• 1
  • 2
2025-08-12, 22:21
Medlem
Hej,

i tonåren så använde jag kondom, men det blev alltid svårt. Jag förstod att den skulle ända ner till roten, men det blev svårt och dessutom gjorde det ont.

Nu har jag börjat med kondom igen i vuxenålder, men fortfarande är det komplicerad och dessutom svårt att få den ända ner. Det gör fortfarande ont. Det kläms så.

Hur gör ni andra?

Jag har kollat på videoklipp och ser att man gör, så som jag tänkt det och försökt med. Men jag kan inte p.g.a att det är bara svårt att få ner den ända till roten. Sedan kläms det väldigt hårt.

Gör inte det ont på er?
Citera
2025-08-12, 22:25
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Hej,

i tonåren så använde jag kondom, men det blev alltid svårt. Jag förstod att den skulle ända ner till roten, men det blev svårt och dessutom gjorde det ont.

Nu har jag börjat med kondom igen i vuxenålder, men fortfarande är det komplicerad och dessutom svårt att få den ända ner. Det gör fortfarande ont. Det kläms så.

Hur gör ni andra?

Jag har kollat på videoklipp och ser att man gör, så som jag tänkt det och försökt med. Men jag kan inte p.g.a att det är bara svårt att få ner den ända till roten. Sedan kläms det väldigt hårt.

Gör inte det ont på er?

Du vet att det finns olika storlekar va?
Citera
2025-08-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Du vet att det finns olika storlekar va?
Ja och jag har provat.

Jag har till och med provat på de som står: ''Fits perfect''.
Citera
2025-08-12, 22:52
Medlem
OneTaps avatar
de där känns igen :P ja tror dom dära kondomerna bara e nåt otyg som vi blir hjärn tvättade o använda av kondom bolagen för att dom ska tjäna pengar. frågar nån brud efter gummi då går ja hellre o lägger mig. känns typ som o knulla en studs matta :P o de funkar minst lika bra med pull out metoden i min erfarenhet så kör på de e mitt tips =) eventuella könisar skyddar inte kondomer emot ändå så de e sak samma
Citera
2025-08-12, 23:29
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Nu har jag börjat med kondom igen i vuxenålder, men fortfarande är det komplicerad och dessutom svårt att få den ända ner.
Varför då? Har du börjat med att enbart knulla folk i arslet?
Citera
2025-08-12, 23:39
Medlem
AlfaQhards avatar
Låter som du försöker trä den över pungen också?
Citera
2025-08-12, 23:48
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
de där känns igen :P ja tror dom dära kondomerna bara e nåt otyg som vi blir hjärn tvättade o använda av kondom bolagen för att dom ska tjäna pengar. frågar nån brud efter gummi då går ja hellre o lägger mig. känns typ som o knulla en studs matta :P o de funkar minst lika bra med pull out metoden i min erfarenhet så kör på de e mitt tips =) eventuella könisar skyddar inte kondomer emot ändå så de e sak samma
Tricket är att inte trä på dom för snävt, lämna lite gummi på toppen, så huden kan röra sig.

Vem vill komma hem med könssjukdomar?
För givetvis skyddar dom mot det!
Citera
2025-08-12, 23:49
Medlem
Severlohs avatar
Varför måste du dra den hela vägen till roten?

Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Jag håller med varenda i detta intellektuella inlägg. Knull med kondom är helt värdelöst.
Citera
2025-08-13, 01:22
Medlem
kalkryggars avatar
Har det senaste knullat med en tjej som har en grym teknik. Kondomer är grymt töjbara så hon drar ut den ordentligt (man skulle typ få in 2-3 kukar i den hålan hon drar ut). Sen lyfter hon bara in den på kuken. Funkar hur bra som helst.

Fast det blir snabbt svårt att knulla samma tjej många gånger med kondom.
Citera
2025-08-13, 01:28
Medlem
auruns avatar
Har aldrig i mitt liv lyckats trä över en kondom över kuken (bara lyckats över ollonet och det är tajt och gör ont som fan så blir man slak av det) och då har jag testat allt från hela sortimentet du har på ICA till XXL från sexshoppar. Det går fan inte.
100+ tjejer senare utan kondom har jag ändå inte åkt på någon sjukdom eller gjort någon gravid och nu är jag gift och trogen så problemet finns inte längre och var uppenbarligen inget problem.

Men som sagt, jag förstår dig TS.

Sen kommer alltid argumenten med "jag kan trä över en kondom över mitt huvud". Ja, absolut. Men det är inte samma sak.
Citera
2025-08-13, 03:17
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Tricket är att inte trä på dom för snävt, lämna lite gummi på toppen, så huden kan röra sig.

Vem vill komma hem med könssjukdomar?
För givetvis skyddar dom mot det!
de spelar typ ingen roll hur ja bär mig åt så skaver dom. antagligen e dom made in china o utformade med asiatiska herrar i åtanke :P o dom skyddar inte 100% =)
Citera
2025-08-13, 04:47
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Hej,

Hur gör ni andra?

Gör inte det ont på er?

Jag hade samma problem hela livet. De jag fick på ramlade av mitt i ligget. Sen upptäckte jag att det fanns större storlekar och det gjorde susen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in