2025-08-10, 23:24
Medlem
Så. Jag har i flera månader letat efter min ring som försvunnit. Den är hälften vitguld och hälften rött guld. Den har legat i min skrubb tills att min mamma hitta den, men sen dess är den borta. Den har ett otroligt sentimentalt värde så om någon kan se vart min schalins ring är, snälla hjälp!
Citera
2025-08-10, 23:29
Medlem
jjujjus avatar
Bakfacket/innerfacket på den där väskan du inte brukar använda så ofta.

Solglasögonfodral

Du har lagt den någonstans på ett mer udda ställe du inte brukar för att du städade

✨ Hoppas det ringer en klocka och att du hittar den.
Citera
2025-08-11, 00:22
Medlem
Airwave92s avatar
Jag hörde X-files themet medan jag läste detta
Citera
2025-08-11, 00:41
Medlem
Hur kunde ringen försvinna samtidigt som din mor fann den? Det låter märkligt. Var gjorde hon av den sen? Tror hon har den. Ni finner den den dagen ni går igenom dödsboet efter henne om inte innan.

För många år sedan hade min mor lagt glasögonen i frysen. Du, eller din mamma, kanske har gjort detsamma? Så titta där!
Citera
2025-08-12, 07:49
Medlem
Flaskpostenss avatar
Den är stulen och såld.
Citera
2025-08-12, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Bakfacket/innerfacket på den där väskan du inte brukar använda så ofta.

Solglasögonfodral

Du har lagt den någonstans på ett mer udda ställe du inte brukar för att du städade

✨ Hoppas det ringer en klocka och att du hittar den.

Jag hoppas de snart
Citera
2025-08-22, 16:21
Medlem
det är ju klistrat "borttappade saker" i detta underforum, är du också blind med kass skärmläsare?
Citera
2025-09-17, 22:45
Hej. Jag är barnbarn till Saida Andersson. Hon ville berätta för dig genom mig att din ring är borttappad av din mor men inte försvunnen. Tinget finns alltså kvar som material i världen, men inte i er närhet längre. Ni kan släppa ringen då den är utom räckhåll för er båda. Seida vill inte att ni ska undrandes, och allt du precis läste hittade jag på. Ingen kommer hitta din ring från ett inlägg i text på ett forum. Det är energilöst och bluff. Köp ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in