjur tar in sig överallt
Jag vet inte vad du menar med tar sig in. Ryssland är ett multietniskt och multireligiöst land sedan hundratals år. Det är ingen som tagit sig in förutom Ryssarna själva som spridit ut sig där de inte är välkomna
Citera
2025-08-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Finns en del svenskar i Moskva, och i andra städer. Pratar man med dessa och nämner hatet mot Ryssland och påståendena som Västerländsk media och "experter" häver ur sig så skrattar de bara och suckar på huvudet, kallar sina landsmän för hjärntvättade.
Finns också flera expat-grupper som träffas regelbundet, med västerlänningar från olika länder, inte bara svenskar.

Rekommenderar att ställa frågor till en sådan, istället för att lyssna på någon "Oksanen", vars levebröd är att ljuga för att tjäna pengar, eller valfri tangentbordskrigare, som vantrivs med sin vardag, och måste ta ut det på någon. Jag ser inte vad svenskar i Ryssland har att tjäna på att ljuga, då de kan flytta tillbaka till Swerabia närsomhelst, men gör i regel inte det.

Och ja, man blir inte tvungen att åka till fronten som man, om man flyttar via detta, eller skaffar TUT/PUT på annat sätt.
Män måste dock registrera sig hos militärkontoret, om de får medborgarskap. Men det innebär inte att man skickas till fronten, utasn de kollar ens hälsa och dylikt.
Jag ställer frågor till sådana hela tiden och alla säger samma sak, Ryska medier är ett stort skämt. Jag undrar hur många Ryssar som tar statsmedia på allvar. I stort sett gör ingen det i princip förutom kanske i vissa isolerade landsändar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in