Jag borstar tänderna på kvällen och lägger mig och när jag vaknar ska jag borsta tänderna ingen?
Borde man inte hellre borsta tänderna efter att man ätit lunch?
Fin stank du har där i käften, efter att ha sovit.
För funktionens skulle spelar det ingen roll när du borstar dina tänder. Behöver inte alls vara kopplat till en måltid, så länge det sker två gånger per dygn.
Man borstar tänderna efter frukost. Dessutom ändras miljön i munnen när du sover. Så ja, man borstar tänderna på morgonen, efter sömn, efter frukost. Väntar du till kvällen lär du få dålig munhälsa rätt snart...
Man borstar tänderna efter frukost. Dessutom ändras miljön i munnen när du sover. Så ja, man borstar tänderna på morgonen, efter sömn, efter frukost. Väntar du till kvällen lär du få dålig munhälsa rätt snart...
Fin stank du har där i käften, efter att ha sovit.
För funktionens skulle spelar det ingen roll när du borstar dina tänder. Behöver inte alls vara kopplat till en måltid, så länge det sker två gånger per dygn.
De där får du backa upp med källa, låter inte logiskt alls med tanke på beläggningen som bildas efter sömnen.
Jag borstar tänderna på kvällen och lägger mig och när jag vaknar ska jag borsta tänderna ingen?
Borde man inte hellre borsta tänderna efter att man ätit lunch?
Jag borstar tänderna två gånger i veckan, har inte haft ett hål på 51 år. Däremot drickar jag väldigt mycket vatten som kanske renar...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!