2025-08-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
SnittIQ i indien är 76, standardavvikelsen är ca 13, så för att nå mensanivå måste en indier vara 4.15 standardavvikelser över medel. Antalet indier som klarar av det är mikroskopiskt.

Det är säkert korrekt. Men det hindrar inte att det finns dussintals miljoner intelligenta
Citera
2025-08-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Jodå, fast inte åker jag till Indien och anser att jag skall ha tolk för att jag är rasist?

Här har du dina araber(tror det var du) som sa att de minsann lärde sig Svenska.

https://www.friatider.se/hyllades-so...a-barn-svenska

Så, nu har vi ju det fina samhälle som vi kommer få dras med. Vi får indiska områden, arabiska och vi vita rasister får ju bo med de andra som blir över.

Jag är då redigt trött på all förflyttning av människor, som att det skulle vara något bra. Det är det inte. Det kommer sluta illa.

Men det är ju ett grundläggande problem i synen på vår välfärd.

Männniskor har alltid flyttat på sig. Och självklart finns det förlorare. Människor som du tex.
Citera
2025-08-13, 18:43
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Det är en merit att de är rasistiska. Hade svenskarna varit rasister så hade varken araber, indier eller albaner varit här. Inte judar heller, vilket ni kristkuckar hade klagat mycket och högljutt över. De är ju trots allt guds utvalda folk och era äldre bröder i tron. Kristendomen är källan till antirasism genom sin rasegalitärism.
Nej, bibeln är rasistisk, det är bara att vänsterhjon tolkar bibeln.

Vart folk har sin plats. Står uttryckligen i bibeln.

Detta med att blanda folk är pga av globalisterna hjärntvätt oss.

Och framför allt, så är ju bibeln rasistisk emot andra Gudar.

Så nej, du är ute och snurrar. Och det är många andra antirasister som huserar i kyrkorna med.
Citera
2025-08-13, 18:45
Medlem
Genelkurmays avatar
Problemet är bara att de är så fruktansvärt smutsiga och orena. Barnen väsnas som fan i tunnelbanan. Föräldrarna luktar svett och förpestar hela tågvagnen.

Så fort jag ser en indier på perrongen så går jag till andra änden.
Senast redigerad av Genelkurmay 2025-08-13 kl. 18:48.
Citera
2025-08-13, 18:47
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Men det är ju ett grundläggande problem i synen på vår välfärd.

Männniskor har alltid flyttat på sig. Och självklart finns det förlorare. Människor som du tex.
Och du blir vinnare då? På att vi fått hit kanske 50 000 människor som flyger till sitt hemland 1-2 gånger per år och släpper ut lika mycket koldioxid som en bil drar på ett helt år.

När jag är på jobbet och talar med dessa högutbildade, så kan jag meddela dig att de vet inte ens vad klimathotet var för något tills de kom till Sverige.

Och klart att jag blir förlorare. Mitt land försvinner ju. Du däremot är ju en sådan människa som jag noggrant har koll på nu. Och sedan när det vänder, för det gör det till slut. Så skall du få vad du har sått.
Citera
2025-08-13, 18:50
Medlem
INDIER? Har ni sett hur hygieniska de är på sociala medier? Dricker kopiss osv.

Ingen pallar lära sig svenska heller, borde vara lag på att man måste tala svenska om man ska stanna längre än 3 månader.

Svenskan kommer dö ut annars helt och hållet. Är ju knappt någon som talar Svenska längre på arbetsplatsen p.g.a åtminstone 1 som bajsar i att lära sig svenska någonsin.
Citera
2025-08-13, 18:52
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Det är säkert korrekt. Men det hindrar inte att det finns dussintals miljoner intelligenta
Som då klarat av 4 nobelpris. Starkt jobbat.
Citera
2025-08-13, 18:54
Medlem
Citat:
Och du blir vinnare då? På att vi fått hit kanske 50 000 människor som flyger till sitt hemland 1-2 gånger per år och släpper ut lika mycket koldioxid som en bil drar på ett helt år.

När jag är på jobbet och talar med dessa högutbildade, så kan jag meddela dig att de vet inte ens vad klimathotet var för något tills de kom till Sverige.

Och klart att jag blir förlorare. Mitt land försvinner ju. Du däremot är ju en sådan människa som jag noggrant har koll på nu. Och sedan när det vänder, för det gör det till slut. Så skall du få vad du har sått.

Jag är en digital nomad och jobbar där jag har spännande utmaningar och semestrar där jag vill.
Även om mitt flygande har gått ner så är det fortfarande hundratals timmar om året och det ser jag som en nödvändighet. Planeten kommer att normalisera sin befolkning förr eller senare.

"Mitt land" är kanske en av de mest patetiska beskrivningarna. Vad fan är ditt land? Varför är det just ett visst specifikt årtal som gäller och inte året innan? Varför är Skåne svenskt? Varför är inte Baltikum svenskt?

Allt är i rörelse hela tiden. Så har det alltid varit och så kommer det alltid vara.

Men det slår mig att du är precis som dessa bindgalna miljöpartister som tror att man kan frysa tillståndens ting till ett slumpmässigt år från deras barndom när det var sol på sommaren och snö på vintern och tomten var snäll.
Citera
2025-08-13, 18:55
Medlem
Citat:
Som då klarat av 4 nobelpris. Starkt jobbat.

Nej det imponerar verkligen inte. Men när blev Indien självständigt? När började deras "renässans"? när blev bildning viktigt? Se snarare framåt än bakåt.
Citera
2025-08-13, 18:57
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Jag är en digital nomad och jobbar där jag har spännande utmaningar och semestrar där jag vill.
Även om mitt flygande har gått ner så är det fortfarande hundratals timmar om året och det ser jag som en nödvändighet. Planeten kommer att normalisera sin befolkning förr eller senare.

"Mitt land" är kanske en av de mest patetiska beskrivningarna. Vad fan är ditt land? Varför är det just ett visst specifikt årtal som gäller och inte året innan? Varför är Skåne svenskt? Varför är inte Baltikum svenskt?

Allt är i rörelse hela tiden. Så har det alltid varit och så kommer det alltid vara.

Men det slår mig att du är precis som dessa bindgalna miljöpartister som tror att man kan frysa tillståndens ting till ett slumpmässigt år från deras barndom när det var sol på sommaren och snö på vintern och tomten var snäll.
Gud vad du och jag tänker olika. Skulle inte vilja ha ett förhållande med dig alltså.

Så mycket självhat.
Citera
2025-08-13, 18:59
Medlem
infidels avatar
Citat:
Nej, bibeln är rasistisk, det är bara att vänsterhjon tolkar bibeln.

Vart folk har sin plats. Står uttryckligen i bibeln.

Detta med att blanda folk är pga av globalisterna hjärntvätt oss.

Och framför allt, så är ju bibeln rasistisk emot andra Gudar.

Så nej, du är ute och snurrar. Och det är många andra antirasister som huserar i kyrkorna med.

Kristendomen är förlagan till kommunismen och därmed inspirationskällan till den "vänsterhjon" du klagar över. Du är själv ett vänsterhjon för det går inte att inte vara vänster och samtidigt vara kristen.

Citat:

Klimathotet är raktigenom ett påhitt, en ny sekulär religion för kristna som tappat tron. Klimathotet marknadsförs inte i Indien för att ingen där faller för sådana svindlerier. Indier tippar skamlöst sopor rakt ner i sina heliga floder, de skulle aldrig bry sig om en osynlig gas.

När man studerar judar och deras olika bedrägerier så lägger man strax märke till hur de vinklar marknadsföringen beroende på vilken målgrupp det handlar om. Kristendomen marknadsförs t.ex till gatuslödder och små kälkborgare som har ett svårt behov av att känna sig förmer än andra.
Citera
2025-08-13, 19:01
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Nej det imponerar verkligen inte. Men när blev Indien självständigt? När började deras "renässans"? när blev bildning viktigt? Se snarare framåt än bakåt.
De senaste 20 åren har de ett enda nobelpris. Tyskland har 14. Sverige har 4.

Indier är inte hälften så smarta som de och du tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in