Citat:
Ursprungligen postat av
BetterStories
Rosa enhörningar är väl inkonsekventa och motsägelsefulla, så det där med stil och klass kan du nog sopa under mattan
Han tar dig för den du är, en slampa, och vill sannolikt både pissa på dig i duschen och bli påsatt med en strap-on...
Oj, det lät bittert! Du har själv ingen större framgång på dejtingmarknaden förstår jag? ☺️
Men vet du vad. Jag är så gammal nu så alla negativa saker som misslyckade pundare kan skriva till mig har jag tyvärr redan räknat ut på förhand:
* Att jag är en smutsig slampa
* Att jag har sjukdomar
* Att jag förtjänar att bli både kissad & bajsad på 😁
osv osv, i all oändlighet... dessa fantasier ligger dock väldigt långt från verkligheten.
Så det jag kommer göra är att ignorera alla incels som försöker övertyga mig om att jag är en smutsig hora som förtjänar att bli sönderknullad i alla hål och sedan spottad i ansiktet, varefter jag ska bli utsläpad på närmsta torg och helst täckas av bajs - och fokusera på de tips & förslag som har en mer jordnära approach helt enkelt.
Det är ganska enkelt att översätta alla dessa panikartade inlägg som "Jag är avundsjuk på dig för att du har ett sexliv", så det rör mig liksom inte i ryggen.