2025-08-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bedano
Alltid när man handlar ser man tanter ha ett paket trosskydd i varuvagnen. Jag trodde detta var något för light bleeders. Men ändå köper käringar det. Använder de det som inkontinensskydd? Det finns ju speciella för det.

Hur många käringar läcker kiss egentligen? Min mormor hade aldrig sådant i badrumsskåpet.

Är du verkligen 18 år som inte vet att kvinnor ofta har flytningar och därför köper trosskydd!
Citera
2025-08-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, och det beror ju på att det är vi som föder barnen... en trekiloskluns varje gång ska tryckas ut, och det tänjer ut vävnaderna. Den dag kvinnor slutar med det blir det rättvist. Men å andra sidan upphör då också mänskligheten.

Jo det vet jag dock svarade jag en person som är mansfientlig.
Citera
2025-08-11, 18:15
Medlem
Citat:
Alltid när man handlar ser man tanter ha ett paket trosskydd i varuvagnen. Jag trodde detta var något för light bleeders. Men ändå köper käringar det. Använder de det som inkontinensskydd? Det finns ju speciella för det.

Hur många käringar läcker kiss egentligen? Min mormor hade aldrig sådant i badrumsskåpet.

Vissa tanter kan inte hålla urinläckage när de hostar eller skratta...
Citera
2025-08-11, 18:19
Medlem
Citat:

Det är helt normalt att ha flytningar hela livet som kvinna. Trosskydd används även för det
Citera
2025-08-11, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Är du verkligen 18 år som inte vet att kvinnor ofta har flytningar och därför köper trosskydd!
Jag är 18, kvinna och köper aldrig trosskydd. Har inte ofta flytningar, i stort sett aldrig. Så här var det när jag var 18 också
Citera
2025-08-11, 18:24
Medlem
Citat:
Jag är 18, kvinna och köper aldrig trosskydd. Har inte ofta flytningar, i stort sett aldrig. Så här var det när jag var 18 också

Lugn det kommer säkert när du fött barn!
Citera
2025-08-11, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Lugn det kommer säkert när du fött barn!
Det gjorde jag för många år sedan.
Citera
2025-08-11, 18:30
Medlem
TarmeBaisses avatar
Har haft samkväm med flera äldra damer. Man behöver inte glidmedel om jag säger så. Krämigt redan innan förspel!
Citera
2025-08-11, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Ja vad äckliga kvinnor är som föddes som kvinnor och därför inte kan rå för flytningar. Och fan vad du är äcklig som har mens!! Det rinner blod från din fitta! Asså aghhhh
Rinner är definitivt en överdrift. Ja det är väl lite äckligt, men det är snabbt över och inget konstant. Kan ju rinna ur röven och spruta ur munnen på oss alla också.
Citera
2025-08-11, 18:38
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Tanter köper både trosskydd och bindor. De använder det som inkontinensskydd istället för riktiga inkontinensskydd. Det blir billigare med vanliga trosskydd och bindor.
Citera
2025-08-11, 18:38
Medlem
Finns trosskydd som doftar hallonbåtar, jag köper sådana (är kvinna) för att jag vill känna mig fräsch, samt att kommer det en flytning så slipper trosorna bli blöta.
Citera
2025-08-11, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Tanter köper både trosskydd och bindor. De använder det som inkontinensskydd istället för riktiga inkontinensskydd. Det blir billigare med vanliga trosskydd och bindor.
Ja det måste vara så. Såg reklam för TENA där de försökte sälja med argumentet att det är ett skydd som är gjort för att kapsla in kiss. Antagligen är de dyrare än trosskydd från matbutiken. Har ingen aning om vad sådant kostar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in