2025-08-28, 19:36
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Jag tänker såhär; han vet ju inte om dina "planer" om att det gärna får leda till kärlek.
Han är inställd på en het affär och kommer kanske bli besviken om det inte blir så hett.
Sen finns det ju andra saker som kan göra det hett såklart, men jag har aldrig varit med om en man som inte uppskattat att bli avsugen. Speciellt inte vid en het stund där man kanske inte har så mkt tid.
Sen när blev man en lösaktig tjej och inte "giftasmaterial" för att man suger av ngn känner jag.😄

Nej precis. Många hade nog velat gifta sig med den här söta kuksugarmunnen - om den hade varit ackompanjerad av en trevligare personlighet 🙂
Citera
2025-09-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Nej precis. Många hade nog velat gifta sig med den här söta kuksugarmunnen - om den hade varit ackompanjerad av en trevligare personlighet 🙂

Hur går det för dig och den lyckligt lottade killen?
Citera
2025-09-06, 11:25
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Hur går det för dig och den lyckligt lottade killen?

Jo tack, det blev en lyckad dejt. Tyvärr kan jag inte skvallra om fortsättningen, men det var ett bra beslut att ge honom en avsugning iaf. Det var ju det jag ville göra, och det hade inte blivit lika bra sex om jag inte hade följt mitt hjärta.

Så det är väl kanske lärdomen här, att man ska göra det man känner för: givetvis med samtycke.
Citera
2025-09-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Jo tack, det blev en lyckad dejt. Tyvärr kan jag inte skvallra om fortsättningen, men det var ett bra beslut att ge honom en avsugning iaf. Det var ju det jag ville göra, och det hade inte blivit lika bra sex om jag inte hade följt mitt hjärta.

Så det är väl kanske lärdomen här, att man ska göra det man känner för: givetvis med samtycke.

Det låter rätt, man ska nog lyssna på sitt hjärta i sängen och inte analysera för mycket.

Ja lycka till då frun med nästa dejt 🙂
Citera
2025-09-06, 11:40
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Gillar att ts inte kan tänka sig att kyssa en man med hund men kan slicka rövhålet på män

Önskar jag hade ett framför mig att slicka på i detta nu. Hade varit en perfekt uppladdning inför en lång arbetsdag!

Behöver jag tillägga att alla mina killar har en god relation till tvål & vatten???
Citera
2025-09-10, 16:39
Bannlyst
Förstår ni inte en kvinnas list? Hon skiter i honom och i sexet. Hon försöker skaffa barn med honom.

Ni måste verkligen lära er Kan gå illa för er i framtiden annars!

Eller hur mormor

Annars kan jag befrukta dig. Vi kan avtala bort allt ansvar.
Citera
2025-09-10, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Gillar att ts inte kan tänka sig att kyssa en man med hund men kan slicka rövhålet på män
Eh. Cuck-kvinna. Kvinnor av den här kategorin är lite mer extrema. Inte blyga och tar ut i svängarna. Har hört tanterna på biblioteket, de samlas i en grupp där de stickar och snackar. Femi-nazister, sitter och stickar penisvärmare och annat snusk istället för mössor och koftor. Och berättar hur veckan har varit. De lurar in ortens gängkriminella guccimössor, 20-25 år som brukar knulla varandras mammor.

Skrämmande att höra på det där…

Perfekta att skaffa barn med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in