2025-08-11, 13:16
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Efter alla dessa år som singel har jag äntligen träffat den perfekta mannen! Lite av en rosa enhörning i min värld, då jag har en ganska speciell smak och dessa killar verkar nästan vara 1 på miljonen.

Tyvärr är han inte ute efter något seriöst, men det faktum att killen är perfekt kvarstår fortfarande. Så därför har jag bestämt - efter moget övervägande - att vi ska inleda en het affär tillsammans. Och han avböjde inte förslaget, surprise surprise 😉

Målet är såklart att det ska bli fler träffar, men ur mitt perspektiv (som kvinna) är hela detta priojektet relativt meningslöst eftersom det ändå inte kommer att leda till något.

MEN... eftersom detta är en toppenkille med mycket stil och klass, och vissa egenskaper som jag verkligen älskar, så tänkte jag ändå att jag ska gå all in och ge honom allt han kan önska på vår första riktiga dejt.

Så hjälp mig nu, kära Flashback! Ge mig en ingående beskrivning av den perfekta natten med den perfekta kvinnan (me), så ska jag kika på era förslag och lägga upp en liten plan.

Nedan en lista över saker som INTE kommer hända på första dejten, men möjligen dejt 3 eller 4 - just so you know where this is going:

* Assplay

* Han sitter på mitt ansikte

* Han sprutar i mitt ansikte

* Jag kysser hans fötter

etc etc

Tack på förhand, för era goda tips och råd! Jag kan också avslöja att killen verkar vara lite av en romantiker och gentleman, så det kommer bli en natt präglad av STIL & KLASS vill jag bara förtydliga redan nu, för alla bonnlurkar & pundare där ute.
Citera
2025-08-11, 13:25
Avstängd
Fina kvinnor ligger inte på första dejten!
Citera
2025-08-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Efter alla dessa år som singel har jag äntligen träffat den perfekta mannen! Lite av en rosa enhörning i min värld, då jag har en ganska speciell smak och dessa killar verkar nästan vara 1 på miljonen.

Tyvärr är han inte ute efter något seriöst, men det faktum att killen är perfekt kvarstår fortfarande. Så därför har jag bestämt - efter moget övervägande - att vi ska inleda en het affär tillsammans. Och han avböjde inte förslaget, surprise surprise 😉

Målet är såklart att det ska bli fler träffar, men ur mitt perspektiv (som kvinna) är hela detta priojektet relativt meningslöst eftersom det ändå inte kommer att leda till något.

MEN... eftersom detta är en toppenkille med mycket stil och klass, och vissa egenskaper som jag verkligen älskar, så tänkte jag ändå att jag ska gå all in och ge honom allt han kan önska på vår första riktiga dejt.

Så hjälp mig nu, kära Flashback! Ge mig en ingående beskrivning av den perfekta natten med den perfekta kvinnan (me), så ska jag kika på era förslag och lägga upp en liten plan.

Nedan en lista över saker som INTE kommer hända på första dejten, men möjligen dejt 3 eller 4 - just so you know where this is going:

* Assplay

* Han sitter på mitt ansikte

* Han sprutar i mitt ansikte

* Jag kysser hans fötter

etc etc

Tack på förhand, för era goda tips och råd! Jag kan också avslöja att killen verkar vara lite av en romantiker och gentleman, så det kommer bli en natt präglad av STIL & KLASS vill jag bara förtydliga redan nu, för alla bonnlurkar & pundare där ute.

Eftersom ditt mål inte verkar vara långsiktigt så visst. Gör det. Lär få honom att vilja ses om han tycker att det är en bra avsugning men det finns ingen magisk "perfekt första dejt" då det är ytterst individuellt vad vissa gillar. Vet att FB är besatta av att lägga alla i fack (invandrare, kvinnor, män, etc) men det fungerar inte så i verkligheten tyvärr.

Var dig själv, trevlig och lyssna. Kommunikation har alltid varit viktigast i ett förhållande, oavsett typ.
Citera
2025-08-11, 13:30
Medlem
Rosa enhörningar är väl inkonsekventa och motsägelsefulla, så det där med stil och klass kan du nog sopa under mattan

Han tar dig för den du är, en slampa, och vill sannolikt både pissa på dig i duschen och bli påsatt med en strap-on...
Citera
2025-08-11, 13:33
Medlem
kalkryggars avatar
Fundera ut vad du sätter dina personliga gränser helt med dig själv utan att blanda in Flashback är mitt råd.

Varför kan han inte få spruta dig i ansiktet på första dejten om du suger kuken?

Om du är snygg och het med hyffsad ungdom så se till att raka rövhålet ordentligt och låt honom få slicka där. Om det är en man med god smak så kommer han givetvis att bli intresserad av dig för ett långtidsförhållande.

Om han avböjer så beror det på att han inte är tillräckligt attraherad av dig eller att han är en mupp helt enkelt.
Citera
2025-08-11, 13:36
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Wtf? Vem fan sitter på en tjejs ansikte? Dafuq. Dessutom är blow jobs sjukt överskattat... Enligt mig då.
Det är nåt som dessutom kommer senare i ett förhållande, där man hunnit bli trygg me varandra.
Men sån är jag. Får jag en blowie på första dejten tänker jag automatiskt "haha lol undrar hur många kukar denna brud haft i munnen om hon är så lösaktig.."
Citera
2025-08-11, 13:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Eftersom ditt mål inte verkar vara långsiktigt så visst. Gör det. Lär få honom att vilja ses om han tycker att det är en bra avsugning men det finns ingen magisk "perfekt första dejt" då det är ytterst individuellt vad vissa gillar. Vet att FB är besatta av att lägga alla i fack (invandrare, kvinnor, män, etc) men det fungerar inte så i verkligheten tyvärr.

Var dig själv, trevlig och lyssna. Kommunikation har alltid varit viktigast i ett förhållande, oavsett typ.
Rätt bra råd..

Gillar han dig och din avsugning så kommer han vilja igen, du lirkar in honom i nätet så att säga.
Gör inget du själv inte gillar är väl ett råd jag kan ge. Jag gillar lite extrema grejor och vill gärna min kvinna gillar det med, inte bara för att... Kräves två för att dansa.
Citera
2025-08-11, 13:38
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Vill man behålla en kille så bör man vänta ett bra tag innan man ligger.

Minst 6 veckor. Helst 12.

Killar vill ha det de inte kan få.
Citera
2025-08-11, 13:39
Medlem
halaltarzans avatar
För egen del så tyckte jag det alltid var bra att göka första kvällen, då var liksom isen bruten och man kunde fördjupa sig om man trivdes med personen i övrigt. Kärringar som ska hålla på och bitch sig och hålla på sig och spela fina är så jävla tröttsamma, det är liksom 2025 nu inte 1937.
Citera
2025-08-11, 13:40
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Rosa enhörningar är väl inkonsekventa och motsägelsefulla, så det där med stil och klass kan du nog sopa under mattan

Han tar dig för den du är, en slampa, och vill sannolikt både pissa på dig i duschen och bli påsatt med en strap-on...

Oj, det lät bittert! Du har själv ingen större framgång på dejtingmarknaden förstår jag? ☺️

Men vet du vad. Jag är så gammal nu så alla negativa saker som misslyckade pundare kan skriva till mig har jag tyvärr redan räknat ut på förhand:

* Att jag är en smutsig slampa

* Att jag har sjukdomar

* Att jag förtjänar att bli både kissad & bajsad på 😁

osv osv, i all oändlighet... dessa fantasier ligger dock väldigt långt från verkligheten.

Så det jag kommer göra är att ignorera alla incels som försöker övertyga mig om att jag är en smutsig hora som förtjänar att bli sönderknullad i alla hål och sedan spottad i ansiktet, varefter jag ska bli utsläpad på närmsta torg och helst täckas av bajs - och fokusera på de tips & förslag som har en mer jordnära approach helt enkelt.

Det är ganska enkelt att översätta alla dessa panikartade inlägg som "Jag är avundsjuk på dig för att du har ett sexliv", så det rör mig liksom inte i ryggen.
Citera
2025-08-11, 13:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Vill man behålla en kille så bör man vänta ett bra tag innan man ligger.

Minst 6 veckor. Helst 12.

Killar vill ha det de inte kan få.

Det var väl att ta i, 4 veckor räcker!
Citera
2025-08-11, 13:41
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Fina kvinnor ligger inte på första dejten!

Nej men tekniskt sett så har vi ju redan dejtat varandra och då käkade vi bara en fin middag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in