2025-08-11, 16:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedano
Jag undrade om tanter verkligen har det. De har ju genomgått klimakteriet för länge sedan
Kvinnor har flytningar långt upp i åren, i princip livet ut. Det är som så mycket annat individuellt även om flytningarna minskar några år efter menopaus.
Citera
2025-08-11, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kvinnor har flytningar långt upp i åren, i princip livet ut. Det är som så mycket annat individuellt även om flytningarna minskar några år efter menopaus.
Minskar? Hur mycket har de ens från början? Jag har i alla fall inget som kommer ut. Är inte käring än.
Citera
2025-08-11, 16:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Minskar? Hur mycket har de ens från början? Jag har i alla fall inget som kommer ut. Är inte käring än.
Som sagt, mycket individuellt. Varierar stort från person till person.
Citera
2025-08-11, 16:59
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Antar du menstruerat när du var yngre? När det upphör kan det fortfarande komma lite gegga.
Citera
2025-08-11, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antar du menstruerat när du var yngre? När det upphör kan det fortfarande komma lite gegga.
Det gör jag fortfarande, om än så lite att trosskydd antagligen räcker. Det kommer inget annat mellan gångerna
Citera
2025-08-11, 17:02
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin
Ja hur ofta ser man inte en äldr kärring med urin droppande från hennes byxor. Fyfan äckliga kärringar.
Händer inte särskilt ofta. Men den dag ligger du i en säng nedpissad du också. Det är livets gång.
Citera
2025-08-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Händer inte särskilt ofta. Men den dag ligger du i en säng nedpissad du också. Det är livets gång.

Drabbar kvinnor betylidgt oftare än män.
Citera
2025-08-11, 17:05
Medlem
Citat:

Min söta lillasyster hade rätt mycket.
Citera
2025-08-11, 17:09
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Det gör jag fortfarande, om än så lite att trosskydd antagligen räcker. Det kommer inget annat mellan gångerna
Såå.. inget konstigt med att köpa trosskydd när du är tant. Mens eller .. gegga kan komma när du är över 50+ Varför skall jag som är man behöva förklara det för dig?
När du blir 60+ så kan det komma kiss vid oönskade tillfällen, lite beroende på hur bra knipfitta du har.
När du bir 70+ .. ja tänk själv.
Citera
2025-08-11, 17:12
Medlem
Alla/nästan alla tjejer/fertila kvinnor droppar äckligt fittslem.
men det fattar inte fb-incels o de som drömmer om dopp.

Det är också något som talar mot köpefix
Citera
2025-08-11, 17:13
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin
Drabbar kvinnor betylidgt oftare än män.
Ja, vi män brukar få kateter. Plastslang uppstoppad i kuken för att tappas. Sett båda och skulle nog föredra att pissa ner mig då och då i valet mellan pest eller kolera.
Citera
2025-08-11, 17:14
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Alltid när man handlar ser man tanter ha ett paket trosskydd i varuvagnen. Jag trodde detta var något för light bleeders. Men ändå köper käringar det. Använder de det som inkontinensskydd? Det finns ju speciella för det.

Hur många käringar läcker kiss egentligen? Min mormor hade aldrig sådant i badrumsskåpet.

Lika många äldre män som har läckage, endel använder blöja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in