Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-27, 16:28
Medlem
Hellesylts avatar
Så ser det ut i alla västländer. Även Tyskland, UK, Australien, Kanada och USA håller på att drunkna i indier. I no like.
Citera
2025-09-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Så ser det ut i alla västländer. Även Tyskland, UK, Australien, Kanada och USA håller på att drunkna i indier. I no like.

Nu när judarna redan har fyllt alla vita västländer med araber, negrer, mexikaner m.m. så öser de på med indier. De vill göra indier till den nya administrativa klassen som glatt lyder judarna och hjälpligt sköter de allt mer icke-vita, dysfunktionella och sönderfallande fd vita västländerna. Bara det nyligen producerade befolkningsöverskottet i Indien är så stort att det lätt räcker för att helt dränka Europas och Nordamerikas vita befolkningar.

Det var nyligen ett fall i USA med en oduglig indisk lastbilschaufför som dödade tre människor pga vårdslöshet i trafik. Ett rent avskum med andra ord. Han riskerar ett långt fångelsestraff i USA. Indier i USA, och Australien, har dock gått samman och skapat en enorm namninsamling som kräver att han ska benådas eller få ett milt straff. Långt över en miljon har skrivit under och det är bara massa indier. Detta har fått många vita i USA att få upp ögonen och dra öronen åt sig.

Indier världen runt skiter alltså totalt i vita människor i de olika värdländer de förpestar och har istället internationell raslig lojalitet och solidaritet, med kriminella rasfränder, mot vita människor.

Det kommer nog bli jättebra med miljontals indier i varenda vitt land...
Citera
2025-09-07, 09:01
Alltså hur kan folk försvara indier?

Auchmerophobia: The Fear of The Third World.
Citera
2025-09-07, 13:12
Medlem
Svenska städer kommer mer och mer börja likna städer som Leicester, Slough och Birmingham i England där den överväldigande delen av den unga befolkning i barnfödande ålder är indier eller muslimer från olika länder.
Citera
2025-10-26, 21:21
Medlem
Indier är som en invasiv art av insekter det blir svårt att bli av med. Dom gör vad som helst för att komma bort från skitlandet Indien så dom kommer hit på studentvisum och stannar sedan illegalt eller lönedumpar inom IT sektorn för att komma till Europa.

Dom är inga bra invandrare som många tror dom sprider sig snabbt i det nya landet och tar över och anställer bara Indier.
Citera
2025-10-28, 13:07
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Även i Östeuropa har det börjat flygas in indier. Antar att det finns något avtal på högre nivå mellan EU och Indien om detta.

Ja det finns det. När Indien tecknar handelsavtal så vill de ha med att de ska få exportera sin överskottsbefolking till motparten. Iden är att dessa ska skicka stora mängder utländsk hårdvaluta tillbaka till Indien och agera som ett pro-indiskt politiskt block i värdländerna.
Citera
2025-10-28, 22:23
Medlem
Karolinska sjukhuset var en hel grupp av 5-6 indier med breda leenden häromdagen.
Nu vet jag hur det ser ut i stockholm och resten av Sverige så jag är inte paff att det ser ut så här i landet.

Efter detta möte så rycker jag mot torsplan och möter ensamma svenskar. Män som kvinnor som rycker bort ansiktet som någon form att utfrysande när jag tittar på dem.

Jag ska överleva så länge att jag kan se den själviske rasillojala töntsvensken dö ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in